Wouter24 schreef:@PB Wel is naast een A8 gestaan? dat is formaat Hummer alleen is ie lager
Geen idee.... ik kan net mijn eigen auto herkennen dus dan ben je bij mij aan het verkeerde adres vrees ik
Maar ik geloof je uiteraaaard gelijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DePennyBitch schreef:Geen idee.... ik kan net mijn eigen auto herkennen dus dan ben je bij mij aan het verkeerde adres vrees ik![]()
Maar ik geloof je uiteraaaard gelijk![]()
Daarom zei ik al, zeikerdjes daar in Den Haag
Wouter24 schreef:Maar een alternatief geven ze niet, moeten we nu allemaal Alto gaan rijden ofzo?! Dan moet ik de voorstoel eruit slopen en op de achterbank gaan zitten anders pas ik er niet in
Wouter24 schreef:Maar een alternatief geven ze niet, moeten we nu allemaal Alto gaan rijden ofzo?! Dan moet ik de voorstoel eruit slopen en op de achterbank gaan zitten anders pas ik er niet in
DePennyBitch schreef:Is dat een begravenisonderneming?
gijsenkim schreef:Weet je wat ik denk,
Ik denk dat de minister allergisch is voor paarden, heel haar leven op paardrijles wilde maar dat a, niet mocht van haar ouders en B, er heel ziek van werk als ze al een paard op televisie zag. Het is algemeen bekend dat de meeste grijsrijders zonder bedrijf mensen zijn met 4x4rs en welke mensen rijden het meest in 4x4rs ........... juistum paardenmensen! Ze is gewoon jalours!!!!![]()
![]()
Of misschien denken ze dat paardenmensen geen normen en waarden hebben. Wij bevolken de wegen in het weekend met onze grote combinaties, crossen door de bossen, rijden het natuurgebied in Breda plat tijdens Breda hippique en tot overmaat van ramp poepen onze paarden ook nog overal waar ze lopen
gijsenkim schreef:Dadelijk moeten we ruiterbelasting gaan betalen over het gewicht van het paard. En BPM over paarden die van een handelsstal naar een particulier gaan. Overdrachtsbelasting bij verkoop (daarom moest er dus zo nodig gechipt worden) Joh..... Alles valt ineens op zn plaats, Die hele helmen kwestie is gewoon verzonnen om mensen te laten stoppen met paardrijden, want de drive om te starten gaat natuurlijk weg als je toch dat hoedje niet kan verdienen............... Mij hoeft niks meer uitgelegd te worden!
Kitty schreef:Maar hoe moeten dan straks de tweepaards trailers getrokken worden?Niet.
Dus weg met de tweepaardstrailers? Vrachtwagentje voor in de plaats. Nee, dàt is ruimtebesparend en milieuvriendelijk![]()
(niks tegen vrachtwagentjes hoor, maar wel tegen betuttelende ministers)
Sorane schreef:Plan.
Men neme een niet nader te noemen minister. Douwen een bit in haar bekkie, pakken een mooi shetlander tuigje, een grote zweep (en ja die mag je gebruiken) en spannen haar VOOR de trailer. "TREKKEN KRENG!! Wie zijn billen brand."
Andere oplossing zou ik niet weten tenzij een Fiat pinda tegenwoordig een twee paardstrailer kan trekken.