Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DePennyBitch schreef:Jammer ja, dat gecontroleerd werken niet werkt als vriendjes en vriendinnetje van bokkers (en diens oom, broer, tante, zus etc etc) je ongevraagd enveloppen sturen met geld en foto's en de tienduizendste keer vragen: vind me paardjuh mij lief?????
En dat ik zei de gek dan zo idioot ben om die nog te behandelen ook...tja, sue me!
en oh ja, ik ben een mens...... sorry voor dat ook nog.
faye schreef:Wat was er dan zo gemeen? Het enige dat ik gemeen vind is dat ze eigenlijk geen zin had in de vind mijn paardje mij lief vragen, maar dat die 10 euro die ze ervoor kreeg wel prima was!
*knip*
Als ik een consult had gehad zou ik me nu goed in mijn zak gescheten voelen.
faye schreef:Wat was er dan zo gemeen? Het enige dat ik gemeen vind is dat ze eigenlijk geen zin had in de vind mijn paardje mij lief vragen, maar dat die 10 euro die ze ervoor kreeg wel prima was! Als je dit soort "werk"wilt doen, moet je op zijn minst integer zijn en dat is ze heel duidelijk niet. Maar dat is pas op pagina 4 duidelijk geworden. Als ik een consult had gehad zou ik me nu goed in mijn zak gescheten voelen.
DePennyBitch schreef:
Nu weet ik het zeker (gezien de ook heel wat minder vriendelijke berichten in dit topic)... ik stop er mee..
promptertje schreef:Dat iets je boven het hoofd groeit, dat kan. Maar geef dat gewoon toe, geef niet de critici de schuld en al helemaal niet op zo'n onaangename manier. Als ik om een consult zou hebben gevraagd, had ik ook willen vragen of mijn paarden het naar hun zin hebben bij mij. Ik zou dan niet graag hebben willen lezen dat ik de tienduizendste was met die vraag, en op zo'n l*llige manier.
Kim, jij moet ook 100 keer op een dag zeggen 'hakken laag, hou je binnenbeen erbij'. Dat weet je en dat calculeer je in. Als je daar niet mee om kan gaan, dan trek je voor jezelf die conclusie maar ga je niet afgeven op je klanten.
promptertje schreef:Dat iets je boven het hoofd groeit, dat kan. Maar geef dat gewoon toe, geef niet de critici de schuld en al helemaal niet op zo'n onaangename manier. Als ik om een consult zou hebben gevraagd, had ik ook willen vragen of mijn paarden het naar hun zin hebben bij mij. Ik zou dan niet graag hebben willen lezen dat ik de tienduizendste was met die vraag, en op zo'n l*llige manier.
Kim, jij moet ook 100 keer op een dag zeggen 'hakken laag, hou je binnenbeen erbij'. Dat weet je en dat calculeer je in. Als je daar niet mee om kan gaan, dan trek je voor jezelf die conclusie maar ga je niet afgeven op je klanten.
Les_Fjal schreef:Aangezien ik ook in dit topic gereageerd heb...als iemand waarbij de pb's en mails ook niet werden beantwoord... Vraag ik me af of ik me aangesproken moet voelen ? Ik heb in mijn ogen namelijk geen rot woord gesproken over je....![]()
Vandaar dat ik het ook best teleurgesteld ben dat ik ( omdat ik het gevoel heb dat ik namelijk wel een consult tegoed heb.........na 1 pb van jou, mail de foto's maar toe.... ) , helaas niet op het lijstje sta.....
Geen uitzonderingen, prima..heel begrijpelijk... Maar misschien begrijp je mijn teleurgestelde gevoel nu...?
Hoe dan ook, no hard feelings, en hoop dat het , stoppen met consulten, de nodige rust met zich mee brengt voor je.
djuno schreef:Ze zegt duidelijk SOMMIGE bokkers......niet ALLE bokkers. Als jij niets iets vervelends hebt gezegd dat zul jij niet tot die SOMMIGE horen.
faye schreef:Zo zeg, val jij even door de mand met deze uitspraak. Als je al serieus een gave hebt ben je het niet waard
Sily schreef:Volgens mij heeft DPB het hier over mensen die ongevraagt foto's en geld sturen met de vraag of hun paardje hun wel lief vinden, dus niet de mensen die keuring contact opnemen en hun beurt afwachten maar degeen die dat viavia ongevraagt doen.
Verder heb ik een kennis die zijn kost verdient met het paranormale en hij heeft ook weleens iemand de deur uit gezet toen die voor de 10de keer langs kwam met dezelfde vraag en daar weer een antwoord op wou, maar dan het liefst wel het antwoord wat haar beviel.
Het zijn ook maar mensen die ook een limiet hebben en kan me best voorstellen dat dat nu even bereikt is voor DPB, sommige berichten hier zijn echt stinkmodder.