Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(en dat wil ik hier ook niet doen
). Maar jouw reactie toont weinig begrip voor de discussie die er aan vooraf ging. Ik zei in het begin dat ieder zelf moet weten wat hij / zij doet, maar dat ik er wel mijn eigen ideeen over heb. Net als jij dus kennelijk. Het karakteriseren hiervan als een beetje trieste discussie geeft aan dat je de reacties en met name het doel niet begrepen hebt. Lees je eigen reacties eens terug en probeer er objectief naar te kijken. Ook mis ik in jouw reacties (niet alleen de jouwe trouwens, Mireille was hier veel erger in) je argumenten, en daardor word je - in ieder geval door mij - niet erg serieus genomen. Niet kwaad bedoeld hoor, maar als je iets vindt kun je ook aangeven waarom. dat versta ik onder volwassen discussieren, in bekvechten of kibbbelen heb ik geen zin. Even goede vrienden dan, maar dan verdiep ik me in andere onderwerpen.
) toch. Wat zijn we weer lekker bezig
Door dit 'gezeur' heb ik nu een topic moeten lezen over dressuur hoedjes.. Als ik een topic niet zou lezen op bokt dan is het wel iets over hoedjes
maar goed, kan er mee te maken hebben dat ik geen wedstrijden doen.
'Dressuurhoedjes' is niet echt iets dat ik vrijwillig ga lezen en al helemaaaal niet als het tig pagina's zijn