En nu mijn kant van het verhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:37

hahahahahahaha dan is het Suzanne and Mytens against the World !!! Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:39

Citaat:
Op 2001-10-05 14:24, schreef Mytens:
schoolmeester, kleuterjuf komt op hetzelfde neer.

Citaat:
Op 2001-10-05 14:35, schreef Mytens:
Ik ben het met onze peuterleidster, suzanne, eens. zie je wel dat er verschil tussen juffen en meesters zit??? Haha!

Verward Verward Knipoog
Ik vind ook wel dat iedereen zijn mening moet geven maar op een gegeven moment wordt het ineens zo "leuk" om je zoals je hier idd nu ook zegt 'against the world' te gaan gedragen en dan is er niet sprake meer van een normale discussie maar melig worden en een beetje flauwe opmerkingen te maken om anderen op de kast te krijgen.

[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-10-05 14:41 ]</font>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:41

Misschien komt het wel dat de schoolmeester en kleuterjuf op 1 lijn zaten hier op bokt..... en toen kwam de reactie van suzanne en toen zag ik dat ze peuterleidster was dus toen veranderde mijn standpunt met betrekking tot juffen en meesters. Haha!

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 14:39

Ja, ik wou net zeggen: ik ben echt peuterleidster hoor!
En ik heb ook altijd gewerkt op een buitenschoolse opvang met moeilijk opvoedbare (4-12) kinderen.

Maarre...hier geldt: "Spreken is zilver, zwijgen is goud." en:" Ja, nee en amen!"
Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:01

Ik zit HELEMAAL NIET op 1 lijn met Bart, ik vind dat hij het niet slim aanpakt.
Ik wil hier alleen niet bijdragen aan de kloof en de tegenstellingen. En misschien ben ik niet de juiste persoon om hier wat sussende opmerkingen te plaatsen. Ik kan namelijk helemaal niet goed tegen ruzie. Ik ontwijk dat soort dingen liever. Maar dan ben ik toch nog niet gelijk een kleuterjuf (was een geintje btw).
Ik vind het een beetje slap om telkens 1 persoon uit de andere groep (walgelijke term, maar goed, dan snapt iedereen het tenminste) te nemen en af te zeiken. Hoe het allemaal wel en niet moet (slotjes, bannen etc), dat is verrekte moeilijk, want er zijn genoeg types die het je flink moeilijk willen maken. Ik begrijp ook dat als je eenmaal 'n zwart schaap bent en elke keer 'beschuldigd' wordt, het allemaal helemaal niet leuk meer is.
Maar dat geldt voor zoveel mensen hier. Eén keer iets gezegd, gelijk voor de rest van je leven vastgenageld. Misschien een echte kleuterjuffen oplossing: maar kunnen we nu niet eens collectief (dus met z'n allen) afspreken dat we ons leven gaan beteren, en niet iemand vastnagelen oid. Even tot 10 tellen etc?
En nou niet zeggen dat iemand anders dat toch niet doet oid, ga eens een keer uit van het goede in de mens.
Komt vast weer bemoederend over, maar goed, ik hou er gewoon niet van als mensen elkaar voor rotte vis uitmaken, terwijl ze helemaal niet zoveel van elkaar afweten. Peace people!

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:27

volgens mij hebben jullie gewoon nog niet bedacht dat een groot gedeelte van mensen die hier komen het met elkaar eens is over deze 'zaak' !?!?! en dat het dus GEEN meelopen is maar wel je EIGEN mening geven?!
als je het met iemand eens bent wil dat dus zeggen dat je meeloopt met diegene en in dit geval dus met de rest van bokt!@?!?!?! of LEES ik nu verkeerd? tssk
BEETJE vaag lijkt mij

ennuh btw suzanne (met alle respect voor peuterleidsters ed)aan die reakties van jou is wel te merken dat je een PEUTER leidster bent zeg pfffff Lips are sealed als je jou reakties met die van Bart zou vergelijken zit Bart denk ik toch wel op UNI niveau Lips are sealed triest hoor

ennuh waarom niet meeten? ik ben toch wel errug benieuwd naar jullie, jullie paarden en jullie rijkunsten (om bij deze maar even offtopic te gaan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:44

yor je stelt me zwaar teleur!! ik vind dat mytens en suus t goed gezegd hebben en alles gezegd hebben wat ik wou zeggen!!!
Haha!

en karin, volgejns mij ben jij miss bokt seut 200 en is bart een goed vriendje voor jou!!

mytens, suzanne en ik Lovers heike Lovers Lovers Lovers

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 15:52

ik vind het wel goed wat Suzanne doet hoor, die zegt wat ze vindt (misschien ook niet), maar t wijkt iig af van wat ik van haar dacht.
Wat mij betreft mogen jullie allemaal zeggen wat jullie willen, maar doe t dan lief, op een heel lief toontje, met allemaal Lovers smileys er tussendoor... Dat zou echt helpen volgens mij... Dus, allemaal lief doen he? Lovers

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:25

Nou, Yor, misschien had je eens bij mij in de groep moeten zitten. Neem maar van mij aan dat die peutertjes een stukje erger waren dan BartvB...ik neem tenminste aan dat die niet moeilijk opvoedbaar is???
Daar gingen de ruzietjes er niet zo tammetjes aan toe als hier hoor, ik heb met vechtende kinderen op de grond vastgenageld moeten liggen om ze te kalmeren. Heb het nl over peuters en kinderen met ernstige stoornissen!!!! Boos!

Het is duidelijk dat jij het niet eens bent met mijn mening, dat is prima! Ik respecteer jouw mening namelijk wel!
Ik zie nl het probleem niet, je kunt iemands mening niet perse delen, maar je kunt 'm wel respecteren. Als de grote menigte voor Bart kiest, snap ik dat al niet, lijkt me niet dat het gaat om partij trekken voor iemand. Ik kies niet voor Bart of voor Puck, ik heb zo mijn ideeen over hoe de situatie is afgehandeld en ik vind dat Bart dat niet handig heeft gedaan. Dan kraak ik hem echt niet af hoor!
En daardoor trek ik ook niet meteen partij voor Puck.
Ik ben iig blij dat Bart op UNI nivo zit, dan hebben we meteen een crimineeltje minder...want de kindjes bij mij in de groep waren prototype crimineeltje in de dop....

Verder...ik leg me volledig neer bij de mening van Laui....echt helemaal mee eens! Knipoog

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:32

Citaat:
Op 2001-10-04 00:46, schreef Lunatic:
O lieve bokkers nog aan toe : .
Ik wil niet doen alsof ik weet welke gebeurtenissen hier allemaal aan ten grondslag liggen en al helemaal niet of ik partij ga kiezen. Maar kunnen we allemaal niet wat aardiger/vriendelijker/socialer/toleranter/begripvoller tegen elkaar zijn alsjeblieft?
Over het algemeen is de moraal op Bokt vrij hoog en staat iedereen voor anderen klaar. De meesten staan open voor suggesties van anderen en er valt haast geen onvertogen woord. Zijn dit soort perikelen dan nog nodig?
En welles-nietes spelletjes spelen en samenspannen tegen anderen vind ik absoluut onacceptabel. Net als tegen iemand als BartvB in gaan. Er zijn bepaalde regels en ongeschreven regels op dit, anders zo gezellige, forum. Het hoort voor iedereen vanzelfsprekend te zijn om je daaraan te houden.

Sorry, dit komt als een preek over, is het misschien ook wel, maar ik vond het hier wel even op z'n plaats Sigaar .

MENSEN LEES DIT NOG EENS GOED EN HOU OP!!!!!!!
Ik ben dit gekibbel spuugzat Misselijk . Doe 's even normaal en heb respect voor elkaar. Dit topic is gestart door Puck, die al een paar pagina's niks geschreven heeft. Ga dus niet door met dit soort onzinnige pesterijen en word eens volwassen!!

Ik wordt hier zo pissig van ik Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed !!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 17:12

wat zitten we nou allemaal over meningen te jengelen?
De vraag van puck die verwijdert werd was: Ben je nu vrij dan stef? Aangezien je heel de ochtend al op bokt zit. (iets in die trand)
Dat is geen mening, dat is een vraag!!!
Die van mij gerust had blijven staan, dus tot zover ben ik het met puck eens.
Maar als ie van Bart niet mag blijven staan, en puck blijft ondanks waarschuwingen (o.a. waarschuwing met Ban) plaatsen, vindt ik die ban toch niet onterecht.
Maar al dat gezever over meningen, het gaat hier helemaal niet over meningen, maar over een vraag, die (nogmaals) van mij best had kunnen blijven staan, zodat ik had kunnen antwoorden dat ik idd vrij was

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 17:55

Ik verbaaste me er over dat Puck gebanned was, naar mijn idee niet echt een rationele keuze....
Ik heb gezocht naar antwoorden waarom maar vind er eigenlijk geen of weinig, als Puck nou een type zoals Lovemaster was ofzo nee, niet echt en haar reacties waren meestal milder gestemd en meer open ter discussie dan door sommige anderen soms geplaatst wordt.
Wimpy werd na veel poeha toch maar eens gebanned en die had het wel 100x zo bont gemaakt, juist het feit dat er ge-pb-ed is over een aantal zaken maakt het moeilijker maar ik vind het niet echt terecht.

Er zijn een aantal mensen op bokt en irl die mij het bloed onder de nagels vandaan halen en op dit moment doen ze het bij Suzanne... *LOL*
Had ik jou niet eens vreselijk kwaad gebeld dat ik er direct weg wilde en vreselijk baalde!!!!
Enfin, er zijn ook mensen waar je wel mee op kunt schieten zelfs enkele van die mensen kun je soms weleens schieten, that's life.

Ik weet niet wat ik hier verder nog over kwijt zou willen, meeste is al gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 00:39

Op een bepaalde manier kan dit ook leerzaam zijn, hoe en voor wie mag iedereen zelf bedenken, dat bepaal ik niet voor iemand anders.

Om misverstanden te voorkomen denk ik dat het handig zou zijn om te onthouden dat zowel de zender als de ontvanger beiden even verantwoordelijk zijn voor hetgeen er tussen hen voorvalt. Het is niet nodig om te beginnen met 'jij zei het verkeerd, nee, jij begreep het verkeerd'. Dat wordt een wellus-nietus zonder eind en dat is al helemaal niet de bedoeling.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 04:56

Mytens op zich kan ik meegaan met je mening, nee ik ben geen kontenkruiper.
Puck heeft geen ban gehad omdat ze puck was of om haar mening maar om het feit dat er wat gevraagd werd (tot 3 keer toe) dat werd genegeerd(de vraag was namelijk of ze daar niet meer wilde posten of het moest ontopic blijven) dat deed ze niet.
Wat had Bart anders gedaan of beter nog wat had jij gedaan als je moddie was geweest?
Ik denk eerlijk gezegd zeker te weten dat ik het zelfde had gedaan.Ook als het om een ander ging dan Puck.
Misschien had jij wel gezegd van zoek het maar uit als jullie ruzie hebben (of niet) maar zouden er dan niet veel meer ruzieachtige topics komen?

Je weet dat ik in het begin ook jouw topics veelal verkeerd om nam.
na pb's neem ik ze inmiddels met een korreltje zout (of eigenlijk denk ik er altijd een paar lieve smileys bij)Omdat je het misschien minder hard bedoeld dan er staat maar daar heb ik soms moeite mee.
Je bent idd eerlijk daar is niets mis mee.
Je zegt soms dingen die ik dacht maar niet neer zeg omdat ik zoiets heb van *zucht* luisteren doen ze niet naar mij.
Misschien ben je soms te eerlijk.
zoals Heike al aanhaalde als iemand zegt jeetje ben je dom je weet toch dat het zo niet hoord...
Word je boos/verdrietig en heb je zoiets van rot op altijd weer die mytens met d'r rotopmerkingen. terwijl wanneer je zou proberen te zeggen van joh weet je niet dat het anders moet, namelijk zo want....
dan heeft de ander stof om over na te denekn.
Zoals een ander al schreef niet alleen de ontvanger moet zich aanpassen maar ook de schrijver.
ik denk bij de meeste berichtjes van jou al smileys erbij.
misschien m,oet je ze het er daadwerkelijk bij zetten en misschien ook waarom je dat vind.
Je hebt namelijk best vaak antwoorden waar mensen wat aan hebben.
Ikzelf weet het waarom erbij maar niet iedereen weet dat ,diegene zullen eerder denken van pfff wel commentaar maar het zelf ook niet weten.

Het zelfde als Yor eigenlijk hierboven doet haar mening is duidelijk maar het had best wat aardiger gemogen.
ik deel meestal dezelfde mening als mijn instructeur ben ik een kontenkruiper?
Omdat ik het eens ben met iemand? Omdat ik uitvoer wat hij mij aanwijst?
Als je altijd maar je eigen mening hebt en die moet altijd anders zijn dan anderen dan zit je misschien ook wel een keertje fout.
ik ben het helemaal eens met je dat je een eigen mening moet hebben ook als die afwijkt van anderen maar om te zeggen dat ie fout is als je het een keertje eens bent met iemand dat vind ik niet Lachen

Of je het eens bent met bart of niet dat maakt niet uit. Je komt hier voor andere mensen en voor Topics niet voor Bart.Tuurlijk mag je het neerzetten als je het eens bent of juist niet maar als je naar je eerste berichtje kijkt meteen vol met de
Misselijk in dit topic das niet handig, misschien was je pissig hierom maar beter was geweest om misschein aan te dragen waarom je het niet eens was en wat je liever gezien had dat er was gebeurd.
Puck help je er niet mee maar je kan zo zorgen dat het niet nog een keer gebeurd dat er anders tegen aangekeken word.

PJ doet hetzelfde eigenlijk maar nog erger hij is nu gewoon overal aan het zieken omdat hij dat leuk vind ' want ik geef mijn mening' maar dat is toch niet een manier van mening geven?
waarom geen argumenten waarom je zo denkt?
Bovendien als je serieus, zonder in elke post iemand bewust even een steek onder water te geven , je mening geeft word je ook serieuser genomen.
Mensen gaan dan eerder naar je luisteren, wat van je aannemen bovendien wordt het er niet gezelliger op.
Je bokt wel voor jezelf maar als je ook aan een andere bokker denkt is het voor diegene misschien ook gezellig?

Dit is niet als preek bedoeld maar mijn mening *LOL*
kijk maar wat je er mee doet misschien is er iemand die het hier mee eens is misschien iemand die totaal niet eens is.
in het laatste geval aan een post met een onliner: 'ik ben niet eens' heeft niemand een bal maar vertel waarom.

en nou ga ik echt naar bed want het is alweer veel te laat *LOL*

Slapen

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 10:12

Ik ben het met Nimber eens en waarom:
je kunt heel goed je eigen mening opschrijven, maar hou dan ook een beetje rekening met die ander waar je aan/over schrijft.
Het woord 'tactisch' is geloof ik al vaker gevallen in deze discussie... ik denk toch dat ik het maar eens ga opzoeken in het woordenboek *LOL* !

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 10:27

Ik heb er lang over na zitten denken of ik een reactie zou plaatsen of niet en om mijn mening hier neer te zetten. Ik zal geen relaas gaan houden omdat zo'n beetje alles al is gezegd in dit topic. Ik ben het o.a. eens met Nimber en Dorine. Dat maakt ook mij geen kontenkruiper (crisis, wat een woord ook *LOL* ) omdat ik al jaren van mening ben (ruim voor bokt en voordat ik deze mensen 'kende') dat je je commentaar op andere mensen goed moet omwoorden zonder dat deze zich aangevallen voelt.

Maar waar deze discussie dus eigenlijk om draaide was het feit of het bannen van iemand nu wel of niet terrecht was en wanneer iemand geband moet worden. Tja, daar ben ik heel duidelijk in: zodra wie dan ook doorgaat met berichtjes plaatsen die niet van toepassing zijn op een topic en die persoon is er meermalen op gewezen dat dit toch niet de bedoeling is dan vind ik het in het belang van bokt noodzakelijk om iemand te bannen.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 14:45

Citaat:
Op 2001-10-05 18:12, schreef stef:
wat zitten we nou allemaal over meningen te jengelen?
De vraag van puck die verwijdert werd was: Ben je nu vrij dan stef? Aangezien je heel de ochtend al op bokt zit. (iets in die trand)
Dat is geen mening, dat is een vraag!!!
Die van mij gerust had blijven staan, dus tot zover ben ik het met puck eens.
Maar als ie van Bart niet mag blijven staan, en puck blijft ondanks waarschuwingen (o.a. waarschuwing met Ban) plaatsen, vindt ik die ban toch niet onterecht.
Maar al dat gezever over meningen, het gaat hier helemaal niet over meningen, maar over een vraag, die (nogmaals) van mij best had kunnen blijven staan, zodat ik had kunnen antwoorden dat ik idd vrij was

Dus het komt erop neer dat BartvB voor jou bepaald waar je wel en geen antwoord op mag geven zonder overleg???? en het dus verwijderd??

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:09

Bovendien ging het niet over Stef en Puck. Toch?

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:25

Jesus f*cking nogwat...

En ze heeft op dit moment alweer alledrie d'r topics over Puck en d'r eigen problemen met Bart bovenaan staan in Algemeen

Dit is nu precies het probleem. Je hebt je mening gegeven, prima. Sommige mensen zijn het daarmee eens sommige niet, maar op het moment dat je je menig blijft geven wordt het oeverloos gezeur en als oeverloos zeuren is wat je wilt kun je volgens mij beter je heil ergens anders gaan zoeken... (jaja, kom maar weer op met "Je mag hier helemaal niet je mening geven en blah blah blah")

Lees voor de grap eens terug hoe ongelofelijk veel posts je hebt geplaatst met ongeveer hetzelfde ge*. Dit heeft niets meer te maken met mening geven, dit wordt gewoon een poging om iemand af te zeiken en daarbij zoveel mogelijk mensen achter je te krijgen.

Je bent het er niet mee eens? uitstekend! Je wilt daar je mening over geven? mag! Maar uiteindelijk ben je niet degene die de zaak hier beheert en als je je herhaaldelijk ergert aan de manier waarop dat gedaan wordt kun je daar toch je conclusie uittrekken?

Ik denk dat je mag concluderen dat er hier best een boel getolereerd word, als ik kijk naar de stroom puberale verwijten die hier allemaal wel gewoon mag blijven staan.

Maar goed, dat is mijn mening, of...nee toch niet, ik loop hier natuurlijk met een heleboel mensen mee... Frusty

Tip: los dit met PB's op en probeer niet zo geforceerd om andere forum bezoekers op je hand te krijgen. Waar honderden mensen bij elkaar komen is het niet meer dan logisch dat er een aantal fikse tegenpolen tussen zit, maar dit lijkt me niet de manier om dat op te lossen.....

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:32

Spades: Op advies van Nimber een smiley Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk .
Ik bepaal zelf waar ik op reageer en ik zit niet dag en nacht op internet 9zoals sommigen hier en die kunnen dus gelijk op iemand reageren) dus ik beantwoord de 3 topics tegelijkertijd met het gevolg dat ze dan alle 3 boven staan.

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:42

Mytens, op advies van mezelf: I rest my case.

Ik dacht dat ik hier zou moeten terugkomen om mijn punt te verdedigen maar zie dat je hem juist bevestigd hebt. Waarvoor dank en tot later.

Citaat:
Op 2001-10-06 16:32, schreef Mytens:
Spades: Op advies van Nimber een smiley Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk .
Ik bepaal zelf waar ik op reageer en ik zit niet dag en nacht op internet 9zoals sommigen hier en die kunnen dus gelijk op iemand reageren) dus ik beantwoord de 3 topics tegelijkertijd met het gevolg dat ze dan alle 3 boven staan.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:43

mytens ik dacht meer in de zin van deze Lovers ......? Knipoog

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:45

OK zoiets wordt het dan :

Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Vingers aflikken

En BTW ik heb niemand nodig die achter mij staat hoor om voor mijn mening uit te komen hoor Spades. Speak for yourself.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-10-06 16:47 ]</font>

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 15:54

Okeej, in eerste instantie wilde ik geen reactie geven!! Maar omdat ik ook even mijn EIGEN mening kwijt wil doe ik het toch maar.

Ik vind dat bokt steeds meer vol haat en nijd zit, buiten de vaste groep om. Wie die vaste groep is en of jij daarbij wil horen mag je zelf bepalen dus niemand hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen.
Iedereen die zijn of haar mening anders uit dan mensen willen horen is bot en fout bezig.

Ik heb vaak genoeg van die botte reactie's gehad, terwijl ik een normale vraag stelde of iets leuks of minder leuks vertelde. Maar het verschil tussen iemand afzeiken en je eigen mening geven is heel groot.

Op ' In the picture' worden heel veel foto's gezet van mensen op hun paard. 9 van de 10 teksten die eronder staan bevatten de zin " LET NIET OP MIJN HOUDING".
Waarom is dat nodig? Omdat iedereen off-topic gaat en gaat lopen zeikestralen over de houding van de persoon en niet iets zegt over het paard of iets dergelijks. Als ik een foto neerzet met " Hoe vinden jullie mijn houding"? DAN wordt er om kritiek gevraagd, en kan ik natuurlijk botte en soms banketstaaflige opmerkingen verwachten, maar de waarheid kan soms hard zijn. So? Dan vraag ik er toch zelf om.

Heel veel mensen geven reacties op zo'n rotte, botte manier, dat is soms gewoon weg banketstaaflig. Om even een voorbeeld te noemen.....

In een ruzie van mij werd er gezegd door iemand
( ik zeg expres niet wie) " Jij verdient je paard niet". Op dat moment vond ik dat zo'n K*T opmerking, wie is diegene om te beslissen dat ik iets niet goed doe met mijn paard.
In dit geval ging diegene dus uit van 1 kant en las mijn kant van het verhaal niet.

Er worden zo snel vooroordelen gemaakt. Diegene zal dat wel bedoelen, of diegene zal dat wel zeggen omdat hij/zij me niet mag, of diegene zal wel weer een rotopmerking plaatsen...

Dit berichtje zal verders wel nergens op slaan. Ik ga verder ook niet zeggen met welke kant ik het eens ben, want voor mijn gevoel zijn er nu 2 kanten, ik ga liever in de sloot staan.
Bokt moet gewoon zijn gezellige tijd weer terug krijgen en dat krijgen we alleen door elkaar in zijn/haar waarde te laten. OOK de gene die de boktregels en dergelijke verzonnen hebben, maar OOK diegene die zijn/haar mening uit.

Zo uitgeblaat Gaaaap Frusty Schijnheilig Lachen

Groetjes Ymke