) ook een extreme plensbui ineens. Ik ben geen mietje met autorijden en regen, maar ben nu even rechts gaan rijden, was echt niet normaal meer. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pipo schreef:Mwah........dat zal bij een jaarling wel meevallen. Wil je er geen mietje van maken en zorgen dat hij goede weerstand opbouwt en een hele grote sterke jongen word later. Dan laat je hem gewoon buiten staan.
De mijne staan als het vriest zelfs dag en nacht buiten. Gewoon goed bijvoeren!
Anya schreef:Vriezen heb ik geen problemen mee. Dan is het droog. Ik hou hem wel heel goed in de gaten als het dagen achtereen regent.
Ik haal hem eigenlijk alleen in extreme omstandigheden even een uurtje naar binnen, zodat hij kan drogen.
Ik heb 1x meegemaakt dat alle jaarlingen tegelijk een longontsteking hadden omdat het 3 dagen aan een stuk had geregend. Dus ik hou het in de gaten, thats all. Ik heb dit jaar nog geen reden gezien hem tijdelijk even binnen te halen. Vorig jaar heb ik hem een uurtje binnen gehad omdat hij echt ongecontroleerd lag te bibberen en niet meer wilde eten. Eenmaal opgedroogd begon hij ook weer met eten.
Pipo schreef:Vanochtend rond half acht kreeg ik ( mijn auto) ook een extreme plensbui ineens. Ik ben geen mietje met autorijden en regen, maar ben nu even rechts gaan rijden, was echt niet normaal meer.

MarijeR schreef:En de jaarlingen/twenters?
Die hebben al een jaar geen stal van dichtbij gezien en draaien gewoon hun kont naar de wind en gaan eten.
Heb ze toevallig gisteren op een stuk met flink wat gras gezet dus die vermaken zich wel...
.