Ik ben echt heel erg verdrietig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:41

Summertje schreef:
Ja de bench staat nog bij vrienden, maar die gaan we vanavond meteen ophalen. Het is jammer maar helaas voor de hond, maar die gaat tijdelijk maar als wij er niet zijn in de bench (wel een megagrote voor dat hondje maar goed). Ik hoop ook dat het klikt.... We zullen zien morgen..!!

Ik kan in ieder geval zeggen dat ik alles heb geprobeerd!

Je hond in de bench doen is helemaal niet erg hoor, als je eventjes weg bent Lachen

Daar moet hij gewoon tegen kunnen. Onze Miko gaat ook in de bench wanneer wij weg gaan (anders sloopt ze het huis)

Inderdaad, geweldige inzet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:41

gaan deze katjes dan ook naar de nieuwe baasjes die je had voor je "andere" katjes?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:42

Super OK dan!

Ik ga ook hard meeduimen dat het goed gaat tussen Hooi en de kittens Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:43

Debo schreef:
gaan deze katjes dan ook naar de nieuwe baasjes die je had voor je "andere" katjes?

Dat neem ik toch niet aan, die kittens zijn nl niet van haar. Normaal gaan de kittens als ze oud genoeg zijn terug naar de eigenaar.

Summertje, super dat je iets gevonden hebt! Ik ga morgen onwijs hard duimen... OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:45

Pervinco"]
[quote="Debo schreef:

Dat neem ik toch niet aan, die kittens zijn nl niet van haar. Normaal gaan de kittens als ze oud genoeg zijn terug naar de eigenaar.

Summertje, super dat je iets gevonden hebt! Ik ga morgen onwijs hard duimen... OK dan!
[/quote]

ow dacht dat ze uit een opvang kwamen... nouja iniedergeval hebben ze dan een nieuw baasje

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:46

Hey dat is goed nieuws zeg!
Hopen dat de mama ze accepteert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:47

Ik zal ook voor je duimen, enne.. je maakt toch wel foto's he? Knipoog

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 13:54

Wow wat een reacties weer zeg ! Haha!
Vikki, nee ik neem de moederpoes niet mee, het is een heel stuk in de auto en ik denk niet dat ze dat zo op prijs zal stellen.

De kittens brengen we als ze groot genoeg zijn weer terug naar het dierentehuis, zij hebben er wel baasjes voor.

Onze andere poes krijgt ook nog jonkies, en deze zullen naar de mensen gaan die al een katje van ons wouden.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:57

Ahja, summertje ik ga voor je duimen morgen he!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:02

Zo te zien gaat het helemaal goed komen Lachen

Ik heb net het topic zitten volgen.. Ik vind dat je er niets aan kunt doen.. En ik vind het super dat je het zo oplost.. Het is erg genoeg allemaal..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:28

Debo schreef:
ow dacht dat ze uit een opvang kwamen... nouja iniedergeval hebben ze dan een nieuw baasje

Als ze uit de opvang komen moeten ze evengoed terug, dan is de opvang nl de eigenaar...