De Verliefde Vrienden-terreur... grmbl...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 11:38

Mijn god, ik snap dat echt niet hoor
Ik heb dan wel een vriend, maar no way dat wij elk weekend op de bank hangen.
Dat doe ik hoogstens eens in de zoveel tijd met mezelf (zoals het plaatje van BJ dus Haha!) omdat ik dan zelf doodmoe ben Gaaaap (en dan gaat hij maar lekker naar zijn vrienden ofzo, zou ik andersom ook doen Lachen )
Hoogstens als we door de weeks bij elkaar zijn hangen we wel eens op de bank Haha! maar ja dan moet er ook weer gewerkt worden de volgende dag.
Ik snap dat ook niet hoor, van die jonge mensen die opeens alleen maar 'gesellie met elkaar' thuisblijven...
Misselijk

Wel is het zo dat ik (doordat ik natuurlijk mijn vriend ook wel eens wil zien Haha!) veel moet reizen in het weekend enzo. Mijn vriend en ik hebben ook best veel feestjes, verjaardagen e.d. van onze vrienden (we hebben nog APART vrienden *LOL* )en daardoor heb ik soms wel weer minder tijd voor mensen in andere steden ofzo... Scheve mond (Hè Vientje? Knipoog )
Ik heb zo ongeveer 3 plaatsen waar ik woon Lachen....

Maar goed, toen ik geen vriend had, werd ik GEK van mijn stelletjes-vrienden (op relatiegebied dan)

Vooral de opmerking:
'Jouw tijd komt nog wel....' enne: 'Ook jij komt nog wel iemand tegen die echt om je geeft'
Misselijk Misselijk
Braak!
Nee, ik wou lekker alleen die ene, eigenwijze jongen Haha!

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:16

Mag ik ook bij het clubje vrijgezellen? *LOL*

Bij mij hetzelfde hoor, iedereen is bezet en ik niet. En wie krijgt alle relatieprobleempjes op dr dak: IK dus
En mn zus heeft ook een vriend en dan komt ze thuis van dr werk: ja ik had m vanmorgen al gesmst en nou stuurde hij pas om 13 uur wat terug Scheve mond dat kan echt niet!!!! En hij stuurde dit en dat, moet je lezen
En mn beste vriendin heeft het de hele dag over huisje, boompje beestje gevoelens. Die is weer terug bij dr ex die al 2 keer vreemd is gegaan maar t dringt niet tot dr door dat ze beter af is zonder m! Lips are sealed

En tja stappen is ook gewoon klote nu, dan moet het vriendje mee of gewoon niet stappen, nee wil een speciaal avondje

En de jongen die ik leuk vind heeft dus ook een vriendin

Oh ja en dan die opmerking waar ik helemaal niet tegen kan: hoe kan jij nou nog vrijgezel zijn? je bent zo leuk!!! Scheve mond
Ehm tja ben al 11 maanden single en blijkbaar vind niemand mij leuk genoeg om mijn vriendje te worden dus hou je opmerkingen aub voor je Schijnheilig