Staat in bruikleen bij anderen en ben er eerlijk gezegd al 2,5jr niet meer geweest. Hij doet het daar prima en af en toe wisselen we wat appjes uit.
Ik ben in 2000 begonnen met shet Polly, in 2002 kwam Sharif daarbij via Bokt, Polly heeft in 2003 veulentje Katinka gekregen.
In 2004 kocht ik merrie Nancy, Polly en Nancy zijn beide gedekt door Sharif en zo had ik in 2005 uit Pol veulentje Just a Miracle en uit Nancy Mystique.
En zo had ik er ineens 6.
Sinds 2004 op eigen land en volledig in eigen beheer.
In 2008 (geloof ik) kwam via Bokt Groninger Jupiter bij ons en toen zijn er wat shets verkocht, uiteindelijk had ik naast Jupiter de twee eerste shets.
In 2014 is Jupiter verkocht omdat ik graag minder wilde werken zodat ik meer bij mijn ernstig zieke moeder kon zijn.
Polly is in 2018 overleden en zo had ik alleen Sharif nog die dus sinds 2023 elders in bruikleen staat wegens gezondheidsissues van mijn kant.
Als ik nu de prijzen van pensionstallen weleens lees en me realiseer hoe onwijs veel tijd ik kwijt was mis ik de paarden geen moment en heb dus ook nog geen dag spijt gehad.
Voor de broodnodige dagelijkse frisse lucht en mijn dagelijkse dosis poepscheppen heb ik een paar kipjes in de tuin

. Als alles goed gaat dan is tegen de tijd dat ik 70 wordt dit paard halverwege de 20.
).