lies schreef:Wat is er mis met een huurhuis?
Zeg ik dan dat er wat mis is met een huurhuis?
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
lies schreef:Wat is er mis met een huurhuis?
faye schreef:Je zou eigenlijk eens in de situatie moeten komen, dan had ik je graag weer gesproken. Als je nou weer een huis koopt, laat dan even weten waar, dan kunnen we de gemeente inlichten dat jij graag zo'n opvang naast je hebt.
Cer schreef:Nou nou, dat valt ook wel mee.... andere planeet...
Maarre, serieus, ik maak me veel zorgen over geldzaken, het lijkt me fijn om dat niet zo erg te doen. Deurwaarders, boodschappen op de bon, lijkt me niks... Dus vertel... hoe zou jij het oplossen?
Justy schreef:faye schreef:Je zou eigenlijk eens in de situatie moeten komen, dan had ik je graag weer gesproken. Als je nou weer een huis koopt, laat dan even weten waar, dan kunnen we de gemeente inlichten dat jij graag zo'n opvang naast je hebt.
Jij hebt werkelijk geen idee in wat voor situatie ik gezeten heb dus ik zou het op prijs stellen als je je kortzichtige conclusies even voor je hield. Deze post illustreert voor mij alleen maar dat jij inderdaad geen greintje invoelingsvermogen hebt.
faye schreef:
Oh je woonde al naast zo'n instelling? Zeg dat dan meteen, dan is het iig duidelijk dat je weet waar je het over hebt.
Of trek je wellicht conclusies die je niet moet trekken?
We hadden het hier over een specifieke situatie, niet over schulden in het lagemeen, toch?
faye schreef:
Edit, overigens, als je er geen waarde aan hecht snap ik niet waarom je je nu ineens zo (onterecht) persoonlijk aangesproken voelt.
faye schreef:En had je toen een koophuis?
faye schreef:Nee hoor, nou prima, jij zit er verder niet mee, ik vind het knap. Misschien kun jij mijn vriendin dan uitleggen hoe ze er voor kan zorgen dat ze niet van de gemeente baalt, omdat ze nu elk dubbeltje om moet draaien voor haar kids en het er niet naar uitziet dat ze op korte termijn uit de schulden is. Jij kan dat blijkbaar van je afzetten, knap, maar hoe doe je dat dan?
faye schreef:Andere vraag dan Justy, als je kids had gehad en een torenhoge schuld door zo'n beslissing van de gemeente. Had je er dan ook niet zoveel waarde aan gehecht? Als je nooit op vakantie kan met je kinderen, net eten kan betalen, eigenlijk geen stukje speelgoed kan kopen. Tuurlijk is liefde belangrijk, en kunnen kids zonder die dingen. maar als het nu door een dergelijk geval je zo zou overkomen, geloof me maar, als het je kids treft hecht je er wel degelijk waarde aan hoor.
faye schreef:Ik had het niet over merkkleding hoor. Wat nou als je al amper bij Zeeman kleertjes kunt kopen. Je kunt ze moeilijk bloot laten rondlopen he? Je hebt weinig en weinig....
faye schreef:Overigens Arabesk, leg mij eens uit hoe jij als student een koophuis kunt betalen, ik kon dat echt niet!