Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ThePast03 schreef:En ach ja: Vroeger toen ik nog een lief klein pennymeisje was ging ik in mijn rijkleding op de fiets, cap op en natuurlijk met de zweep mijn fiets aansporen. Al lichtrijdend legde ik zo 5 km af naar de manege![]()
. Nou samen met vriendin in rijbroeken, mijn bergschoenen en rijjas. We liepen de winkel binnen, de verkoopster van de winkel, keek mij echt zo aan van, waar kom jij vandaag. Je had haar gezicht eens moeten zien
.
.
) fiets vanaf stal in mn rijbroek wordt ik veel vaker nagetoeterd, soms op dat stukje van 15 km een keer of 5.
nog even gauw de supermarkt in. Ik koop dus gerust dan ook paardenrookvlees voor mn ouders en broertje, nou dan moet je de mensen zien kijken van die spoort echt niet
Citaat:ik woon in een boerengat haha dus hier zijn ze da wel gewend

) en ik val helemaal niet op in een winkel. Alleen kan ik wat minder fris ruiken en mijn broek is vaak smerig. Maar zonder sporen valt het dus helemaal niet op.
Sommigen verdenk ik er wel eens van dat ze dat met opzet doen. Dus écht om op te vallen....
(Ik moet namelijk 10 minuutjes met de trein om bij stal te komen
) Dan krijg je soms ook echt hele rare blikken hoor!
Toen kon ik dus gelijk vanaf Odette door naar mijn ouders in mijn stinkende kleren (mijn jas stonk echt, hij was hard aan een wasbeurt toe
)
flowerxxx schreef:Heb toch een beetje het idee van lompe boerin als je zoiets doet.
flowerxxx schreef:Blijkbaar veel mensen die in de vieze kleren zo van het paardrijden nog even ergens heen gaan.
Als ik in een klein dorp zou wonen zou het nog niet zo'n probleem zijn. En buitenaf komen veel mensen uit de landbouw sector.![]()
Maar in een stad?? Echt niet! Ik ga na het paardrijden naar huis en spring onder de douche. Ga dus niet nog even een winkel in (laat staan een kledingwinkel of parfum zaak)
Zie bij ons trouwens zelden mensen die dat doen. Heb toch een beetje het idee van lompe boerin als je zoiets doet. Zie je wel eens andere sporters nog in de vieze kleren door de stad lopen?? Ik niet je kan je toch gewoon douchen en schone kleren aantrekken als je ergens heen gaat. Heeft niets te maken met wat andere mensen wel niet denken. Maar gewoon met fatsoen en er verzorgd bijlopen.
Van die manegemeisjes die in de smerige stalkleren nog door de supermarkt of nog erger het winkelcentrum lopen getver!
.