Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*Tamara* schreef:Echt verschrikkelijk gewoon, vanmiddag lag het dodental al op 23.000!En maak me ook zorgen, Gringo_HS13 zit daar en heb tot nu toe nog nix vernomen... Tenminste, ze zit in Indonesië maar weet niet precies waar.. Hoop echt dat alles goed met dr is!
Jenni schreef:Wij hebben nog helemaal niks gehoord van die vriend en zijn ouders..... mn oom heeft via via geregeld dat hij wordt gebeld zodra het crisiscentrum iets van hun heeft gehoord, hij heeft zijn nr achtergelaten en de naam van het gezin.....pffff wachten is echt zwaar...best wel banketstaaflig voor die vriend, dit is de eerste keer dat hij naar Sri Lanka ging en opzoek ging naar zijn biologische ouders....gebeurt er dit.....de kans dat hij ze nu nog terug vind is dus bijna helemaal weg, en het was al zo moeilijk.....
, ik hoop dat je snel iets hoort, en ook de andere natuurlijk die in spanning zitten. Heel veel sterkte voor iedereen. 
Citaat:Hoi Jen,
Ik kan mijn mailbox niet openen, weet niet of je gemaild hebt, maar ik laat toch even weten dat wij veilig zijn en geen slachtoffer zijn geworden van de vloedgolf. Ons hotel is zwaar getroffen en al onze spullen liggen daar nog, maar wij waren net in een tempel op een hoger gelegen plek, waar het water dus niet kon komen. We hebben echt geluk gehad......Yennie was bijna de jouwe
Maar goed, ik hoop dat je het wilt doorgeven aan Tamara en de luitjes van stal, want die zullen ook wel denken hoe het is met ons....
Hoe is het met Yennie en jou?
liefs Franca
PS: we worden misschien voortijdig terug geevacueerd naar NL

Citaat:Ben op zoek naar mijn broer Peter Hooft en zijn vrouw Emy en zoon andreas. Andreas heeft kort na de ramp gebeld met gsm. De verbinding werd verbroken.Kon enkel zeggen dat hij zijn ouders niet meer vond. Ze logeerden in Hotel Sofitel Kaolak. Sindsdien geen teken van leven meer
xKatleentjex schreef:Op dit moment zit het dodental zo tussen de 23- en de 25000
Maar gehoord op het 7-uur journaal
Er is een klein eiland(naam ontschiet mij) kortbij het episch centrum, waar er 30.000(!) vermist worden. Ik vrees dat het doden tellen nog niet gedaan is. En dan nog is het ook nog uitkijken voor de mogelijk uitbrekende epedemiën, zeker met al die lijken...