benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:38

Hoi!!

Qua rijkleding is er wat mij betreft maar een voorwaarde: zorg dat het veilig is en dat het er netjes uitziet......als er iemand is die dus geen officiele wedstrijdkleding heeft, maar wle iets waar veilig mee gereden kan worden vindt ik dat helemaal geen probleem!!

CrossmonsteR:
Denk niet dat het nuttig is om alle stallen die aangeschreven zijn hier te vermelden. Als ze namelijk niet toezeggen en de wedstrijd daa rnie tkan heeft het geen zin om uit te zoeken hoeveel mensen daar in de buurt wonen.
Ik denk overigens dat we gewoon blij moetewn zijn als we een goede locatie gratis aangeboden kregen.
Op dit moment hebben twee stallen gereageerd via mij en eentje via joolanda. Dit heb ik overigens eerder vermeld, maar goed nog een keertje:

- De nieuwe ark (www.denieuweark.nl) Ligt in Mierlo. Heike (oprichter bokt) gaat met de eigenaar overleggen wat daar mogelijk is.

- Pension en handelsstal de molenheide in Schijndel (www.molenheide.nl).
De molenheide heeft toegezegd dat we de accomodatie gratis mogen gebruiken mits ze die datum geen ander evenenemten hebben. Op dit moment ben ik aan het kijken wat daar eventuele andere voorwaarde zijn en welke data ze kunnen.

- Stal sintels: deze is via joolanda. Ze gaan daar kijken wat mogeleijk is.

Zodra er een nieuwe reactie bijkomt laat ik het uiteraard hier weten!!

Groetjes JO!!

ps: zet gewoon altijd automatisch mijn naam onder een beircht, dus ook hier....

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:40

Hoopt nog altijd op sintels Nagelbijten / Gniffelen
Is een witte rijbroek dan wel verplicht ? of is het ook goed als je gewoon een zwarte rijbroek hebt met een net jasje erop ofzo ?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:46

Hoi!!

Stal sintels zou idd ook cool zijn, ziet er op de website cool uit daar!!

Wat mij betreft rijdt iemand in de kleding die hij of zij wil zolang het maar netjes is en veilig. Als dat dus betekend dat iemand met een zwarte, groene, paarse of ruitjes rijbroek wil rijden vindt ik dat prima. Met chaps rijden ook geen probleem.
Wat ik alleen niet vindt kunnen (weet niet hoe jullie daarover denken), is rijden met alleen stalschoenen of sportschoenenen met chaps ivm platte zool gevaarlijk).
Maar goed ook dat is op te lossen lijkt me, is altijd wle iemand waar laarzen of chaps van zijn te lenen toch?

JO!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:49

risje schreef:
ps: zet gewoon altijd automatisch mijn naam onder een beircht, dus ook hier....

Citaat:
# Het is niet nodig om iedere keer 'groetjes Mij' onder je berichten te zetten, om dezelfde reden als bij de 'METOO'-reacties.
Dit staat niet voor niets bij de regels. het is nl. nog al zwaar irritant om elke keer tussen al die berichten hoi en groetjes ... 100x te zien staan. No offence maar probeer het op bokt af te leren.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 03-01-05 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 23:50

risje ik heb een voorstel van een sitebeheerder gekregen om een plekje te krijgen op haar site voor informatie en dergelijk voor deze wedstrijdt.
meer info op het mail adres

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:59

juline:
Zal ff reageren via pb. De voorstellen zien er goed uit!!

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 00:03

oke is goed hoor

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:05

Ik wil me wel aanbieden om te helpen. Ik heb geen (eigen) paard dus ik rijd zowiezo niet mee, maar daardoor rijd ik dus wel op zaterdag in een manege lesje. Ik kan dus helpen, mits het niet op zaterdag is.
Ik hoorde van Flutterby dat zij eventueel foto's zou maken. Mocht zij nou mee rijden dan wil ik dat wel doen? Lachen
Iets anders is natuurlijk ook goed. Laat het maar horen Haha!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:11

moet ik het nog vragen bij de drie linden en als ze vragen voor hoeveel wat moet ik dan zeggen?? liefst gratis natuurlijk maar verder...

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:12

Hoi!!

Klopt, heb idd flutterby gevraagd om foto's te maken. Maarre natuurlijk nooit verkeerd als jullie het samen doen hoor;-)

We moeten nu alleen nog even kijken hoe we dat doen. Zou namelijk gaaf zijn als we een labtop konden regelen waar we de foto's direct op kunnen laten zien....

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:13

pubelia:
De drie linden is al gemaild, maar je mag het natuurlijk altijd ook nog persoonlijk vragen.
Laat je zo snel mogleijk weten wat ze zeggen?

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:17

Misschien zou een beamer dan handig zijn Knipoog Maar ik denk dat dat van ondergeschikt belang is eigenlijk Haha!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:17

als ze het willen doen is het in ieder geval niet op de 20 ste of de 27 dan is er in februari al concours. wel op de 6 de en de 13 de februari dan hebben ze niks. Ik zal het morgen wel vragen!!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:18

MiekSpeciaal schreef:
beamer
een watte Ach gut

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:20

Hahaha Haha! Zo'n ding waarmee je vanaf een laptop dingen groter kunt projecteren.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 00:23

tja 6 en 13 februarie is al vrij snel maar misschien haalbaar.
vraag het anders nog even na en anders zoeken we gwoon weer verder

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:40

Hallo allemaal,
Ik reageer even namens Stal Sintels (daar ligt de compu eruit Huilen ). Wij hebben morgen overleg, wat we kunnen doen, maar er zijn toch wel een aantal dingen waarmee rekening dient te worden gehouden.

Allereerst, degene die het organiseert, of het nu onderling of via KNHS is, dient wel verzekert te zijn . Zorg ervoor dat je daar goed naar informeert als je ergens gaat organiseren. Zorg voor een goede organisatie, dat is erg belangrijk. Laat ze het inschrijfgeld vooraf overmaken, zo heb je zekerheid dat ze komen en gelijk hoogte van hoeveel er binnenkomt voor giro 555.

Morgen zal ik jullie berichten of wij jullie op een of andere manier kunnen helpen. Zelf hebben wij via de nieuwjaarscaroussel van afgelopen zondag al een leuk bedrag bijelkaar gebracht voor Azie.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:42

PS onze accomodatie is op 13 en 20 februari al bezet .

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:48

juline schreef:
tja 6 en 13 februarie is al vrij snel maar misschien haalbaar.
vraag het anders nog even na en anders zoeken we gwoon weer verder

het na vrage hoeft niet dat staat voor het winter seizoen al vast, het zou anders wel 20 maart of 27 maart kunnen. maar ik zal eerst wel vragen of het kan en dan liefst gratis, ik gebruik het wel i.d.v bokt.nl.
je hoort het morgen

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 00:57

Als je de datum weet wilt mn vader wel jureren, hij is officieel jurylid in België dus hij wilt het wel for free doen voor Azië!!! Ik wil gerust ook jureren, ben wel nog niet officieel, iig we willen beide meedoen, en als ik ni goe genoeg ben mn vader zeker!!! Laat het weten!!! xxx

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 01:02

Als iemand in de organisatie nog nodig is wil ik graag mee helpen als ik kan

meerijden kan ik waarschijnlijk niet omdat ik al meestal veel problemen heb met vervoer

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 01:06

oke alvast heel erg bedankt voor alle hulp die aangeboden wordt.
wat betreft jury zijn er al een aantal bezig met ergelen ne hebben we er ook al 1 aangeboden.
dus afhankelijk van wat de wedstijd inhoudt (dresuur of misschien meer) kunnen we kijken hoeveel juryleden we nodig hebben
we houden je op de hoogte

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 01:17

Ja, ik kan wel meer jury's regelen, er komen er bij ons op stal wel meer lesgeven die jureren en anders gewoon even rond bellen. Als het goed is komt morgenavond miranka van de rekkendonken lesgeven, ik ben dan werken, maar kan wel aan iemand anders vragen of die het aan haar wil voorstellen.
Foto's is inderdaad een goed idee, kunnen de deelnemers die weer bestellen waarvan de opbrengst naar Azie gaat ofzo.
Verder zijn er als locatie nog bv manege de Pijnhorst in St Oedenrode ook mooie locatie, maar die hebben 12-13 februari wedstrijd. De vijf eiken, pas de deux (al is daar een nieuwe eigenaar). Allemaal vrij grote locaties.
Sponsoren is denk ik ook wel te doen, en zou ik ook wel willen regelen (past bij mijn opleiding). En misschien een goede ruiter aan proberen te trekken voor een clinic?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:25

Ik wil best wel komen jureren, gratis natuurlijk.

Mierlo en Schijndel zijn denk ik het gunstigste. Er zitten nl. ook heel veel bokkers in Zuid-Limburg en alleen al om Limburg door te komen ben je heel erg lang onderweg.

Ik weet alleen niet of ik op de 20e kan. In dat weekend ben ik op zaterdag of zondag weg.

clau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:37

Bij Keytenburg in Ruchpen kun je meestal gratis gebruik maken van de manege voor concoursen...