Pb-tjes en reacties daarop - even uitleg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 20:13

Oh ja, en ik heb al helemaaaaaaal geen zin om mij voor een stelletje bokkers te gaan zitten verdedigen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:15

DePennyBitch schreef:
Jammer ja, dat gecontroleerd werken niet werkt als vriendjes en vriendinnetje van bokkers (en diens oom, broer, tante, zus etc etc) je ongevraagd enveloppen sturen met geld en foto's en de tienduizendste keer vragen: vind me paardjuh mij lief?????

En dat ik zei de gek dan zo idioot ben om die nog te behandelen ook...tja, sue me!

en oh ja, ik ben een mens...... sorry voor dat ook nog.

Zo zeg, val jij even door de mand met deze uitspraak. Als je al serieus een gave hebt ben je het niet waard

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:16

Lekker vriendelijk ja... Ik ken zat mensen die aan je gevraagt hebben of hun paard gelukkig is bij ze. Zullen ze fijn vinden om dit te lezen...

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:38

Hehe voor de tijd dat iedereen heen en weer zit te ze*ken in dit topic hadden mooi een paar consultjes gedaan kunnen worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:57

Barbara, je laat je van je meest ongaanenamen en ongeloofwaardige kant zien hier, maar dat even ter zijde. Belangrijker is om te weten dat niet iedereen alleen maar wilde weten of hun paard wel blij is met het baasje; er zijn ook vragen geweest die ergens anders over gingen. Het is een klein beetje jammer dat je nu al je klanten over een kam scheert, maar het duidt wel aan dat je een aardige melkkoe dacht te hebben aan de bokkertjes en dat is waarschijnlijk je belangrijkste motivatie geweest, want van mensen helpen heb je geen kaas gegeten.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:59

Goed..........TIME OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T'is duidelijk dat DPB in haar startbericht van dit topic, ONBEWUST een foutieve opmerking heeft geplaatst door te zeggen dat ze alles leest. Heeft ze waarschijnlijk NIET EXPRES gedaan en gedacht dat dit werkelijk zo was.
Als ze inderdaad zo vreselijk veel reacties via Bokt en via andere kanalen krijgt, kan ik me voorstellen dat ze het overzicht een beetje kwijt is. Terecht zegt ze dan ook..."ben ook maar een mens".

Ze voelt zich nu aangevallen (en dat kan ik me door sommige reacties voorstellen) maar jullie lopen elkaar nu zo vreselijk op te naaien dat de reacties TE fel worden.
1 van de laatste reacties van DPB was niet zo handig maar ze voelt zich aangevallen en boos.....en dan flapt iedereen er weleens wat uit.

HOU OP MEIDEN.....waar gaat dit eigenlijk over???? Kijk eens naar het journaal en maak je daar kwaad over.
Laatst bijgewerkt door djuno op 07-12-04 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:00

Oeps Bloos! ......t'is allemaal vet gedrukt....was alleen bedoeld voor mijn eerste regel

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:04

Dan edit je je bericht toch even?

Actie = reactie; ik vind persoonlijk DPB's reactie zwaar overtrokken. De moddies hadden 't topic echt wel op slot gezet als 't echt zo gemeen was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:07

Wat was er dan zo gemeen? Het enige dat ik gemeen vind is dat ze eigenlijk geen zin had in de vind mijn paardje mij lief vragen, maar dat die 10 euro die ze ervoor kreeg wel prima was! Als je dit soort "werk"wilt doen, moet je op zijn minst integer zijn en dat is ze heel duidelijk niet. Maar dat is pas op pagina 4 duidelijk geworden. Als ik een consult had gehad zou ik me nu goed in mijn zak gescheten voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:11

faye schreef:
Wat was er dan zo gemeen? Het enige dat ik gemeen vind is dat ze eigenlijk geen zin had in de vind mijn paardje mij lief vragen, maar dat die 10 euro die ze ervoor kreeg wel prima was!
*knip*
Als ik een consult had gehad zou ik me nu goed in mijn zak gescheten voelen.

A. ik heb die eerste vraag idd gesteld, of mijn paard het naar haar zin had bij mij, en B. ik voel me totaal niet in de zak gescheten. Kan me namelijk goed voorstellen dat ze dat soort vragen niet zo leuk vind, omdat me lijkt dat veel mensen die vragen stellen. En veel dezelfde vragen gaat op den duur ook vervelen ja Lachen Vind ik erg menselijk feitelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:19

Dat vind ik fijn voor je. Iemand die wat minder stevig in zijn schoenen staat zal er niet blij van worden. Maar ik heb in het hele topic geen gemene reactie naar DPB gezien, dus ik herhaal mijn vraag maar even, wat was er dan zo gemeen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:36

Ik denk dat DPB nooit verwacht had toen ze hiermee begon dat er zoveel reacties zouden komen.
Even in het begin misschien, maar als "het nieuwtje" eraf zou zijn er af en toe eens een berichtje binnen zou komen.
Een tijdje druk, is ook nog te doen, daarna af en toe consulten ook.

Maar ik kan me voorstellen met blijvend zoveel pb's dat je er geen raad meer mee weet.
Dat je berichten mist.
Niet goed, niet leuk voor betreffende mensen, maar zoals ze al zegt, ze is ook maar mens.

Ze heeft het laten weten in een bericht, wat dan weer niet iedereen gelezen heeft
Hoe had ze het dan moeten doen?

Ik vind de reacties dan ook een beetje flauw.
Misschien had ze het anders aan moeten pakken, dat kan.
Maar dat is achteraf gel*l.

We maken allemaal onze fouten, waar we van leren...

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:43

faye schreef:
Wat was er dan zo gemeen? Het enige dat ik gemeen vind is dat ze eigenlijk geen zin had in de vind mijn paardje mij lief vragen, maar dat die 10 euro die ze ervoor kreeg wel prima was! Als je dit soort "werk"wilt doen, moet je op zijn minst integer zijn en dat is ze heel duidelijk niet. Maar dat is pas op pagina 4 duidelijk geworden. Als ik een consult had gehad zou ik me nu goed in mijn zak gescheten voelen.

Heb gezegd dat ze zich aangevallen voelde door de reacties.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:44

pfffffffffffffffffffffff... das alles wat ik te zeggen heb...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:59

Damn wat een stel zeikers zeg!!!

Kom op joh! Het is duidelijk dat dit het meisje helemaal boven haar hoofd gegroeid is.

Ik denk dat het verstandig is voor DPB om haar tarief te 4 voudigen, krijgt ze zeker minder consulten, maar blijft het wel te overzien.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:28

Dat iets je boven het hoofd groeit, dat kan. Maar geef dat gewoon toe, geef niet de critici de schuld en al helemaal niet op zo'n onaangename manier. Als ik om een consult zou hebben gevraagd, had ik ook willen vragen of mijn paarden het naar hun zin hebben bij mij. Ik zou dan niet graag hebben willen lezen dat ik de tienduizendste was met die vraag, en op zo'n l*llige manier.

Kim, jij moet ook 100 keer op een dag zeggen 'hakken laag, hou je binnenbeen erbij'. Dat weet je en dat calculeer je in. Als je daar niet mee om kan gaan, dan trek je voor jezelf die conclusie maar ga je niet afgeven op je klanten.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:31

wil me er helemaal niet mee bemoeien ( maar doe het lekker toch Haha!) en heb het hele topic twee keer doorgelezen maar vind dat er zwaar overtrokken word gereageerd!
wees blij dat DPB voor zo`n klein bedrag naar jullie paard wil kijken ( of een foto) en als er toch echt iets ergs aan de hand is dan wacht je toch niet tot ze gereageerd heeft maar ga je ergens anders heen met je paard!

waar je het 4 dubbele betaald maar wel ala minute word geholpen

OK dan! voor DPB!!!
en idd trek je maar niks aan van die bokkers die je niet waarderen dat is het helemaal niet waard Haha!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:34

DePennyBitch schreef:

Nu weet ik het zeker (gezien de ook heel wat minder vriendelijke berichten in dit topic)... ik stop er mee..

Aangezien ik ook in dit topic gereageerd heb...als iemand waarbij de pb's en mails ook niet werden beantwoord... Vraag ik me af of ik me aangesproken moet voelen ? Ik heb in mijn ogen namelijk geen rot woord gesproken over je.... Verward

Vandaar dat ik het ook best teleurgesteld ben dat ik ( omdat ik het gevoel heb dat ik namelijk wel een consult tegoed heb.........na 1 pb van jou, mail de foto's maar toe.... ) , helaas niet op het lijstje sta.....

Geen uitzonderingen, prima..heel begrijpelijk... Maar misschien begrijp je mijn teleurgestelde gevoel nu...?

Hoe dan ook, no hard feelings, en hoop dat het , stoppen met consulten, de nodige rust met zich mee brengt voor je.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:37

promptertje schreef:
Dat iets je boven het hoofd groeit, dat kan. Maar geef dat gewoon toe, geef niet de critici de schuld en al helemaal niet op zo'n onaangename manier. Als ik om een consult zou hebben gevraagd, had ik ook willen vragen of mijn paarden het naar hun zin hebben bij mij. Ik zou dan niet graag hebben willen lezen dat ik de tienduizendste was met die vraag, en op zo'n l*llige manier.

Kim, jij moet ook 100 keer op een dag zeggen 'hakken laag, hou je binnenbeen erbij'. Dat weet je en dat calculeer je in. Als je daar niet mee om kan gaan, dan trek je voor jezelf die conclusie maar ga je niet afgeven op je klanten.

Als je de film even helemaal terugdraait naar de 1ste tekst van DPB zie je gewoon dat ze tekst en uitleg geeft die in haar ogen klopte!
Dat ze zich op een gegeven moment fel uitliet ---> dat was een reactie.
Lees die reacties van sommige bokkers eens goed.......en zeg dan zelf....er zitten een paar rake klappers tussen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:38

promptertje schreef:

Das waar Haha! Haha! Haha! Maarja ik wordt benaderd door mensen en ik zeg Ja of Nee. Zij heeft het iets verkeerd aangepakt door hier op bokt te zeggen........ stuur maar een PB, die is makkelijk verstuurd, ze had beter kunnen zeggen Bel me, en dan maken we een afspraak, daarnaast had ze haar tarief beter wat hoger kunnen maken zodat mensen een soort van drempel hebben. Er zitten 50.000??? gebruikers op bokt....... 1% zijn al heeeeeel veeeeeel peebees.

Ze heeft zich op het Medium Bokt iets verkeken. Bijna al mijn opdrachten, klanten komen van bokt (of zijn kennissen van mensen van bokt) Bokt is dus een heel best medium op je op te profileren, zij heeft dat iets onderschat.

Uiteraard moet ze dat niet afreageren op haar "klanten", maar ik kan me wel voorstellen dat als je voor de 20ste keer een boze peebee krijgt dat je dat niet leuk vind, en dat je wel eens kan zeggen......... Jongens luister, ik kan dit niet allemaal in een keer!

Laten we erop houden dat het gewoon een beginnersfout is Haha! Haha! Haha! En die maken we allemaal, echt allemaal

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:44

Les_Fjal schreef:
Aangezien ik ook in dit topic gereageerd heb...als iemand waarbij de pb's en mails ook niet werden beantwoord... Vraag ik me af of ik me aangesproken moet voelen ? Ik heb in mijn ogen namelijk geen rot woord gesproken over je.... Verward

Vandaar dat ik het ook best teleurgesteld ben dat ik ( omdat ik het gevoel heb dat ik namelijk wel een consult tegoed heb.........na 1 pb van jou, mail de foto's maar toe.... ) , helaas niet op het lijstje sta.....

Geen uitzonderingen, prima..heel begrijpelijk... Maar misschien begrijp je mijn teleurgestelde gevoel nu...?

Hoe dan ook, no hard feelings, en hoop dat het , stoppen met consulten, de nodige rust met zich mee brengt voor je.

Ze zegt duidelijk SOMMIGE bokkers......niet ALLE bokkers. Als jij niets iets vervelends hebt gezegd dat zul jij niet tot die SOMMIGE horen.

Trouwens.......waar bijna iedereen hier heel hard aan voorbij fietst......heeft DPB ook niet een tijd behoorlijke gezondheidsklachten gehad waardoor ze ook zo achterop is geraakt?
Krijg toch wel het gevoel dat sommige (!!) er hard opuit zijn om haar af te branden. WAAROM? Nogmaals......lees sommige reacties eens....die komen hard aan hoor!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 22:57

djuno schreef:
Ze zegt duidelijk SOMMIGE bokkers......niet ALLE bokkers. Als jij niets iets vervelends hebt gezegd dat zul jij niet tot die SOMMIGE horen.

Daarom vraag ik ook of ik me uberhaupt aangesproken moet voelen...Ik kan tenslotte ook bij dat groepje "sommige" horen, als Barbara mijn berichten wel als vervelend heeft ervaren ....

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 23:01

faye schreef:
Zo zeg, val jij even door de mand met deze uitspraak. Als je al serieus een gave hebt ben je het niet waard

Volgens mij heeft DPB het hier over mensen die ongevraagt foto's en geld sturen met de vraag of hun paardje hun wel lief vinden, dus niet de mensen die keuring contact opnemen en hun beurt afwachten maar degeen die dat viavia ongevraagt doen.

Verder heb ik een kennis die zijn kost verdient met het paranormale en hij heeft ook weleens iemand de deur uit gezet toen die voor de 10de keer langs kwam met dezelfde vraag en daar weer een antwoord op wou, maar dan het liefst wel het antwoord wat haar beviel.

Het zijn ook maar mensen die ook een limiet hebben en kan me best voorstellen dat dat nu even bereikt is voor DPB, sommige berichten hier zijn echt klote.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 23:05

Sily schreef:
Volgens mij heeft DPB het hier over mensen die ongevraagt foto's en geld sturen met de vraag of hun paardje hun wel lief vinden, dus niet de mensen die keuring contact opnemen en hun beurt afwachten maar degeen die dat viavia ongevraagt doen.

Verder heb ik een kennis die zijn kost verdient met het paranormale en hij heeft ook weleens iemand de deur uit gezet toen die voor de 10de keer langs kwam met dezelfde vraag en daar weer een antwoord op wou, maar dan het liefst wel het antwoord wat haar beviel.

Het zijn ook maar mensen die ook een limiet hebben en kan me best voorstellen dat dat nu even bereikt is voor DPB, sommige berichten hier zijn echt stinkmodder.

Zoals bijv. die ene die jij net gequoted hebt.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 23:20

Als fayes opmerking klote is... Wat is de reactie van DPB dan waar faye op reageerd?

Ik geloof niet dat er hier ook maar iemand is die er echt een probleem van maakt dat ie lang moet wachten, en ook niet dat er iemand een probleem mee heeft als DPB zegt 'ik stop ermee', 'ik heb 't te druk' etc etc. Ze is idd maar een mens. Alleen is de manier waarop ze 't aanpakt imo fout...