FHM buurmeisje van het jaar verkiezing 2005

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:11

Vakantie kiekjes enzo gaan wel ik vind die Britt er iig heel spontaan op ogen, maar met in gedachten houdend dat je 'buurjongen' dit dus instuurd... tja, ik vind sommigen er wel leuk uitzien (die in het wit met die bont-achtige been dingen) maar ik zou het alleen voor mijn vriend aantrekken voor de lol en niet in een of ander blad. Staan veel foto's bij waarvan ik me afvraag wat voor type zo iemand is om dat mee te geven aan je buurjongen en voor het publiek... "lekker-nummertje-rukken" foto's Tong uitsteken

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:23

toevallig stond er in het weekblad van gisteren een stuk over britt, had heb bij het plaatsen van mijn bericht nog niet gelezen.
maar het is dus zo dat de dellneemster zelf die foto's insturen, gebeurd niet door een ander Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 15:40

Dat klopt Susan, daarom snapte ik ook niet dat sommige mensen het schending van de privacy vonden om die foto's hier te plaatsen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 15:43

goldflower schreef:
Ik heb ook zitten kijken ,en ik dacht zo aan jullie reactie,s te zien ,dat er wat vreselijks aankwam.
Maar ik vind het heel erg meevallen ,vind er trouwens niets erg aan.
Er zitten zat leuke meiden tussen hoor!!!!
En wat maakt t uit een bikini of wat dan ook ,zomers zie je niet anders.
En die meiden zn trots op zichzelf en ik moet zeggen ze hebben daar nog gelijk in ook.
En de gene die aan de buitenkant minder mooi zijn ,die zijn misschien weer aan de binnenkant bijzonder.
Maar goed das mn mening!!!!!

Ik zeg ook niet dat er geen leuke meiden tussen zitten.
Er zitten hele leuke foto's bij.
Ik heb ook niks tegen bikini's, loop er zelf ook in.
Ik vroeg me alleen af of sommige dames denken dat ze door heel ordi te kijken en te poseren meer stemmen krijgen ofzo.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:50

Ik ken ook iemand hiervan.. 067, wel een aardig meisje, heeft bij mij op school gezeten!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:59

ben ik nou heel raar als ik zeg dat ik de foto´s niet kan vinden/zien Bloos

edit: verkeerde smiley Tong uitsteken

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 20:34

Die Irene Mul heb ik wel eens gezien. Ze werkte net als ik op een beurs. In de eerste 5 minuten dat ik haar sprak vertelde ze al dat ze net een fotoshoot voor de playboy achter de rug had Scheve mond

Nummer 3 en 95 vind ik de leukste, maar wat een slechte foto's zitten erbij zeg!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:14

Kindertjes, kindertjes, kindertjes. Het is al erg genoeg dat mannen over vrouwen enkel en alleen op uiterlijk beoordelen, laten we daar zelf vooral niet aan mee doen. En die mutsen van 16 die zichzelf insturen, weten gewoon nog niet beter, dat komt later. Laten we aandacht besteden aan iets nuttigs !

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:41

Ik heb ook maar gestemd, al is het maar dat zo'n ordinair meisje niet wint! Ik zat te twijfelen tussen 3 en 94, maar vind toch 94 mooier geloof ik, dus daar maar op gestemd.

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:59

Ik vind het op zich wel goed dat er zulke meisjes zijn... ik bedoel, ze hebben vlees op hun lijf.. nouja de meeste dan; nr 48 Laura Muscas (omg, dat middeltje!) en 063 Maura Otsen zien er niet bepaald weldoorvoed uit.
De meeste meisjen hebben echt zo'n foute "kijk mij eens geil zijn" uitstraling, maar er zitten wel een paar mooie meiden bij: 069 Monique Heins en 094 STEFANIE VATTA.
Maar ik vind het niet echt een eerlijke wedstrijd, sommige zijn echt van die goedkope kiekjes, en sommige gewoon proffesionele foto's! En ik moet zeggen dat ik er een aantal nogal gephotoshopt uit zag zien Tong uitsteken

Ik heb gestemd op 069 Monique Heins .. ennuh.... waarom willen ze je schoenmaat weten? Verward Verward

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 01:15

Girl In The Mirror schreef:
waarom willen ze je schoenmaat weten? Verward Verward

Modellen voor sokken/schoenen/laarzen/pantoffels/slippers? Haha! *LOL*

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 18:25

ik vin ook 69 het mooist!
Sommige foto Nagelbijten / Gniffelen

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 00:03

Over het algemeen zijn de iets meer geklede foto's wat mooier; diegene die zogenaamd geil in de camera kijken, bah!! Wat verlaag je jezelf dan!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 17:11

Ik vind 21 en 69 denk ik het mooist.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:16

sophie_kurk schreef:
ben ik nou heel raar als ik zeg dat ik de foto´s niet kan vinden/zien Bloos

edit: verkeerde smiley Tong uitsteken

Inderdaad!
Hier ook!