Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op 2001-10-05 14:24, schreef Mytens:
schoolmeester, kleuterjuf komt op hetzelfde neer.
Citaat:Op 2001-10-05 14:35, schreef Mytens:
Ik ben het met onze peuterleidster, suzanne, eens. zie je wel dat er verschil tussen juffen en meesters zit???![]()

als je jou reakties met die van Bart zou vergelijken zit Bart denk ik toch wel op UNI niveau
triest hoor
smileys er tussendoor... Dat zou echt helpen volgens mij... Dus, allemaal lief doen he?
Citaat:Op 2001-10-04 00:46, schreef Lunatic:
O lieve bokkers nog aan toe : .
Ik wil niet doen alsof ik weet welke gebeurtenissen hier allemaal aan ten grondslag liggen en al helemaal niet of ik partij ga kiezen. Maar kunnen we allemaal niet wat aardiger/vriendelijker/socialer/toleranter/begripvoller tegen elkaar zijn alsjeblieft?
Over het algemeen is de moraal op Bokt vrij hoog en staat iedereen voor anderen klaar. De meesten staan open voor suggesties van anderen en er valt haast geen onvertogen woord. Zijn dit soort perikelen dan nog nodig?
En welles-nietes spelletjes spelen en samenspannen tegen anderen vind ik absoluut onacceptabel. Net als tegen iemand als BartvB in gaan. Er zijn bepaalde regels en ongeschreven regels op dit, anders zo gezellige, forum. Het hoort voor iedereen vanzelfsprekend te zijn om je daaraan te houden.
Sorry, dit komt als een preek over, is het misschien ook wel, maar ik vond het hier wel even op z'n plaats.
. Doe 's even normaal en heb respect voor elkaar. Dit topic is gestart door Puck, die al een paar pagina's niks geschreven heeft. Ga dus niet door met dit soort onzinnige pesterijen en word eens volwassen!!
!! 

in dit topic das niet handig, misschien was je pissig hierom maar beter was geweest om misschein aan te dragen waarom je het niet eens was en wat je liever gezien had dat er was gebeurd.

! 
) omdat ik al jaren van mening ben (ruim voor bokt en voordat ik deze mensen 'kende') dat je je commentaar op andere mensen goed moet omwoorden zonder dat deze zich aangevallen voelt.
Citaat:Op 2001-10-05 18:12, schreef stef:
wat zitten we nou allemaal over meningen te jengelen?
De vraag van puck die verwijdert werd was: Ben je nu vrij dan stef? Aangezien je heel de ochtend al op bokt zit. (iets in die trand)
Dat is geen mening, dat is een vraag!!!
Die van mij gerust had blijven staan, dus tot zover ben ik het met puck eens.
Maar als ie van Bart niet mag blijven staan, en puck blijft ondanks waarschuwingen (o.a. waarschuwing met Ban) plaatsen, vindt ik die ban toch niet onterecht.
Maar al dat gezever over meningen, het gaat hier helemaal niet over meningen, maar over een vraag, die (nogmaals) van mij best had kunnen blijven staan, zodat ik had kunnen antwoorden dat ik idd vrij was

Citaat:Op 2001-10-06 16:32, schreef Mytens:
Spades: Op advies van Nimber een smiley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik bepaal zelf waar ik op reageer en ik zit niet dag en nacht op internet 9zoals sommigen hier en die kunnen dus gelijk op iemand reageren) dus ik beantwoord de 3 topics tegelijkertijd met het gevolg dat ze dan alle 3 boven staan.