DuoPenotti schreef:Ik denk zeker dat het fora eigen is.
Een heleboel mensen die hier zijn zouden niet in mijn dagelijkse leven zouden zijn.
En zelfs niet toen als collega omdat als je als beveiliger toch vaker een bepaald type personen trekt die in veel dingen hetzelfde denken, wat duidelijk anders is dan een bepaalde groep op bokt.
Dit zeggende begrijp ik dat dit andersom ook is.
Een hele groep die mij liever vandaan nog ziet gaan.
Ja denk je...?
Ik snap dat sowieso niet zo hoor, dat mensen zichzelf zo laten kennen dat ze anderen gaan....eh hoe noem je dat ook alweer, dat je iemand als 'vijand' wegzet en zijn / haar berichten niet meer ziet...?
Er zijn natuurlijk zowel hier als elders wel mensen die je irritant vindt omdat ze onhebbelijk reageren, of waarvan je denkt 'heb je die weer' maar liever dat dan allemaal van die ja-knikkers denk ik dan maar, maakt het toch een stuk interessanter

Ik ben wat dat betreft wel heel erg van ieder zijn ding, maar op het punt dat anderen er last van krijgen trek ik dan wel de grens van wat ik nog okee vind van andermans gedrag en uitspraken.
Dan zal daar ook wel een discussie over mogelijk zijn of je dan wel of niet open-minded bent.
Maar dat is imo sowieso altijd een lastig punt, van waar eindigt de vrijheid (van meningsuiting of andere dingen) van de 1 en begint het recht op respect naar de ander.