Pony’s B cat C/D/E zonder startkaart aanvang +/- 9.30 Fenneke Terwindt Marga D 1. Tammy Andrews Valentine’s Jewel E 3. Neeltje van Tuinen Nicole D
Die nummers kloppen niet... Ik denk dat je het zo bedoelde:
Pony’s B cat C/D/E zonder startkaart aanvang +/- 9.30 1. Fenneke Terwindt Marga D 2. Tammy Andrews Valentine’s Jewel E 3. Neeltje van Tuinen Nicole D
AniekR
Geplaatst: 24-01-05 19:15
Ben nu hard bezig met de startlijst op de site te zetten...
Marije; zou je mij iedere wijziging kunnen PB-en?? Dan kan ik de site ook bijhouden daarmee...
WinBinChes
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-05 21:41
Thaniek is goed en spekky: staat wel goed in word, maar kopier het daar uit endaar willen er wel zulk soort foutjes ontstaan
Rosalie123
Geplaatst: 24-01-05 22:38
Hee Tha_Niekje heb al even op de site gekeken, de startlijst staat er heel mooi en netjes op! Super!
xXGRIETJEXx
Geplaatst: 24-01-05 22:49
Bij deze een pluim voor idereen die zich er zo goed voor inzet!!!!! Deze hele wedstrijd was zonder de mensen van de organisatie niet eens zo goed gekomen. Hopen op een goede dag en natuurlijk veel geld binnen slepen voor Azie!!
WinBinChes
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-05 23:42
Helaas kan de show niet doorgaan ivm ziekte. we doen geen show hiervoor in de plaats. Het gaat tenslotte ook om hoeveel we binnen brengen voor Azie. Wel heel jammer maar niets aan te doen
Muzefee
Geplaatst: 24-01-05 23:50
Ooow das wel jammer... Noujah... goed niks aan te doen...
jah idd is wel jammer maarjah Uhm ik weet niet of ze het al had doorgegeven maar Elske de Jong met Lotto in de B paarden + startkaart doet niet meer mee.
Eehj Mensen, heb al tijdje niet gereageert, maar mn computer is kapot thuis, dus ben nu ff op school. Ik weet nog niet precies hoelaat ik er ben zondag, want men paardje moet er ook komen hea!!
Pony’s B cat C/D/E zonder startkaart aanvang +/- 9.30 Fenneke Terwindt Marga D 1. Tammy Andrews Valentine’s Jewel E 3. Neeltje van Tuinen Nicole D 4. Samanta Roggen Lady Jumper D 5. Kiki Hiemstra King D 6. Sharona Veenstra Fury D 7. Marlies van Dam Rivaldo E 8. Siegried Canrinus King D 9. Lieke Koers Daisy D 10. Marlot Hazelaar Raya E 11. Simone van der Kooi Harola C 12. Aniek Overwijk Fabiola D 13. Marlies Tinge Maxima D 14. Lizette Hof Amigo D 15. Miranda Bolhuis Wester Aikema’s Berthine D 16. Marije Kromkamp Moy Ridge E 17.Ymie Kroes Nadine C 18.Claudia de Groot Ullwinn D Jury wissel en een pauze 15 min Pony’s B cat C/D/E met startkaart aanvang +/- 12.00 1. Esmee Wilken Jacky D 2. Anika Terpstra Peggy D 3. Miranda Willems Lady D 4. Danielle Kielman Sjeek Spier E 5. Sita van Daalen Anna van de Doevendans D
Pony’s L1 cat C/D/E aanvang +/- 12.30 1. Paulien Germs Trimida E 2. Annet Apol Flame C 3. Tessa Broersma Saffier D 4. Roos Kuipers Angelina D
Paarden B zonder startkaart aanvang +/- 12.45 1. Aniek Rolf Agnes 2. Chantal Kedde Nesio 3. Natasja Stellingwerff Welmoed 4. Amanda Aalders Sandokan 5. Simone Visser Empire’s Idealist 6. Lindi Biemolt To Pleasure 7. Yvonne Stoker Oleta 8. Miranda Meijer Orame 9. Jenneke Rozema Pebbels 10.Wietske Hooghiemstra Zeno 11. Grietje Bekkema Fabiola Jury wissel Paarden B aanvang +/- 14.00 1. Geertruida Veenstra Urysiah 2. Norine Habekothe Tequila Sunrise 3. Ilse Kenter Mars 4. Charlotte van der Veen Jigger 5. Rieta de Vries Coco Chanel 6. Levina Lautenbag Pallas Jemexico 7. Japke Zonneveld Oleta 8. Lynn de Groot LaVite 9. Mariska Benedictus Afke 10.Angela Lammchen Janike
Paarden L1 aanvang +/- 15.15 1. Mariska Wildeman Athena van Steenbergen 2. Yvonne L Roorda Shamira 3. Herma Hoven Silvertimes 4. Anneloes Fransen Royal Confidence 5. Niesette Haringsma U2 6. Liza Cornello Mirakel W 7. Miranda Roffel Szarma 8. Nynke Blumers Dagmar 9. Ben Harms Flocky 10.Janke Wolbers Goldy Star Jurywissel Paarden L2 aanvang +/- 16.15 1. Chantal Kedde Odessa 2. Michella Kloosterman Temptation MK