GEZOCHTE dingen hier aanmelden !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:29

Ik ga iets heel geks vragen Haha! Ik hoop dat als iemand het aanbiedt het ook nog betaalbaar blijft voor mij, anders heb ik het voor niks gevraagd en dat zou ik erg jammer vinden Knipoog

Ik wil graag een keer met een renarabier (of ander renpaard) racen op Duindigt. Om een keer te zien wat onze paarden vroeger gedaan hebben.
Ik ben 'pas' 15, maar ik kan best aardig rijden denk ik en lig er dus niet zo snel naast. Daar hoef je niet bang voor te zijn Knipoog

Als iemand dit voor mij kan regelen lijkt het mij helemaal geweldig!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 13:09

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 13:13

Oscar schreef:
Ik zou best weleens een ritje op een Tinker willen maken *LOL*
Liefst een supermak en stevig exemplaar (ben zelf niet bepaald een vedergewicht, zie foto's in profiel Knipoog).
Liefst een beetje in de buurt, laten we zeggen in een straal van ca. 50 km. van Den Bosch.

Ik ga binnenkort eens informeren bij een vriendin. Zij verzorgt nog een leuke tinker die super braaf is, die staat bij mijn verzorgpaardje Lianne in de buurt. Zij heeft zelf ook een paardje, dus dan kunnen we misschien met z'n drieen een buitenritje gaan maken! Als ik meer weet laat ik het weten!

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 00:00

Ik zoek de topic "fotoshoot omgeving Alphen a/d Rijn", daar is netjes een slotje op gegaan maar is nergens meer terug te vinden Verward Wie o wie heeft die topic gejat Tong uitsteken ? Gelukkig kon ik hem nog bekijken via de afgelopen veilingen van vandaag, maar tis toch niet de bedoeling dat iemand die topic meeneemt. Moderator, help waar is mijn topic ben ten einde raad hihihi Cool

nb: na nog een keer gezocht te hebben zie ik dat alle gesloten topics nu op achterliggende pagina's gezet zijn. Dat was voorheen toch niet? Of heb ik een berichtje hierover gemist? Afijn heb zelf mijn topic weer gevonden ...zucht Haha! Excuses voor alle ophef Bloos!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:52

Dat was inderdaad eerst niet, en is gedaan om niet eerst drie pagina's vol slotjes te zien voordat je eindelijk veilingen tegenkomt Knipoog

Morgannah schreef:
nb: na nog een keer gezocht te hebben zie ik dat alle gesloten topics nu op achterliggende pagina's gezet zijn. Dat was voorheen toch niet? Of heb ik een berichtje hierover gemist? Afijn heb zelf mijn topic weer gevonden ...zucht Haha! Excuses voor alle ophef Bloos!

Maaii_

Re: GEZOCHTE dingen hier aanmelden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 21:00

Sylvia

Re: GEZOCHTE dingen hier aanmelden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 23:17

Maaike, dit topic is 2 maanden oud...