Borstverkleining, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaike

Re: Borstverkleining, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:41

MissJ schreef:
jipkip schreef:
mag ik jullie vragen waar jullie dat laten doen en waar om daar? ik wil misschien een borstvergroting laten doen maar je moet natuurlijk wel een beetje zeker van de mensen zijn.. er kan ook lekker aan geprutst worden.. maar hoe weet je nou dat het goeie mensen zijn? kan iemand mij helpen? en de prijslijsten verschillen ook zo erg.. wanneer weet ik nou of het te duur is of te goedkoop? enig idee?

Stalgenootje van mij heeft haar borsten onlangs laten vegroten in Heerenveen.
Die is helemaal lyrisch over die kliniek.
Ze heeft ook nergens last van gehad, die zat na een week alweer op haar paard.
Het klonk ook heel professioneel allemaal, de pc keek naar haar lichaam en wilde haar dus geen hele grote borsten geven, omdat ze heel iel is.
Het resultaat is heel mooi natuurlijk.
Kosten waren volgens mij 3000 euro.

Borstvergroting heb ik geen ervaring mee, ook niet in m'n omgeving.......... De pc wilde mij juist niet te kleine borsten geven omdat ik wel vrij breed ben qua schouders en dan zou ik in verhouding ook niets meer overhouden, dus ivm het natuurlijke en het opvallen voor de omgeving heeft hij me een d gegeven, waar ik heel blij mee ben!!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 15:47

Jaike schreef:
[

Borstvergroting heb ik geen ervaring mee, ook niet in m'n omgeving.......... De pc wilde mij juist niet te kleine borsten geven omdat ik wel vrij breed ben qua schouders en dan zou ik in verhouding ook niets meer overhouden, dus ivm het natuurlijke en het opvallen voor de omgeving heeft hij me een d gegeven, waar ik heel blij mee ben!!
[/quote]

Waar ben jij geopereerd?
Ik vind het heel goed dat ze rekening houden met je figuur.
Ik heb juist hele smalle schoudertjes, dus ik wil graag een C cup.
Het moet ook niet te klein worden, dat lijkt me wel heel vreemd na al die jaren grote borsten.

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:59

Ik ben gewoon in Zwolle geopereerd, heb dus wel gewoon heel lang op de wachtlijst gestaan , maar ik vond dit wel zo vertrouwd Bloos

Toevalligerwijs door een bekende chirurg die meerdere kennissen van me heeft geopereerd Knipoog

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:03

MissJ schreef:
Jaike schreef:
[

[/quote]

Waar ben jij geopereerd?
Het moet ook niet te klein worden, dat lijkt me wel heel vreemd na al die jaren grote borsten.

Bij mij werd er echt overlegd met mij wat ik wilde en wat zij vonden.
Bij mij viel het door mijn houding en brede schouders (aangepaste houding en aangepaste kledij en zéér goed bh's) niet echt op, behalve als ik een strak truitje aan trok of echt rechtop ging staan.....

Gelukkig heb ik een superhuisarts die me gelijk doorstuurde zonder onderzoek en lastige vragen. Bij het gesprek in het ziekenhuis moest ik ze wel laten zien en voelen ze er ook aan ivm gezwellen/afwijkingen ed. Die man schrok zichtbaar, ondanks dat ik had gezegd wat voor cupmaat ed geloofde hij het kennelijk niet, hij had ze niet zo groot verwacht!
Hij zei ook dat het mijn geluk ook was dat ze heel stevig waren, ik had (en heb! Knipoog ) geen hangers, ook daardoor vielen ze niet zo op.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 16:02

Jaike schreef:
Ik ben gewoon in Zwolle geopereerd, heb dus wel gewoon heel lang op de wachtlijst gestaan , maar ik vond dit wel zo vertrouwd Bloos

Toevalligerwijs door een bekende chirurg die meerdere kennissen van me heeft geopereerd Knipoog

Hmm, ik wilde dus juist absoluut niet naar Zwolle, omdat ik vreselijke ervaringen heb met de uroloog die me daar jaren behandeld heeft. Bloos
Het zou wel makkelijk zijn, dan kon ik bij mijn ouders herstellen.
Ach, ik zie wel wat het wordt.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 16:04

Jaike schreef:
[Waar ben jij geopereerd?
[/quote]

Bij mij werd er echt overlegd met mij wat ik wilde en wat zij vonden.
Bij mij viel het door mijn houding en brede schouders (aangepaste houding en aangepaste kledij en zéér goed bh's) niet echt op, behalve als ik een strak truitje aan trok of echt rechtop ging staan.....

Gelukkig heb ik een superhuisarts die me gelijk doorstuurde zonder onderzoek en lastige vragen. Bij het gesprek in het ziekenhuis moest ik ze wel laten zien en voelen ze er ook aan ivm gezwellen/afwijkingen ed. Die man schrok zichtbaar, ondanks dat ik had gezegd wat voor cupmaat ed geloofde hij het kennelijk niet, hij had ze niet zo groot verwacht!

Hij zei ook dat het mijn geluk ook was dat ze heel stevig waren, ik had (en heb! Knipoog ) geen hangers, ook daardoor vielen ze niet zo op.

Die heb ik dus helaas wel. Bloos
[/quote]

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:15

@ jaike...ik herken dat, ik droeg altijd nette kleren om het te verdoezelen, goede bh`s etc. Eenmaal bij mijn huisarts voor het gesprek deed deze ook niet moeilijk, gelijk door verwezen naar het ziekenhuis. Daar kreeg ik een intake gesprek en die arts zei ook, dat sommige meiden zichzelf verwaardelozen, te kleine bh`s dragen of geen bh`s dragen. Dat is niet bevordelijk. Het gaat niet alleen zo zeer altijd om de size, maar ook om het gewicht...Nadat hij mij nagekeken had mocht ik foto`s maken (van voor en na de operatie) daar gaf de fotograaf zelfs nog complimenten.

Mijn vriendin heeft dezelfde operatie inmiddels gehad, zij had wel hanh borsten, maar men heeft die zo enorm mooi gecorrigeerd...echt ze kunnen werkelijk waar alles.

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:40

RUBYWHITE schreef:
@ jaike...ik herken dat, ik droeg altijd nette kleren om het te verdoezelen, goede bh`s etc. Eenmaal bij mijn huisarts voor het gesprek deed deze ook niet moeilijk, gelijk door verwezen naar het ziekenhuis. Daar kreeg ik een intake gesprek en die arts zei ook, dat sommige meiden zichzelf verwaardelozen, te kleine bh`s dragen of geen bh`s dragen. Dat is niet bevordelijk. Het gaat niet alleen zo zeer altijd om de size, maar ook om het gewicht...Nadat hij mij nagekeken had mocht ik foto`s maken (van voor en na de operatie) daar gaf de fotograaf zelfs nog complimenten.

Mijn vriendin heeft dezelfde operatie inmiddels gehad, zij had wel hanh borsten, maar men heeft die zo enorm mooi gecorrigeerd...echt ze kunnen werkelijk waar alles.

Ja inderdaad, ze waren wel heel zwaar, maar ze waren goed in vorm zeg maar Knipoog
Ik vind het ook altijd zo'n vreselijk gezicht, meiden die hun borsten in veel te kleine bh's proppen , aan alle kanten stulpt het eruit Bloos Geen gezicht, maar ja net zo met mensen die te dik zijn voor bepaalde kleding, ik ben ook niet vreselijk slank, maar daar kleed ik me ook naar, geen naveltruitjes voor mij Clown

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:45

hihi, nou ik ken dat, na mijn operatie ben ik flink gegroeid (komt deels door de medicatie) maar ik kleed mij netjes...geen uitbuilende borsten of vet ribbels....maar als ik kijk in mijn nabije omgeving, WOW sommige mensen kennen kennelijk echt geen schaamde. Super size qua postuur (pas ik zelfs nog 2x in) en dan SUPER strakke kleren...echt je ziet gewoon ALLES.... Bloos

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:49

Citaat:
Super size qua postuur (pas ik zelfs nog 2x in) en dan SUPER strakke kleren...echt je ziet gewoon ALLES....

Mooi toch? Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:51

Meys schreef:
Citaat:
Super size qua postuur (pas ik zelfs nog 2x in) en dan SUPER strakke kleren...echt je ziet gewoon ALLES....

Mooi toch? Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog

voor zulke mensen met zoveel zelfvertrouwen heb ik wel respect....zij liever dan ik....wel grappig, mensen zeggen altijd "GOH jij ziet er goed uit" maar je hoort eigenlijk nooit iemand zeggen "Goh ben jij niet een beetje te gezet hiervoor" Bloos

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:53

RUBYWHITE schreef:
hihi, nou ik ken dat, na mijn operatie ben ik flink gegroeid (komt deels door de medicatie) maar ik kleed mij netjes...geen uitbuilende borsten of vet ribbels....maar als ik kijk in mijn nabije omgeving, WOW sommige mensen kennen kennelijk echt geen schaamde. Super size qua postuur (pas ik zelfs nog 2x in) en dan SUPER strakke kleren...echt je ziet gewoon ALLES.... Bloos

Jakkie, dat vind ik gewoon vies, van die vetribbels die boven/onder de truitjes/broeken uitpuilen..........omdat ze persé dat maatje aan moeten, maar dat hebben die superslanke meiden ook, perse maatje 36 ipv 38 ofzo, zelfs dan zie randen en ribbels boven de broek Haha!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:09

Ik pers me ook graag in een maatje 36 whaha….nou nee hoor…ik vind ook als je wat gezetter bent (net als moi) dat je je dan fatsoenlijk moet kleden, heel veel mensen hebben daar inderdaad geen kaas van gegeten.

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:16

[quote="RUBYWHITE]

voor zulke mensen met zoveel zelfvertrouwen heb ik wel respect....zij liever dan ik....wel grappig, mensen zeggen altijd "GOH jij ziet er goed uit" maar je hoort eigenlijk nooit iemand zeggen "Goh ben jij niet een beetje te gezet hiervoor" Bloos
[/quote]

Ja daar heb ik ook respect voor ook al ziet het er absoluut niet uit.

Krijg ook wel eens te horen goh wat zie jij er goed uit maar ik vraag me dan toch altijd nog af of ze het wel menen....

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:18

Meys schreef:
Ik pers me ook graag in een maatje 36 whaha….nou nee hoor…ik vind ook als je wat gezetter bent (net als moi) dat je je dan fatsoenlijk moet kleden, heel veel mensen hebben daar inderdaad geen kaas van gegeten.

haha, ik kom dus écht niet in een broek maatje 36 Clown
Past m'n kont never nooit niet in, zeer smakelijk gezicht zal dat zijn Clown

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:19

Even off-topic: Meys wat heb jij een schitterende babykamer!!!

En een schitterend meisje Haha!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:23

ik krijg mijn teen nog niet eens in een maatje 36 whaha.

Dank je voor het compliment van de babykamer…is de oude site..heb een nieuwe maar kon (het lukte niet) mijn onderschrift niet wijzigen.
http://www.ahubbers.demon.nl/ < is nieuwe site met nieuwe foto’s

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:45

Meys schreef:
ik krijg mijn teen nog niet eens in een maatje 36 whaha.

Dank je voor het compliment van de babykamer…is de oude site..heb een nieuwe maar kon (het lukte niet) mijn onderschrift niet wijzigen.
http://www.ahubbers.demon.nl/ < is nieuwe site met nieuwe foto’s

heb gelijk even gekeken echt mooi, wat zul je trouwens een rotzwangerscap hebben gehad, zijn je ogen ed weer helemaal hersteld?

Wat ik mij ook afvraag, jij kon wel afkolven hé?
En je bent vóór je zwangerschap geopereerd?

Dit was voor mij ook een enorm twistpunt, want ik wil mijn kindje wel dolgraag de borst geven, maar dit is alleemaal nog onzeker of het kan of niet, dat zal de tijd leren werd gezegd, maar er waren ook genoeg vrouwen die zonder dat ze geopereerd zijn geen borstvoeding kunnen geven........ Ik zou het wel vreselijk jammer vinden Bloos

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:54

Nee ogen zijn nog niet goed, ben wel geopereerd en gelaserd aan 1 oog maar zit nu nog met na weeën van de ontsteking die ik in mijn oog had.

Euhh ik ben nog niet geopereerd, ik ga 14 maart (als het goed is) onder het mes.

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:24

Hé gatsie wat vervelend Ach gut Veel succes dan maar met je oog!

Sorry, heb dan niet goed gelezen, dacht dat je al was geweest, spannend hoor, nog een kleine 3 weken!

Zie je er erg tegenop? Waar laat je je opereren?

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 00:35

Nee zie er niet tegen op maar heb wel van die dromen dat ik niet op de wachtlijst geplaatst ben ...dat ze me vergeten enz enz.
Ik wordt geholpen in Belgie.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 12:28

Jaike schreef:
[

Ja inderdaad, ze waren wel heel zwaar, maar ze waren goed in vorm zeg maar Knipoog
Ik vind het ook altijd zo'n vreselijk gezicht, meiden die hun borsten in veel te kleine bh's proppen , aan alle kanten stulpt het eruit Bloos Geen gezicht, maar ja net zo met mensen die te dik zijn voor bepaalde kleding, ik ben ook niet vreselijk slank, maar daar kleed ik me ook naar, geen naveltruitjes voor mij Clown
[/quote]

Oh ja, van die flubbers aan de boven- en zijkanten van de bh's.
Echt geen gezicht, en volgens mij ook enorm pijnlijk.
Ik vind een goed passende bh heel belangrijk.
Ik draag dus wel gewoon strakke shirtjes, omdat ik voor de rest niet dik ben.
Heb ik in het verleden hoopjes commentaar op gehad, ik moest niet zo te koop lopen met mijn borsten. Verward Lips are sealed
Nou sorry hoor, al trek ik een jute zak aan, die dingen zijn nou eenmaal niet echt te verbergen.
Als ik een mooi shirtje zie, en hij staat leuk, dan koop ik hem.
Zou niet weten waarom dat niet zo mogen als je een cupje meer hebt. Knipoog

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:59

Over borstvoeding... Mijn moeder had 1 heel goed voordeel van geen borstvoeding kunnen geven... Je kan je vriend 's nachts uit bed trommelen Haha!

Dat was zo'n beetje de doorslag Tong uitsteken

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:42

Emeraldo schreef:
Over borstvoeding... Mijn moeder had 1 heel goed voordeel van geen borstvoeding kunnen geven... Je kan je vriend 's nachts uit bed trommelen Haha!

Dat was zo'n beetje de doorslag Tong uitsteken

haha geweldig, ik zal m'n vriend vast waarschuwen!!

(Hoewel m'n tante alsnog haar man uit bed stuurde om de kleine te halen, dan kon zij vast "klaar gaan liggen" Knipoog )

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:07

Ik heb mijn borsten 6 december 2004 laten verkleinen in het ziekenhuis Nij Smellinghe te Drachten. Dr. Knepper (dezelfde plastische chirurg als in MCL zuid te Leeuwarden) Is enorm aardig en heeft er ècht wat moois van gemaakt. De littekens vervagen al mooi en ik heb helemaal geen medicatie of wat dan ook nodig gehad. Ik ben maandag opgenomen en geopereerd, en woensdag ochtend was ik al weer thuis.
In Drachten is nog geen wachtlijst, waardoor je naar een maand al geopereerd kunt worden. Ik kon trouwens echt niet na 2 weken weer paardrijden hoor, zoals ik eerder las! Ik kon na 5 weken weer fatsoenlijk paardrijden. Na twee weken kon ik wel weer aan het werk; ik had eigenlijk nergens last meer van! Ik ben er héél erg blij mee en heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan. Ik verlang naar de zomer, leuk in bikini op het strand liggen zonder al te veel bekijks en geile blikken van vieze mannetjes en pubers. Ik heb het overigens niet voor de mooiïgheid gedaan, maar omdat ik erg last van mijn schouders en nek had.