wel eens met het zelfde geslacht gedaan??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

heb je het wel eens met het zelfde geslacht gedaan??

Poll eindigt op

ja
40 (9%)
nee
338 (77%)
wil het wel eens
57 (13%)

Totaal aantal stemmen: 435


Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:26

Odess schreef:
Maar die kerels zullen toch maar aan elkaar gaan zitten...

Mijn vriend zou helemaal panisch worden als er een man handtastelijk zou worden. Hij heeft absoluut niks tegen homo's, maar zelf hoeft hij toch niet 'zedelijk aangeraakt' te worden door een man.

Ach, ieder zijn eigen ding he Lachen

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:28

heb ook op 'nee' gestemd.
ik voel mij niet aangetrokken tot vrouwen,en het idee lijkt mij ranzig.
kan ook niet begrijpen wat mijn vriend daarin ziet Haha!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:30

Das mannelijk TurboTinker Knipoog Ik denk dat zo-ongeveer 99.9% van de heteromannen zijn vriendin het wel een keer met een vrouw wil zien doen Knipoog

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:04

volgens mij hopen ze gewoon dat ze dan mee mogen doen dioxide. Het is niet zo zeer dat ze willen dat hun vrouw het met iemand anders doet, maar dat zij kunnen vertellen dat ze 2 vrouwen tegelijk hebben gehad!

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:11

Hypocriet eigenlijk he? Veel mannen zouden hun vrouw/vriendin wel eens met een andere vrouw bezig willen zien (en hopen dat ze mee mogen doen Knipoog ). Maar ze moeten er niet aan denken om zelf met een andere man bezig te zijn of daar uberhaupt naar te moeten kijken. Knipoog

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:40

Neen. Vrouwen vind ik als tekenobject boeiend, maar niet spannend.

Mijn vriend met een kerel lijkt me wel een giller (hij is ooit benaderd door een man en heeft er nog een trauma van, hihi).

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:03

Ik heb voor Nee gestemd...en waarom?? tja omdat ik hetero ben en genoeg aan mijn lieve vriendje heb Lovers

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 15:05

meis_lief schreef:
Het is niet zo zeer dat ze willen dat hun vrouw het met iemand anders doet, maar dat zij kunnen vertellen dat ze 2 vrouwen tegelijk hebben gehad!


mijn vriend zegt ; als jij het met een meid wil doen (nadruk op ALS) dan mag je dat van mij ZONDER dat ik mee doe...

das toch lief he??

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:10

Nou mijn vriend wil het niet eens met zijn 3en dus laat staan ik alleen met een meid Tong uitsteken dan word ie als nog jaloers! (en zou het zowiezo niet willen)

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:10

Karin schreef:
Hypocriet eigenlijk he? Veel mannen zouden hun vrouw/vriendin wel eens met een andere vrouw bezig willen zien (en hopen dat ze mee mogen doen Knipoog ). Maar ze moeten er niet aan denken om zelf met een andere man bezig te zijn of daar uberhaupt naar te moeten kijken. Knipoog

Juist idd hier the same.. ik zou het zelf best wel eens willen uitproberen. Ik ben geen lesbie of bi. ( denk ik) maar ik zou het best een keer willen proberen vrijen met een vrouw..

Maar ik moet er niet aan denken dat Rich met een vent iets doet.. hij zelf ook niet hij kots er van. Haha!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:14

Hypocriet eigenlijk he? Veel mannen zouden hun vrouw/vriendin wel eens met een andere vrouw bezig willen zien (en hopen dat ze mee mogen doen ). Maar ze moeten er niet aan denken om zelf met een andere man bezig te zijn of daar uberhaupt naar te moeten kijken.




Mijn vriend wil het juist helemaal niet een trio. of mij bezig zien met een andere meid. (heb het eens aan hem voorgesteld voor de grap) en hij wou dat echt niet! nou voor mij alleen maar beter Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:16

ach ik ben 35........ heb mn halve leven in de nacht doorgebracht..... en ja het is wel eens voorgekomen....

Zag het als een ervaring, vond het niet vreemd vond het niet gek........... maar om nou te zeggen dat ik daarvoor zou gaan is helemaal overtoken. D: D:D Haha!

Ik zie het meer als iets dat op mn pad kwam en so be it. Het was toen leuk anders en heeft me een hoop geleerd. Maar nu ben ik "oud" en "wijs" en passen dat soort uitspattingen niet meer, ik heb er ook geen behoefte aan............

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 16:08

nee en eerlijk gezegt denk ik er ook niet over Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:12

nog niet gebeurd,ik zeg nooit nooit.
verliefd worden op een vrouw dat lijkt me niet dat dat gebeurt,zoenen zou ik wel doen.
een trio of iets in die richting trekt me niet echt/

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 20:16

why not ... t gaat om het karakter niet om het uiterlijk van iemand

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 21:12

das idd waar

Suzanne F.

Berichten: 49653
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:24

Odess schreef:
Ja, dat ook. Maar die kerels zullen toch maar aan elkaar gaan zitten...


Daar kan je afspraken over maken! Vraag maar aan Youngster! Haha! Schijnheilig
Nee ze mogen niet aan elkaar gaan zitten, t moeten echt hetero´s zijn!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:48

Ach ja, je moet alles een keer geprobeerd hebben in het leven he Haha!

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:01

ja, als je dat wilt ja, dan moet je dat zeker doen! Ik heb op ja gestemd, maar trust me: ben geen lesbi! Echter, ik heb er geen problemen mee, maar zou niet een vrouw als mijn levenspartner willen. (hoewel dat soms misschien best eens verhelderend kan zijn) maar houd het toch bij mijn ventje!
en als je zoent met een vrouw of sex hebt, dan betekent dat inderdaad niet meteen dat je lesbisch bent! ik vond het leuk voor een keer, maar van mij hoeft het geen vervolg te hebben!!!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 00:25

Ik heb 1x met een vrouw gekust, tsja... Het deed me niet zoveel eigenlijk Haha! Het was een geintje met een vriendin om te kijken of we onze vriendjes konden shockeren, dat lukte *LOL* Maar herhaling? Ik zeg nooit nooit, maar ik heb er geen behoefte aan Lachen

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 00:37

Nee, en dat zal nooit gebeuren ook.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 00:40

Suzanne F. schreef:
Daar kan je afspraken over maken! Vraag maar aan Youngster! Haha! Schijnheilig
Nee ze mogen niet aan elkaar gaan zitten, t moeten echt hetero´s zijn!


Zeg suzanne Haha!

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:00

Haha, ok dan Lachen Nou, voorlopig nog maar ff niet Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:49

Als ik rustig op een terrasje zit (om maar een voorbeeld te noemen) kijk ik graag mensen. Zowel naar vrouwen en naar mannen. Net als bij mannen kan ik bij een vrouw denken: die heeft een mooi figuur, mooie uitstraling etc etc. Maar ik kan me niet aangetrokken voelen tot een vrouw zoals ik dat bij mannen wel kan.

Ik ben best experimenteel. Het een en ander heb ik al wel uitgeprobeerd, maar seks met iemand van hetzelfde geslacht is in mijn straatje nog niet voorgekomen. Mocht de kans zich voordoen zeg ik niet meteen nee. Om eerlijk te zijn ben ik er best nieuwsgierig na hoe dat zal zijn.

Wanneer ik de liefde bedrijf betekent dat voor mij dat ik liefde deel. One-nightsstands etc zou ik niet kunnen. Puur seks hebben om de lust vind ik afschuwelijk. Of ik ooit verliefd zou kunnen worden op een vrouw?

Ik heb niks tegen op homo en biseksualiteit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 13:16

Ik heb nog nooit echt iets met een vrouw gedaan. Behalve met een vriendin een beetje "hitsig" dansen in een discotheek.
Ik zou er niet negatief tegenover staan als het zou gebeuren.

Ik las net ergens dat als een man een trio zou willen met 2 vrouwen dat hij dat alleen voor zichzelf doet. Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn echt mannen die het geil vinden hun vrouw/vriendin met een andere vrouw te zien, zonder dat ze mee hoeven te doen.