Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:17

Eigenlijk (en dan ben ik wel heel onaardig denk ik) vind ik dat dit soort mensen een ban moeten krijgen.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:18

Daar zijn we het dan over eens Lovely Knipoog

Cassidy

Heike heeft duidelijk aangegeven dat ze het bericht aan Miep heeft laten lezen en haar de keuze heeft gegeven het zelf te plaatsen. Miep heeft ervoor gekozen om het niet te plaatsen, anders had Heike het niet gedaan. Dus er is niets kleinerends aan.

Het betuttelen van mensen die gezond zijn is idd irritant. Maar soms hebben mensen hulp nodig. En dat kan zijn van een Psychiater, maar ook van iemand die bereid is om een berichtje te plaatsen op bokt.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 27-06-04 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocopasta

mandyy schreef:
moeder op bokt vond ik erg raar.. mijn moeder weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet! en hoezo zou ik dat haar ooit geven?

Ook nog zoiets ja... Mijn moeder kijkt weleens op bokt, maare mijn wachtwoord weet ze echt niet, en ze zou het eerder op het "boxerforum" zetten dan op bokt, want hier vind ze geen bal aan Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:19

Miep kan nu nog gewoon reageren als ze dat wil.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:19

Ongelovelijk zeg.... Hoe verzin je dit? Ik vond het bokken in een ziekenhuis ook nogal raar, maar dit had ik nooit verwacht.
Ik ben wel heel benieuwd naar de verklaring van haar zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:20

Ik zou me persoonlijk nergens verantwoordelijk voor voelen en dat doe ik dus ook niet. Dit lijkt me een gevalletje 'joep, doei en de mazzel':wave:.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:20

Kom op miep! wees sterk, je zei dat je in het ziekenhuis lag, nu moet je ook zeggen waarom je loog....

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:21

mandyy schreef:
moeder op bokt vond ik erg raar.. mijn moeder weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet! en hoezo zou ik dat haar ooit geven?

Toen ik in het ziekenhuis lag heb ik dit aan mijn moeder en vriend gegeven, er waren toch hele lieve mensen benieuwd hoe het met je gaat. Dus konden hun de mensen op de hoogte houden. Achteraf heeft mijn vriendin _inge_ dit allemaal voor me gedaan.

Er zijn toch mensen benieuwd hoe het gaat en ik vind het dan wel fijn in zo'n situatie dat er iemand is die ons opde hoogte houd.

Er was laatst iemand (ben de naam vergeten) opgenomen in de astma kliniek, haar moeder hield ons ook op de hoogte.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:21

Natasja91 schreef:
Kom op miep! wees sterk, je zei dat je in het ziekenhuis lag, nu moet je ook zeggen waarom je loog....

Als het allemaal zo makkelijk was, waren een heleboel psychiaters werkeloos. Miep weet het waarschijnlijk nieteens waarom ze dit zo heeft gedaan.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:22

Ik heb bijna nergens gereageerd, maar wel meegelezen... Ik voel me ook in de maling genomen, en vind dit eerlijk gezegd best heel erg triest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:23

Als je op automatisch inloggen staat, dan gaat dat toch allemaal vanzelf.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:24

Mmzzz Miep.. Van een meid van 18 jr (toch?) had ik wel wat beters verwacht.. Wat een onwijse poedersuiker streek om half bokt zo in de rats te laten zitten om jou Scheve mond

Ik vind het een zeer zwakke actie en tja..Zoveel lef heb je dus ook weer niet om het zelf op bokt te zetten... Miss dat als jij het er zelf op had gezet met een excuus dat mensen er anders over dachten maar nu.. Lips are sealed Sorry maar jij bent echt rijp voor een gesprekje met een psych. Boos!

Verder ga ik met Lovely mee : 'joep, doei en de mazzel'

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:25

Ik heb alle ziekenhuistopic wel gezien maar niet gevolgd. Ik vind het jammer dat Miep dit alles verzonnen heeft maar er zal vast een achterliggende gedachte zijn. Dat er iets niet goed zit bij Miep is duidelijk, ik neem aan dat haar ouders er wel voor zullen zorgen dat zij hulp krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:25

Zijn er misschien nog meer mensen die een leugen willen opbiechten, dan maken we daar even een centraal topic over namelijk.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:26

Lovely schreef:
Zijn er misschien nog meer mensen die een leugen willen opbiechten, dan maken we daar even een centraal topic over namelijk.

Haha! Haha! Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:27

Lovely schreef:
volgens mij kan je daar dan beter een compleet forum voor starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:28

SuperPepeijn schreef:

Dan wordt bokt helemaal onoverzichtelijk..... alhoewel, als alle leugenbeesten gewoon daar blijven, wordt de rest van bokt een stuk rustiger en eerlijker .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:29

SuperPepeijn schreef:

bokt.nl Haha!
het grootste en gezelligste leugen forum van de benelux

Weet wel meer leugens op bokt, niet van ernsitige aard, maar over hoe hoog een paard loopt en evt wp's die er niet zijn enz.
Dus veel leugens op bokt denk ik Lachen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:29

Lovely schreef:

Schijnheilig Goed topic voor de huiskamer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:30

runningkawa schreef:
bokt.nl Haha!
het grootste en gezelligste leugen forum van de benelux

Weet wel meer leugens op bokt, niet van ernsitige aard, maar over hoe hoog een paard loopt en evt wp's die er niet zijn enz.
Dus veel leugens op bokt denk ik Lachen

En over de gezondheid van paarden ook wel.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:30

Ik kan me nog zo dat berichtje voor de geest halen van miep haar moeder, 'gaan we dan nu ons meisje op 18 jarige leeftijd verliezen'. Zoveel mensen hebben met tranen in hun ogen dit bericht gelezen.

En dan ineens haar broer die ook ziek was.

Hoe kan je dit allemaal verzinnen ?

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:30

Eh, zullen we weer ontopic gaan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:31

Heike, we zijn ontopic hoor.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:31

ok, leugens staan er genoeg op bokt, vooral in de paardenfora's denk ik... maar dit vind ik echt heel ernstig Scheve mond