Update les Tolstoi/Lielle

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wie komt kijken bij Tolstoi/Lielle 30 april?

Ja, ik kom, maar alleen
1 (1%)
Ja, ik kom, en neem iemand mee
4 (6%)
Misschien, afhankelijk van omstandigheden
22 (33%)
Nee, ik kom niet
39 (59%)

Totaal aantal stemmen: 66

Lielle

Re: Update les Tolstoi/Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:33

Door de ontstane verwarring en de vele sponsoren die verhinderd waren door de keuze van Koninginnedag voor de Tolstoi les hebben Tyrza en ik - in overleg met Tazz - besloten om de les van 30 april te laten vervallen. Er wordt een nieuw topic geopend waarover alle LSG leden een PB zullen krijgen. In dit topic kan iedereen suggesties doen voor een locatie en een datum, die alleen pas vanaf eind augustus kan zijn. Tyrza heeft nl inmiddels weer een wedstrijdprogramma vastgelegd, en ook de bouwvak vakantie lijkt ons niet handig.

Ik wil in ieder geval Tazz enorm bedanken voor alle moeite die ze gedaan heeft om de accommodatie te regelen Lovers

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:13

Super Lielle! (en Tyrza en Tazz) dat jullie toch deze moeite willen nemen! OK dan!
En kom op mensen, laten we ons deze keer wel met z'n allen ervoor inzetten en allemaal meedenken deze keer. Go jij! Go jij!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:17

Jammer dat het zo gelopen is, maar super dat jullie nu nog een andere datum gaan plannen OK dan!

Ben het helemaal met Sammie eens, laat iedereen dan nu gewoon gelijk meedenken.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:19

Idd jammer dat t zo gelopen is maar wel super dat jullie toch hebben besloten voor een andere datum!
Ik denk dat als je iedereen met een pb op de hoogte stelt dat er een hoop mensen mee zullen denken! Laten we dat in ieder geval hopen!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:12

Ik wil er wel aan toevoegen dat het plannen van een nieuwe datum geheel op eigen risico is.

We spreken hier over een aantal maanden verder en ik hoop dat jullie er begrip voor kunnen opbrengen dat Tolstoi ook niet meer de jongste is en een blessure in een klein hoekje zit. Zoals het er nu voor staat, is Tol in een goede conditie. Maar we kunnen natuurlijk niet in de toekomst kijken.

Ik vind het erg jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn geweest op een datum waarvan wij dachten dat het een uitstekende datum zou zijn.

Wij willen voorstellen dat de LSG ONDERLING een aantal data en lokaties bespreekt, waarna Lielle en ik zullen kijken of wij op dergelijke data beschikbaar zijn.

Maar daarover kan in het andere topic uitgebreid gediscussieerd worden.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 21:22

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:23