Justy schreef:Ook mogelijk, al win je met Osama veel meer stemmen.Dat zou mij ook niks verbazen Guinevere... Of de olieprijs daalt ineens dramatisch ofzo...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justy schreef:Ook mogelijk, al win je met Osama veel meer stemmen.Dat zou mij ook niks verbazen Guinevere... Of de olieprijs daalt ineens dramatisch ofzo...
Guinevere schreef:Ik ben alleen wel bang dat Osama Bin Laden 'op onverklaarbare wijze' een week voor de verkiezingen gevangen genomen wordt.
Marreke schreef:En de ondertiteling is nog niet eens het enige probleem.In Amerika wordt ook bij voldragen kinderen "abortus" gepleegd. Tijdens de bevalling, maar nog net niet helemaal geboren want dan ligt het juridisch anders, worden deze kinderen "geaborteerd" (imo gewoon vermoord).
In eerste instantie wist ik ook niet waarom "abortus" zo'n enorm discussiepunt was, maar na uitleg door een Amerikaan over deze praktijken begrijp ik het nu beter.
Het is juist de tweede vorm van abortus waar de discussie over gaat en waar beide heren geen duidelijk standpunt over innemen.
Jammergenoeg valt door ondertiteling het verschil tussen beide vormen nogal eens weg en zou je eigenlijk de debatten in het Engels moeten volgen...
Bron: CNNCitaat:Sen. John Kerry of Massachusetts, the presumptive Democratic nominee, released a statement saying he had voted to restrict late-term abortions "but only where there was a clear exception for life or health of women."
"George Bush pushed through a different piece of legislation that failed to protect the health of women, and that is what the court struck down today," Kerry's statement said.
sarabande schreef:Ach, één kernwapen en heel Amerika is van de kaart geveegd, dus dat zie ik zo snel niet gebeuren.Ik wacht met angst en beven op een dramatische aanslag waarna niemand de president meer durft aan te vallen.
Ik geloof die mensen die zeggen dat de mensen achter Bush die vliegtuigen de WTC towers ingestuurd hebben om de oorlog in Irak mogelijk te maken.
Dat die gebouwen helemaal zouden instorten was trouwens niet de bedoeling, alleen de bovendste verdiepingen.
Guinevere schreef:Ach, één kernwapen en heel Amerika is van de kaart geveegd, dus dat zie ik zo snel niet gebeuren.
Dat de mensen achter Bush de vliegtuigen het WTC in gestuurd geloof ik niet. Als je dan zo nodig Irak aan wilt vallen, zou je dan niet Irakezen de aanslag laten plegen?
Malabarista schreef:8)7 Dan ben jij het ook? Weet je wat een analfabeet is?
Ik dacht dat Gore degene was die fraudeerde.