Wat versta jij onder humor?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 15:35

Onder het kopje "geen beter vermaak dan leed vermaak'.

Een gedeelte van een mailtje van mijn vriend over het nieuwe hondje van mijn ouders die is aangeschaft als gezelschap voor de Ier.

<where ever you go, brammetje.

Ze worden spapelgek van die kleine etter, hij volgt je op de voet, onder de voet, naast de voet. Als je het waagt om hem niet aan te kijken, of de intentie hebt om hem geen volledige aandacht te geven, ze hij het op een kermen.

En je moeder vindt dat je een hond 's avonds niet hoeft uit te laten. Dat vind Brammetje niet erg, die vind wel een plekje. Midden in de kamer. Hij is het dus wel.

Als de zon onder is in het west, dan zijn de luie op zijn best. Brammetje ook.

Hij heeft de hele nacht een bedden hordeloop gehouden, en als je de dueren sluit gaat hij in protest. Vocaal.

Hij sprong bij je vader, voor de honderdste keer, op bed, en die dacht dat het een mug was. Brammentje vloog kreunend door de kamer heen tegen de rand van je moeders bed.

Het hele gezin heeft niet geslapen. En Brammetje ook niet. Maar Brammetje heeft geen slaap nodig. De rest wel. Eens kijken of ze vanavond nog mooi weer spelen.

Lets see who wins the no-sleep-battle!!! >

Het is een groot formaat Yorkshire neurroot, ter info. En volgens het asiel super met katten (hij heeft de eerste dag dat ie er was drie uur in de badkamer gezeten want er zat een Schijnheilig kat op de overloop en durfde niet verder, hij scheet in z'n broek). Hij was ook zindelijk, volgens het asiel. Hij heeft in een slaapkamer gepoept en wie kreeg er de schuld? De oudste kat omdat die af en toe incontinent is... Frusty Maar ik lach me helemaal dood, om dit theater... Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:25

Citaat:
Op 2001-11-25 21:58, schreef geral:
nou Jul ik lach me anders ook kapot om jou hoor Haha! Haha!
En Amulet, heb je nu een draak of een paard ha ha of oliebolten ???
*LOL* *LOL*

Oliebolten ?? wat zijn dat ?
Nee even eerlijk, ik heb een draak, hij spuwt ook vuur enzo, allemaal van dat soort geintjes.... Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 22:50

ik bedoelde s h i t t e n snap je, ha ha humor dus, bokt maakt daar weer iets byzonders van.
Wat ik nog steeds geen humor vindt is dit topic te verplaatsen zonder reden van algemeen naar het kippenhok, belachelijk zeg. Hebben we een leuke discussie, maar goed iedereen denkt nu eenmaal anders over humor Verward Verward

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 08:12

En nog geen eens toelichting, we kunnen wel een nieuw topic starten over wie is de schijnheiligste bokker.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 09:43

He Mytens, geweldig idee Schijnheilig Schijnheilig
ik vind dit nl ook een humorloze actie, maarja dat weet je he, over humor gesproken
Extreme duivel

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 09:45

gggggggggg, kijk naar mijn usericon hierboven 2x 222 berichten, humor ???? of kunnen ze niet tellen
Verward Verward

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 09:53

Nou ik ga lekker offtopic want we zijn toch al verbannen naar het kippenhok, wij eist deze actie op?????????

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 09:55

3 * 223 zelfs, hihi Haha! En nee, ze kunnen dus niet tellen. En schijnheilig is het zeker om een realistisch topic, zonder bericht aan de auteur, te verplaatsen naar kippenhok, terwijl dat volgens mij voor 'nonsens'topics is bedoeld. Frusty

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:19

hmmm ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we een slotje hebben Schijnheilig

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:21

tja, je weet maar nooit hier he, slotjes en verplaatsen van serieuze topics, zou de vlinderpolitie er achter zitten, of doree die is misschien wel op oorlogspad
Hoe bedoel je off topic, Extreme duivel Extreme duivel

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:22

ja, ik ben aan het slijmen bij Bart om een slotje, dit gaat nl echt nergens meer over Tong uitsteken Extreme duivel Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:25

Ja zeg nou hoor Doree, wat is dit nu weer, dit kan echt niet hoor, btw zou bart niet van de vlinderpolitie zijn, you never know
Schijnheilig

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:35

Nee Bart is dus echt niet van de vlinderpolitie.... dat kan hij helemaal niet!!! O en als ie het al wel was, dan zou hij mij natuurlijk nooit pakken... (of naja misschien wel op een andere manier, maar dat komt omdat ik ook dildodee ben! Haha! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed )

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:36

zie je wel dat dacht ik al van Bart }>

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:38

wat dacht jij van Bart??? Verward Leg eens uit, begrijp het niet helemaal!! Haha! Clown

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 10:40

Ik zal hier maar niet neerzetten wat ik van bartvb denk. Dat weet hij zelf ook wel, misselijk geintje hoor door even niks te melden over verplaatsing nar het kippenhok. Ach zegt meer over hem dan over ons.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:43

Ja is een beetje flauw.... maar misschien had hij het wel heel druk en kon ie jou geen pbtje sturen dat het evrplaatst was.... Haha! (moet wel blijven slijmen natuurlijk Kwijl deze is nu ff kontliksmiley....)
Trouwens, Bart is niet de enige die die topics kan verplaatsen!! Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 10:47

Nou ook al had hij geen tijd om een toelichting te geven, elke mongool kan wel zien dat dit een serieus topic was totdat het naar het kippenhok werd verplaatst dus ik neem aan dat bartvb (of de moddi die het verplaatst heeft) dit ook wel kon zien....

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:57

Je jij hebt ook gelijk, zat je alleen maar te plagen... (humor, remember Haha! ) ach, jullie denken toch zo over elkaar zoals jullie doen en zal die strijd en die kinderachtigheden altijd wel blijven bestaan.....

Maar om ff ontopic te blijven (zodat we niet een slotje krijgen, omdat het complete onzin is geworden) gisteren liep ik op mijn werk naar beneden en voor mij liep een vrouw met behoorlijk hoge hakken.... Ze liep te praten met een andere vent, dus lette ze niet echt goed op, waar ze haar poezelige voetjes Misselijk neerzette....
Haha wat gebeurt er, ze zet haar voet te ver van de tree af en breek haar hak en gaat keihrad op haar bek... rolt ook nog een paar treden naar benden in haar mantelpakje (erg sexy string aan *LOL* ) Ik kon mijn lachen echt niet inhouden... de tranen rolden over mijn wangen en die man ook heel stiekum proesten van het lachen... toen keek zij mij heel vuil aan en daarna die man ook nog een keer, terwijl hij zelf ook heel hard moest lachen (vuile schijnheil!!!)
Er zat een vet grote ladder in haar panty, ontdekyte ze toen ze weer opstond en toen moest ze heel hard huilen omdat er een ladder in zat, nou toen hield ik het helemaal niet meer. Iets te hard zei ik tegen mijn collega "Stel je voor, ziet iedereen dat en haar hak is gebroken en dat ze een hele grote ladder in haar panty heeft" Dat kon ze niet zo waarderen, dus toen wilde ze me in haar woedeaanval slaan met haar even zo mooie tasje Misselijk ... maar ik kon hem ontwijiken....
Hahahahahaha mijn middag kn echt niet meer stuk...FANTASTIES!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Ik wilde nog tegen haar zeggen dat ze de humor ervan gewoon moest inzien, maar ik heb me ingehouden, arrogante poedersuikersnol!! Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:57

ff regelement lezen, misschien staat daar iets in over verplaatsingen en uitleg geven hierover.
Lijkt me wel aardig om uitleg te geven waarom je iets verplaatst en zeker als het serieus bedoeld was (dat weet ik nl. zeker)
Maarja als hij commentaar neer zet, weten wij allemaal wat er dan gebeurd, of wel dan zijn de rapen weer gaar.
Misschien wel taktisch om niets uit te leggen, maar goed de rapen zijn dus evenwel weer gaar.
En toch is dit weer humor, tis maar hoe je het ziet.
Extreme duivel Extreme duivel

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:03

Ja ik kan de humor er ook wel van inzien..... Cool

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 11:16

Bartvb en humor dat gaat niet samen. Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:18

sorry mytens, hij heeft misschien geen humor, maar moet toch wel vreselijk lachen om hem, en zijn acties hoor, voor mij toch wel humorristisch

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:28

leedvermaak bedoel je Geral? }>

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 11:30

Haha! hihi ik kan er ook wel om lachen, is idd best humoristisch (helemaal als je ziet wat er allemaal mee aan wordt gericht... Schijnheilig Haha! ) Fantasties!!