Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CGJ12 schreef:Ik denk het niet.
Die ouwe rommel is ook niet te onderhouden. Zeker als ze maar een paar keer per jaar gestart worden.
ikke schreef:Dat is kort door de bocht. De overheid had ook gewoon kunnen zeggen dat alleen bedrijven auto's op grijs kenteken mochten hebben.
Dit hebben ze echter nooit gedaan, dus moeten ze nu niet gaan zeiken dat die wagens prive gebruikt worden.
Ik ben voor het idee om het grijze kenteken af te schaffen, op voorwaarde dat de wegenbelasting op personenauto's op een acceptabel nivaeu komt te liggen en al die idiote verschillen van gebruikte brandstof worden afgeschaft. ........
cissie schreef:Effe een vraagje weet iemand hoe dat nu zit met die b-rijbewijs veewagens???
Ik bedoel gaan die ook onder die nieuwe wet vallen of juist niet??
Ga maandag naar zo'n ding kijken om deze te kopen en we hebben nu een trailer, misschien is de overstap naar een kleine veewagen op dit moment wel niet zo slim of maakt het niks uit?
vrachtwagens zijn namelijk veel goedkoper (ander stelsel van belasting) kijk het maar eens na bij de belastingdienst op http://www.belastingdienst.nl/mrb/5a57cf7.htm Je hebt dan ook nooit meer het gezeik over hoeveel je mag laden en dat het eigenlijk allemaal net niet kan.
.
) of
Citaat:b) ik zet de achterbank er weer in. Kan ik tenminste weer zien of ik een fietser plet of niet