Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WowAmigo schreef:Even niet alles doorgelezen, maar ik had er ook zo eentje. twee eigenlijk, maar de 2e wilde in haar eigen bed blijven. Bed bij ons op de kamer gezet en iedereen sliep. Gaat vanzelf over, kind is nu bijna 20 en ik geniet nog iedere nacht die ik door kan slapen

Britta31 schreef:Hoe slapen jullie kinderen bij een ander als ze uit logeren zijn?
verootjoo schreef:Het is bij ons nooit gelukt om een kind voor z’n vierde jaar uit logeren te doen helaas
Niemand wilde ze omdat ze wisten dat ze niet sliepen. Mijn ouders pasten wel op overdag, maar het is ze nooit gelukt om ze in bed te laten slapen overdag. Ons ook niet helaas, de oudste sliep bij ons zowel overdag als ‘s nachts amper. De jongste sliep overdag wel godzijdank.
Gnome schreef:verootjoo schreef:Het is bij ons nooit gelukt om een kind voor z’n vierde jaar uit logeren te doen helaas
Niemand wilde ze omdat ze wisten dat ze niet sliepen. Mijn ouders pasten wel op overdag, maar het is ze nooit gelukt om ze in bed te laten slapen overdag. Ons ook niet helaas, de oudste sliep bij ons zowel overdag als ‘s nachts amper. De jongste sliep overdag wel godzijdank.
Ook sad eigenlijk. Anderen kunnen na 1 of 2 nachten weer altijd slapen.. die ene nacht kan voor jullie zoveel doen.
hoewel ik me afvraag of ik dat gedaan zou hebben. DDDara schreef:Britta31 schreef:Maar hij is wel gewent dat jullie komen? Het kan voor hem ook een gewenning worden, hij weet nu dat als hij huilt jullie komen en hij in bed mag. zo hou je het probleem in stand. Wij hadden voor de kinderen een haakje op de deur. Nu krijg ik natuurlijk half bokt over mij heen.
Ik vind dat helemaal niet zo een gekke gedachte. Als je alles geprobeerd hebt en dat werkt niet dan kom je op het punt jankend kind en jankende moeder........ Als dat haakje er voor kan zorgen dat het s'nachts jankende kind tenminste overdag een normale uitgeruste moeder heeft....... Dan zou ik zeggen perfecte oplossing.

ruitje schreef:Iemand had het de vorige pagina over eruit zien als een zombie: ik vind het echt schrikbarend om te zien hoe ik eruit zag 4 jaar geleden en nu. Ik ben echt drie dubbel zo oud geworden
Dat it takes a village is echt vreselijk he, al die adviezen, mensen die zeggen geef maar een nacht aan mij terwijl je weet dat ze dan dus niet goed zouden omgaan met de hulpvraag van je kind. Ik vind het heftig.
Ik heb een keer of 5 een nacht in een hotel gezeten, had mijn vent geboekt. Dan pas merk je dat je gewoon PTSS hebt joh, ook als er geen kinderen zijn sta je strak