De laatste tijd zijn er al wel 3 of 4 van dat soort berichtjes geweest...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind het net als Jura erg hartverwarmend hoe mensen elkaar hier steunen en elkaar helpen in moeilijke tijden.
En sla idd de topics die zoiets zeggen over... Andere topics genoeg.
Citaat:Op 2001-10-23 14:56, schreef Laura:
Wat ik wel vind is dat je met een berichtje over zelfmoord hier niet zoveel kan... natuurlijk kunnen mensen je een hart onder de riem steken maar niemand is hiervoor opgeleid om met dat soort dingen om te gaan. Ik zou tegen die mensen willen zeggen, bel een hulplijn of neem contact op met het RIAGG oid.
De laatste tijd zijn er al wel 3 of 4 van dat soort berichtjes geweest...![]()
) erop kan krijgen.Mensen lezen je verhaal door,en geven hun mening,net als wat jij deed over <b>de zielepoten</b>.In jouw ogen dan he.Maargoed,dat schuif ik aan de kant,kan mij het boeiu wat je over ons denkt.En je zegt wel dat je het in het algemeen bedoeld,maar je hebt het dan ook tegen mij,want ik heb hier ook mijn topic geopend.Dus ja,ik voel me stinkmodder door jouw topic,

!) schrijf ik aardig veel hier.
.
Citaat:Op 2001-10-23 22:33, schreef Dorine:
een paar keer reageer ik wel op depri-berichten, maar na een tijdje lijkt het wel of je er 'immuun voor wordt'?
Citaat:Op 2001-10-23 22:58, schreef siouxsie:
als t toch zo vreemd enz. is dan lees je t toch lekker niet!!!!![]()
![]()
ja sorry hoor
groetjes
Citaat:Op 2001-10-23 15:49, schreef Desiree:
over dat zelfmoord.... er is iemand over begonnen en plotseling zitten er meer mee met die zelfmoord. moet ik dat nu zien als iets van "he, zo kun je aandacht krijgen" of moet je dat nou serieus opvatten?

Dan krijg je alleen reacties van mensen die in de problemen van anderen geinteresseerd zijn en geen gezeur van mensen die zich daar niets bij voor kunnen stellen.