Zo lang geleden en door de muziek zie ik het begin weer helemaal voor me.Dat geweldige paard wat galopperend door het heuvelende landschap gaat.....oooohhhhhhhhhh
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zondagochtend gingen we met z'n allen naar het zwembad en elke avond werden er door m'n vader verhalen voorgelezen (denk dat we alles van Roald Dahl wel 100X hebben gehad
).
geweldig vonden we dat.machie schreef:mwah, ik denk dat wat hier staat nier voor elk kind geboren na 1980 geldt. Wat ik ben dan uit '85 maar leefde wel zo. Computers ken ik pas sinds ik 10 ben. daarvoor nooit 'gezien' bij wijze van spreken. Al moet ik eerlijk zijn, nu ben ik wel aardig verwent

zucht.... 
sans6 schreef:En dan stond er bij DJ CAt altijd (Als je moest bellen): Ask Bill Payers Pemission..... (en ik heb me toen heeeel lang afgevraagd WIE Bill Payer was en wat je hem moest vragen...dom he)
(wij hadden geen sky
Alleen ned 1 en 2 en wat duitsers tot mijn broer met de buks het kastje van duitsland de lucht uitschoot ipv een spreeuw
) 
en als je de borstvoeding uit een flesje geeft mag je niet meer dan 200 cc in dat flesje doen en dat moet dan op)terwijl op de borst in het algemeen ook geen teller zit
. Alleen Ned 1 en 2 en ik moest altijd na de fabeltjeskrant naar bed.
.....
).
, hutten bouwen en inderdaad ook naar binnen als de straatlantaarns aan gingen!
)