Info Wedstrijd regio noord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:28

ik had t eigenlijk over de reaktie van Ammaniej Tong uitsteken

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:29

Volgens mij heb ik niks toe gezegd en afspraken gemaakt... we hebben gewoon overlegt in dat topic (waar dat topic voor was!!!!!)

Het was trouwens ook niet het idee van Corine... er was een topic waar in een idee voor een benefiet concours werd geoppert... daaruit kwam het gevolg om het in regio Noord, Midden en Zuid te doen... daar begon iedereen te praten over zijn eigen regio en werd er gezegt om een topic te openen voor iedere regio apart... dus laten we iemands Idee er buiten laten... want volgens mij was dat iemand anders...

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:29

KAP NOU EVEN MET DAT GEZEIK OVER WIE WAT HEEFT GEDAAN!!
maar laten we gewoon bezig gaan met wat er nog moet gebeuren (I)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:31

oke klaar marije word de voorzitter..

ik wil het wel op me nemen dat mensen zig bij mij kunnen opgeven..

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:36

wat moet er allemaal gebeuren dan?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:39

alles nog.. zo'n beetje

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:41

Er moet dan even een lijstje gemaakt worden: met wat er gebeurt moet worden en wie wat doet?

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:42

Dat is nu dus klaar. Angela geeft aan mij de deelnemers door. En ik maak een startlijst. Dus opgeven bij magiclover
-We zijn nog schrijvers nodig( wie meld zich aan Graag via PB)
-Jury voor het Z (Ik jureer de andere klasses waarschijnlijk tenzij er iemand is die het M EN Z wil jureren.) Dus aardig voor mij zijn Haha!
Wie weet er een Jury voor het Z of wil daar voor mij achter aan gaan. Anders komt er gewoon geen klasse Z
-Prijzen was geloof ik Joey lover en nog iemand mee bezig. Ik wil graag weten hoever jullie daarmee zijn.
-Eten en drinken wil ik wil vragen bij de super markten hier. Ik stel voor dat dat gewoon betaald moet worden. Dus BV 1 euro voor frisdrank en dat de winst daarvan naar Azie gaat. Andere voorstellen zijn welkom.
-Verder zoeken we een ringmeester. Wie meld zich aan. Kunnen er ook twee zijn die meedoen en elkaar dan aflossen en wel tijd hebben om in te rijden.

Verder ben ik er overdag niet dus zoek ik een assistent voorzitter die overdag voor mij de boel waarneemt en dit doorgeeft aan mij.

Als ik wat ben vergeten hoor ik het wel van jullie. Het moet wel ONZE wedtrijd blijven en niet van 1 persoon
Groetjes Marije

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:45

Opgeven gebeurt dus via angela en eventueel bij wildthings.
Wild things zou jij de deelnemers die zich bij hebben opgegeven aan mij door willen geven via PB??

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:46

oke zo is het idd wat handiger Haha!

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:48

-Jury voor het Z (Ik jureer de andere klasses waarschijnlijk tenzij er iemand is die het M EN Z wil jureren.) Dus aardig voor mij zijn
Wie weet er een Jury voor het Z of wil daar voor mij achter aan gaan. Anders komt er gewoon geen klasse Z Dit kan ik morgen wel vragen aan mijn instructrice, die heeft ook heel hoog gereden.
Ik wil morgen hier wel kijken voor nog meer sponsoren.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:51

oke voor de mensen die zig opwillen geven of dat al hadden gedaan graag een pb naar mij Haha!

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:52

wat moet er allemaal in die PB staan dan??

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:53

Marije1984 schreef:
Opgeven gebeurt dus via angela en eventueel bij wildthings.
Wild things zou jij de deelnemers die zich bij hebben opgegeven aan mij door willen geven via PB??

Is het niet veel slimmer om alles door een persoon vooral ivm opgaven via een wat oudere persoon te doen 18+? Wil me er verder niet mee bemoeien maar de spelfouten en felheid voel ik me nu al niet happy om me op te gaan geven.
Ik ga wel meedoen, maar wacht alles nog even af.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:54

ik wil ook wel meedoen onder voorbehoud maar heb geen zin in een wedstrijd die door een stel tieners word georganiseerd, het is voor mij een heel stuk rijden en doe dat dan liever niet voor niks!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:05

Faniek schreef:
Is het niet veel slimmer om alles door een persoon vooral ivm opgaven via een wat oudere persoon te doen 18+? Wil me er verder niet mee bemoeien maar de spelfouten en felheid voel ik me nu al niet happy om me op te gaan geven.
Ik ga wel meedoen, maar wacht alles nog even af.

het opgeven kan bij mij alleen worden gedaan..
ik zet het op een lijst en die lijst word daarna nog gecontroleert door marije en die maakt er een startlijst van dus.. foutjes komen er heus niet hoor..
althans niet in de lijsten!
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 03-01-05 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:09

Ik ben 20 dus geen tiener dacht ik zo. Bij Wildthings zijn al opgaven en in het andere topic loopt ooknog. Ik heb al een mod gevraagd voor een slotje daar maar er kunnen bij haar dus nog opgaven binnenkomen dusdaarom nu bij twee.
Maar in eerste instantie bij magiclover!
Ik maak de startlijst en ben maar een mens, dus een spel fout kan er in zitten.
Het is geen officele wedstijd ik wik het zo goed mogelijk doen, maar het is een blijft door 'amateuren' georganiseerd.
Ik heb de boel op me genomen omdat het een beetje een chaos was, maar als er allemaal gezeik komt van iedereen terwijl ik het overzichtelijk wil hoeden houd ik er zo weer mee op. Wees dus gewaarschuwd.
Laten we er met zijn allen er een leuke dag van maken dan moet het goed komen lijkt mij!!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:11

idd.. lijkt mij ook het gaat nu al een stuk beter nu marije de voorzitter is.. vindt ik zo..

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:13

Ik heb besloten niet mee te doen

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:13

Ik hoop dat alles nu verder goed en zonder tegenslagen gaat.
Ik had van magic lovr gehoord dat TequillaRos met de prijzen bezig was. Ik hoor graag van je via PB.
Mensen meld je aan bij Magic lover voor deze leuke wedstrijd die we organiseren voor Azie!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:16

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:17

@faniek oke zelf weten Knipoog
@ radijs
in de pb moet staan:
Naam van ruiter/paard
klasse
En of het een paard/pony A.B.C.d of E pony is..

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:23

Ik was nog niet met de prijzen bezig marije, heb alleen de manege geregeld en gezegt om tot morgen af te wachten. Zodat iedereen kon reageren op de datum voordat we die vastzetten.
Verder zou ik bij Divoza langsgaan om te vragen of ze bijvoorbeeld de prijzen wilden sponsoren; helaas ben ik daar niet aan toe gekomen.

Verder heb ik gemeld dat ik al een anonieme donatie heb voor het concour van € 100,--

(Oma) heeft gerapporteerd Knipoog

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:25

hahaha.. oke.. volgends mij is de datum wel goed hoor Verward ?? of vinden mensen van niet Knipoog

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:26

Haha, hoe laat kunnen we bij de manege terecht en mogen we gebruik maken van de kantine??