Waarom rijden mensen zo langzaam?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:47

Als ik naar stal rijd ik de bebouwde kom uit richting Malden. Je mag daar gewoon 80 maar heel veel mensen hebben dat niet begrepen en blijven er 45 rijden Frusty net als binnen de bebouwde kom, want in Nijmegen word nogal heftig gecontroleerd. Dat schiet dus echt voor geen meter op. Halverweg stoppen ze dan ook nog allemaal om naar de Intratuin te gaan. Errug frustri.

Ik rijd alleen te hard op de snelweg, maar dan op een rustig moment ook rustig 140 of zelfs harder. Ik rijd vaak 's avonds heel laat en dan is er echt geen kip op de weg. Als het wat drukker is pas ik me zoveel mogelijk aan aan de stroom van het verkeer, dat is meestal het veiligste. Overigens, als ik dan 120 links rijd om een vrachtwagens in te halen, en iemand komt mij snel achterop ga ik als er ruimte is wel aan de kant. Ik hoop altijd dat mensen dan voor mij hetzelfde doen als ik een keer haast heb.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 16:32

Barb schreef:
Ja dat hebben we wel gezien toen we met z'n allen van de stal (waar Jur en Razinda staan) naar het huis van Maartje reden, wat een stelletje idioten!!! Kan me niet meer herinneren wie de grootste idioot was Haha!

Daarbij vergeleken reed ik eigenlijk nog rustig als ik er zo over nadenk!!! En het mooie was nog dat iedereen eigenlijk tegelijkertijd op de parkeerplaats stond!! *LOL*

Nou precies dat bedoel ik! Haha!
En dan heb je nog niet eens meegemaakt hoe het er op de snelweg aan toe ging! }>

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 11:27

Ik heb zo iets van: "liever te traag dan te snel". Ik erger me nog meer aan mensen die 100 rijden in de bebouwde kom *LOL* . Wij wonen niet ver van de afrit van de autosnelweg en mensen vergeten al gauw dat ze in een dorp rijden, sterker nog, ze hebben door hun snelheid niet door dat ze een dorp gepasseerd zijn *LOL* .

Voor zover ik weet zijn er meer mensen die te snel rijden dan dat er zijn die te traag rijden. Ik heb toch maar zelden iemand 40 zien rijden waar je 50 mag en ik heb zelf een hekel aan bumperlikkers! (drummers) :evil:

Maar ik kan me wel voorstellen dat je je ergert als er iemand voor je te traag rijdt wanneer je gehaast bent *LOL*
Het beste is je kilometerteller nog eens goed te ijken en een fles fris water meenemen *LOL* .

Zolang het maar bij 60 rijden blijft waar je 50 moet is het goed, maar denken dat je onverwoestbaar bent in je auto is verkeerd, want je moest maar eens een kind overrijden.