De sponsor kan bevoorbeeld drinken/eten sponseren of geld om dit te kunnen aanschaffen. Bij het foto idee, gratis foto's. Of bv voor elke deelnemer een grote wortel of zo iets Proeven die gesponserd worden. Jury staten (beoordelingslijsten)
vamp
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 23:43
Ik denk dat we daarvoor de begroting een beetje af moet wachten. misschien eten en drinken sponsoren, de huur van de bak, mochten er geen jury's zijn die het gratis willen doen, de jury's....
Brit
Geplaatst: 03-01-05 00:11
Misschien een idee om het op een ponyclub ofzo te doen. Daar heb je denk ik veel parkeerruimte
vamp
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-05 00:12
Ik denk dat dat verschilt per ponyclub
Brit
Geplaatst: 03-01-05 00:15
Ja dat wel in Noord-holland weet ik wel ponyclubs met parkeeruimte
Skattie
Geplaatst: 03-01-05 01:07
Misschien is er wat te regelen bij WWNA (Oranjehal) in Wenum Wiesel (ligt vlak bij Apeldoorn. Het ligt erg centraal!! Je hebt er in iedergeval wel genoeg ruimte!!
ik wil wel meedoen als deelnemer lijkt me wel weer eens leuk..maar lukt het nu allemaal met regelen?
xSuusx
Geplaatst: 03-01-05 02:43
evt is er in z-h zoeterwoude een ponyclub.. waar je misschien een bak kunt lenen huren?
rosanrosan
Geplaatst: 03-01-05 11:33
Taken - rijbaan regelen vamp?? - jury's regelen veulen84 - schrijvers regelen veulen84 - catering regelen marah + narjolein18 in overleg met diegene die de rijbaan regelt denk ik - deelnemers/startlijst regelen rosanrosan - begroting maken !!!! veulen84 + vamp?? - voor publiciteit zorgen - foto's maken - iemand die het geld beheert richtje - sponsors zoeken marah - prijsjes regelen rosanrosan + marjolein 18
Ik denk dat we er zo al bijna zijn.. Als we de rijbaan hebben en iedereen zorgt voor 'zijn' taak moet het best op korte termijn haalbaar zijn! 13 febr komt voor mij zeer goed uit.
dan zoeken we alleen nog mensen die foto's maken en die affiches e.d. maken + bekendheid via internet zodat we ook wat publiek binnen halen.
En voor dat er een begroting gemaakt kan worden is het handig te weten hoeveel deelnemers er mee kunnen doen en wat ze moeten betalen. En wat de prijs is voor bezoekers. Ik zou zeggen voor deelnemers 15 (mss zelfs 20) euro bezoekers 2,50 euro
Het is ook leuk om bij binnenkomst van een ruiter wat over die ruiter en zijn/haar paard/pony te vertellen. Dat is ook leuker voor het publiek.
En misschien zelfs iets dat het publiek kan mee beslissen over de uiteindelijke uitslag. Daar staan dan voor ook weer prijzen tegen over (zowel voor publiek als ruiter) Dus dan is er een uitslag van de jury en eentje van het publiek. En voor allebei zijn er prijzen te winnen
Brit
Geplaatst: 03-01-05 11:44
Ik zit nu verschillende woonplaatsen van iedereen te bekijken en de een woont in Apeldoorn en de andere in rotterdam, en ikin Amsterdam is het dan niet een idee om het ergens in Utrecht te doen?
En als het op 13 febrauri is dan kan ik niet... dan vier ik mijn verjaardag en is het niet echt leuk dat is er dan niet ben (op mijn verjaardag heh )
En het hangt er natuurlijk wel vanaf waar het is en wanneer want als ik dan niet kan kan ik natuurlijk ook niet voor de catering zorgen
vamp
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-05 11:45
ik dacht ook dat ergens in utrecht ( of er dichtbij, houten, nieuwegein, bunnik, odijk) ook het handigste was!
Anoniem
Geplaatst: 03-01-05 11:48
Ik ben ook zeer zeker voor utrecht, dat ligt toch het meeste in regio 'midden' volgens mij- is er iemand die daar woont die langs de maneges kan gaan, of kunnen we op internet zoeken naar telnr's en misschien bellen oid? *ook niet echt persoonijk, bellen
rosanrosan
Geplaatst: 03-01-05 11:48
In utrecht lijkt mij ook het handigst.
Ik weet niet of marcroix de bak wil verhuren, want dat zou een perfecte lokatie zijn!. 5 min lopen vanaf station Amersfoort. En ze hebben een binnenbak (20x60) en ook een binnenbak om in te rijden. Dan hebben ze ook nog een tribune bij de C-lijn, das leuk voor het publiek!!
Maar de bak moet iig wel snel geregeld worden..
vamp
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-05 11:49
ik wil ook wel voor publiciteit zorgen, kranten bellen en advertentie's plaatsen op internet. op de dag zelf wil ik ook evt. wel foto's maken, maar misschien dat we daar een wat professioneler iemand voor kunnen strikken.
wat betreft regelen van de bak: dat wil ik wel proberen, maar dat vind ik ook wel handig om samen met iemand te doen ( en volgens mij had er ook iemand al een boel manege's enz, gemaild) dus wie wil dat samen met mij doen?
Brit
Geplaatst: 03-01-05 11:49
Zondag of zaterdag?
Brit
Geplaatst: 03-01-05 11:50
En als we eerst een datum gaan bedenken?
Brit
Geplaatst: 03-01-05 11:52
En als we het op z'n korte termijn doen, wordt het denk ik wel wat lastig met "veel" bezoekers en deelnemers vinden
rosanrosan
Geplaatst: 03-01-05 11:53
dan zaterdag de 12e februari misschien?? maar op zaterdag zit je wel met maneges die dan manege lessen draaien..iig dat weekend lijkt me het beste, dat is best dichtbij en goed te regelen nog. Als je het later gaat doen lijkt het me minder leuk, omdat we er nu zo druk mee bezig zijn..
Brit
Geplaatst: 03-01-05 11:57
en zondag 27 februari? denk dat dat beter is want dan heb je toch net even meer tijd om het te regelen.
Anoniem
Geplaatst: 03-01-05 12:04
Zondag 27 feb lijkt mij het beste- dan is er op de meeste maneges geen les dus zullen ze ook niet veel inkomsten missen door hun bakken etc te laten 'huren' en je hebt genoeg tijd..
rosanrosan
Geplaatst: 03-01-05 12:07
We zijn nu bezig een bak te regelen in nieuwegein. namelijk www.rijnruiters.nl
zaterdag 27 febr hebben ze daar al een wedstrijd. Misschien toch 12 febr? maar dat ligt aan wat zij daar van vinden natuurlijk.
Het kost trouwens maar 50 euro dus dat is goed te doen!
vamp
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-05 12:08
Taken - rijbaan regelen vamp + nog iemand? - jury's regelen veulen84 - schrijvers regelen veulen84 - catering regelen marah + narjolein18 in overleg met diegene die de rijbaan regelt denk ik - deelnemers/startlijst regelen rosanrosan - begroting maken veulen84 + vamp - voor publiciteit zorgen vamp - foto's maken vamp - iemand die het geld beheert richtje - sponsors zoeken marah - prijsjes regelen rosanrosan + marjolein 18 - ringmeester regelen - mensen om de punten uit te rekenen
Jennifer_S
Geplaatst: 03-01-05 12:15
Komt er geen wedstrijd voor Zuid ?
rosanrosan
Geplaatst: 03-01-05 12:18
Queengekje schreef:
Komt er geen wedstrijd voor Zuid ?
Sorry daar weet ik niks van.. Misschien leuk om zelf mee te beginnen, er zijn vast mensen die willen helpen!