Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloodymary schreef:Ik zou helemaal niks doen. Niet reageren en het nummer blokkeren. Stelletje gekken.
Duhelo schreef:En wat als de beelden net niet duidelijk genoeg zijn? Dan is het alsnog woord tegen woord.
Kassabon zegt voldaan, wettelijk gezien moeten ze leveren. Ik zou wel eens de beelden gaan bekijken maar ik gok dat die sowieso niet gaan voldoen aan scherpte eisen om het duidelijk te kunnen zien (als de kassierster het irl al niet gezien/gevoeld heeft.)
Stel dat zij idd verder beweren dat er te weinig is, dan zou ik ze hun de verdere stappen laten doen. Zodra je iets officieel ontvangt (factuur, ingebrekestelling oid), protesteer je die per direct aangetekend, met ook een schadeclaim erbij waarin je alle gemaakte kosten op hun verhaalt (zoals die ingebrekestelling) en verwacht dat ze de artikelen voor Datum xx (zoals afgesproken) leveren, dat bij elke dag laattijdig je een compensatie verwacht.
Laat hun maar zien of ze het voor 100 euro in proces gaan stoppen. Met de bon met Voldaan erop win je sowieso.
Ik zou zelfs durven via het juridisch loket nu zelf al een ingebrekestelling sturen naar hun kant, waarin je aangeeft dat je bewijs van voldaan hebt en ze verplicht zijn om de goederen binnen de bepaalde tijd te leveren.
Tallie1979 schreef:Aan mij hadden ze een hele slechte gehad. Ik was al naar de winkel gegaan zodra ik het eerste telefoontje had gekregen. Meteen de koe bij de hoorns vatten en oplossen. Laat maar zien. En heb ik te weinig betaald, dan lossen we het ook op.
Je maakt je nu druk om iets wat je direct op had kunnen lossen door direct terug te gaan. Die manager is ook een rare, want die laat het ook op zijn beloop.
In de benen, naar die tent toe en gewoon aangeven dat je er bent om het op te lossen. Hebben ze niks, dan betaal je niks bij. Hebben ze wel een punt, dan annuleer je de order en neem je je 100 euro weer mee naar huis.
De afwachtende houding van beide kanten gaat niks oplossen. Actie wel.
Je gaat toch gelijk langs als je van zoiets beschuldigd wordt? En anders maak je een afspraak om langs te gaan... Captain schreef:Ik heb daarom het idee dat TS weet dat ze te weinig betaald heeft.Je gaat toch gelijk langs als je van zoiets beschuldigd wordt? En anders maak je een afspraak om langs te gaan...
. Je kunt het enorm spannend vinden, of je in gesprekken sneller laten overrulen. Wat als de beelden niet zo duidelijk zijn, maar de manager blijft erbij van wel? Er moet ook nog geld terug naar TS. Anders is ze ook nog extra 200 euro kwijt (of 100). Je kunt zomaar in een positie komen dat je je gedwongen voelt iets te betalen waar je eigenlijk niet achter staat. Daarbij heeft TS volgens mij gevraagd om de camerabeelden en deden ze daar moeilijk over. Ik vind het niet gek dat ze eerst informatie inwint wat haar rechten en plichten zijn. Ik zou sowieso nooit meer een stap die winkel inzetten (nadat het opgelost is). StalNollie schreef:Alsof iedere winkel om de hoek zit en zo even binnen kunt wandelen. Ik zou dat echt moeten plannen met drie kinderen en alles eromheen.
Tallie1979 schreef:StalNollie schreef:Alsof iedere winkel om de hoek zit en zo even binnen kunt wandelen. Ik zou dat echt moeten plannen met drie kinderen en alles eromheen.
Kinderen moeten ook naar school of de opvang.
En TS koopt hier vaker, dus ze zal niet van Groningen naar Leeuwarden moeten, zogezegd. Want als je terugkerend klant bent, zal de winkel niet 6 steden verderop zijn.
Captain schreef:Ik heb daarom het idee dat TS weet dat ze te weinig betaald heeft.Je gaat toch gelijk langs als je van zoiets beschuldigd wordt? En anders maak je een afspraak om langs te gaan...