Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En David de kabouter was gewoon een vuile seksist!
Verder keek ik van alles en nog wat maar meestal was ik toch de hort op of lekker aan het spelen.
MysticTinker schreef:Oew ik ook whaha, gisteren was er een waar Aron z'n geheugen kwijt was en hij dacht dat Sharon nog zijn vriendin was![]()
Zoals ik al zei, verslaafd!!
Nu jij weer
Citaat:Oh wat grappig, nog meer Beugelbekkie-fans. Zijn jullie eigenlijk ook al veel te oud (ik ben 27).
Anoeska schreef:
Mijn grote favoriet vroeger was Candy Candy! Prachtig. Ik heb nu geen idee meer waar het over ging, maar het was vast heel mooi.
)
.
Martie schreef:Nicolletje, is er een verfilming of tv-serie van Anne of Green Gables? Laat eens snel weten hoe dat zit want mijn dochter is dol op de boeken.Misschien dat de film dan ook nog ergens te vinden is.

J0sef1entje schreef:Ben ik dan de enige die altijd naar Oebele keek?(met wieteke van Dort en Willem Nijholt) En naar kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen? (met Loeki knol en Rob de Nijs meen ik)
En inderdaad:
QenQ
Swiebertje
De Fabeltjes krant
en dat programma met de Gouden Stuiver hoe heette dat?
Ren je Rot
De Film van ome Willem
.
!! Toen ik het jaren later terug zag, vond ik het behoorlijk knullig
!
.
.... Anoeska schreef:MysticTinker schreef:Oew ik ook whaha, gisteren was er een waar Aron z'n geheugen kwijt was en hij dacht dat Sharon nog zijn vriendin was![]()
Zoals ik al zei, verslaafd!!
Nu jij weer
Oh wat grappig, nog meer Beugelbekkie-fans. Zijn jullie eigenlijk ook al veel te oud (ik ben 27).
25 en ik blijf er ook wel eens hangen als ik aan het zappen ben
!Citaat:Mijn grote favoriet vroeger was Candy Candy! Prachtig. Ik heb nu geen idee meer waar het over ging, maar het was vast heel mooi.
Sterre schreef:Eigenlijk waren de (kinder)series van vroegâh toch een heel stuk leuker dan de sh*t die ze vandaag de dag uitzenden....
Lunas schreef:En inderdaad, op latere leeftijd, MacGayver en Airwolf!!
Btw, ik ben 23 jaar.
)
)
... over Seabert heb ik toen van mijn broer een heel vies liedje geleerd

Citaat:Ik keek eigenlijk van alles: Gummiberen, troetelberen, my little pony, ovide, alfred kwak, David de kabouter en nog veel meer.