Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel per maand € aan tv dingen en muziek

0 euro
31 (13%)
1-10
33 (14%)
10-20
46 (19%)
20-30
28 (12%)
30-40
23 (9%)
40-50
11 (4%)
Meer dan 50
61 (26%)

Totaal aantal stemmen: 233

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:46

Tazzey schreef:
Youtube premium hebben wij niet, wij hebben een adblocker O:) En Clipmyhorse gaat er dus uit dit jaar. Ik ben zeker niet gierig en als ik een dienst goed vind dan ben ik zeker bereid daarvoor te betalen maar deze prijsstijging vind ik echt buiten proportie gezien de belabberde kwaliteit. Als ik haperend beeld wil me shaky geluid dan vraag ik mijn vrienden die er zijn wel het te filmen met hun telefoon. :')

Ja je kan ook via Brave browser kijken, heb je ook geen advertenties.
Maar heb meer van de opties nodig dus helaas toch premium :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:07

F_T schreef:
Tazzey schreef:
Youtube premium hebben wij niet, wij hebben een adblocker O:) En Clipmyhorse gaat er dus uit dit jaar. Ik ben zeker niet gierig en als ik een dienst goed vind dan ben ik zeker bereid daarvoor te betalen maar deze prijsstijging vind ik echt buiten proportie gezien de belabberde kwaliteit. Als ik haperend beeld wil me shaky geluid dan vraag ik mijn vrienden die er zijn wel het te filmen met hun telefoon. :')

Wat is een goede add blocker?

De reclames beginnen echt idioot veel te worden?

Ik ben nu even niet bij mijn pc. Stuur me even een pb dan kijk ik maandag even.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:13

Ik had 50+ ingevuld maar dat komt omdat onze Ziggo tv + internet alleen al zo'n 80eu per maand is.
Spotify betaal ik zelf, net als HBO.
Netflix deel ik met mn moeder, ik betaal voor deze maand nog 4eu voor Disney+ voor een gedeeld account, maar die stopt binnenkort en mag er dan gratis bij mn ouders bij. Prime kijken we gratis mee bij vrienden.
Hebben tot eind vorig jaar SkyShowtime gratis bij Ziggo gehad maar dat keken we niet dus heb ik opgezegd toen de gratis periode voorbij was.

Dus eigenlijk betalen we voor internet en tv en betaal ik voor Spotify en HBO. De rest delen we of mogen we gratis meekijken :o
Alhoewel ik, als het nieuwe seizoen van Outlander klaar is :') , wel wil kijken naar een goedkoper tv/internet abo :o

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:53

Tazzey schreef:
Youtube premium hebben wij niet, wij hebben een adblocker

Ik kijk YouTube voornamelijk op mijn tv, dus dan helpt een adblocker niet.....

Ik kijk verder alle streamingdiensten ook via TV, Spotify via iPhone en Carplay

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

En sinds een paar weken heb je de optie dat je ads kan overslaan als je via chromecast kijkt.
Stomme zet sinds de eerste keer dat er ads waren als je youtube via chromecast kijkt.
Vooral omdat ongeveer elke ochtend halverwege mijn afspeellijst de app niet meer verbonden is en zodra je hem dan weer verbindt hij de helft van de tijd compleet afsluit en de afspeellijst verdwenen is.

Het verbaasd me dat er best veel mensen 50 euro of meer hebben gekozen.

Ik heb een normaal internet, tv pakket en verder niets.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:14

c_alsemgeest schreef:
Tazzey schreef:

Ja je kan ook via Brave browser kijken, heb je ook geen advertenties.
Maar heb meer van de opties nodig dus helaas toch premium :')

Met de sneaky maniertjes van Brave wat totaal niet matcht met hoe ze zich in de markt zetten, komt die er hier niet in :x

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

Tja het is ook maar waar je je geld aan wil uitgeven natuurlijk en hoeveel gebruik je er echt van maakt. Ik ken mensen om me heen die voor 100e per maand kleding en accessoires kopen of 2x per week gaan uiteten, dat doe ik dan weer niet zo structureel bv. Wij maken ook echt goed gebruik van de streamingdiensten die we hebben - ook voor sport bv want wij kijken jaarrond F1 en voetbal bijvoorbeeld. We gaan tegenwoordig ook nauwelijks nog naar de bioscoop. 'vroeger' gingen we ook gerust meermaals per maand naar de film, en dat tikt ook best aan bv.

Ik kan dus helemaal niks met gewone tv/ tv programma's, vind er niks aan. Ik vind het bestaan van streamingdiensten dus echt fantastisch - alleen het feit dat ze telkens duurder worden niet haha. Ik vind het wel zwaar irritant dat je abbo's moet nemen bij bv spotify om er echt Goed gebruik van te kunnen maken, maar ook dat loont zich voor ons wel alsnog met hoeveel wij het gebruiken. Maar moest het financieel niet meer betaalbaar zijn, zijn dit soort dingen wel ook de eerste dingen waar we gaan opzeggen :j

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:37

cursebreaker schreef:
Tja het is ook maar waar je je geld aan wil uitgeven natuurlijk en hoeveel gebruik je er echt van maakt. Ik ken mensen om me heen die voor 100e per maand kleding en accessoires kopen of 2x per week gaan uiteten, dat doe ik dan weer niet zo structureel bv. Wij maken ook echt goed gebruik van de streamingdiensten die we hebben - ook voor sport bv want wij kijken jaarrond F1 en voetbal bijvoorbeeld. We gaan tegenwoordig ook nauwelijks nog naar de bioscoop. 'vroeger' gingen we ook gerust meermaals per maand naar de film, en dat tikt ook best aan bv.

Ik kan dus helemaal niks met gewone tv/ tv programma's, vind er niks aan. Ik vind het bestaan van streamingdiensten dus echt fantastisch - alleen het feit dat ze telkens duurder worden niet haha. Ik vind het wel zwaar irritant dat je abbo's moet nemen bij bv spotify om er echt Goed gebruik van te kunnen maken, maar ook dat loont zich voor ons wel alsnog met hoeveel wij het gebruiken. Maar moest het financieel niet meer betaalbaar zijn, zijn dit soort dingen wel ook de eerste dingen waar we gaan opzeggen :j

Is ook een kwestie van wat je belangrijk vindt, ik kijk denk ik evenveel YouTube op tv dan gewone tv.

En dan scheelt het nog of je de kosten kunt delen. Ik woon alleen en maak geen gebruik van gedeelde accounts, dus dan zijn de volledige kosten voor mezelf.

Ik heb nog wel een tip voor wie Youtube premium heeft, als je dit abonnement via je iPhone aanschaft (ik weet niet of dit ook voor Android geldt), betaal je inmiddels geloof ik 17,99. Maar log je met je account in via je browser en sluit daar je abonnement af, dan betaal je 13,99

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:39

Ja dat is het ook; wat je zelf belangrijk vindt/hoeveel je er gebruik van maakt en natuurlijk wat je kunt of ervoor over hebt om te betalen. Net zoals met alles wat je in het leven gebruikt en koopt wat geen levensbehoeftes zijn zoals eten en je rekeningen. Ken ook iemand die helemaal geen tv heeft inderdaad, maar dat kan ik me dan weer niet voorstellen want ik kijk te graag films en series :') Mja, zo is het voor iedereen anders.

Bij YouTube kan ik het me ook goed voorstellen dat mensen voor premium kiezen, al heb ik het zelf (nog) niet omdat het dan Weer eentje erbij is die aardig door tikt, maar ik vind de reclames wel echt heel erg... irritant. :')

Marcella

Re: Hoeveel per maand kwijt aan tv kijk dingen en muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:04

Alleen internet en Disney+ met reclame voor de rest niks.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:25

Ik weet niet precies wat wij kwijt zijn.
We hebben Netflix, Disney+, Prime, HBO Max, Apple TV en allebei Spotify. We hebben dan weer geen gewone tv, en zoveel kijken we eigenlijk überhaupt niet. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:28

Ik heb Netflix en al het andere heb ik van vrienden of familie. Spotify gebruik ik niet. Ik wil eigenlijk een abonnement op Mubi.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:53

karuna schreef:
Met die streaming diensten kijken jullie dan op een tv, laptop, computer, tablet of telefoon?

Alleen op tv. Een film of serie op een klein scherm kijken vind ik niks.

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:31

KPN tv + internet: 38,86 (combi voordeel prijs) per maand.

Videoland 3,99 per maand (was destijds ook een actie heel jaar 0,99 en daarna 3,99)

KPN mobiel : 2x sim only nu 14,99 per maand, straks 16,- per maand.

Hier nog (lekker ouderwets) een MP3 speler en muziek download ik gewoon via de computer.

Bathena

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:42

karuna schreef:
Met die streaming diensten kijken jullie dan op een tv, laptop, computer, tablet of telefoon?

Ik kijk met name op mijn telefoon en televisie. Heel soms op mijn tablet als ik 's avonds op bed lig.

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

Wij hebben Netflix, Videoland (gedeeld account), Prime, Spotify(familie abonnement) en laatst NLZiet (die weer opgezegd) + normale tv pakket van Ziggo. Wij zitten echt wel boven de €80,- per maand.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:54

kosseh schreef:
Ik heb alleen een gedeeld Disney+ account (betaal €4,57pm). O en F1tv, die ik ook deel (€5pm)

Geen WIFI of TV abonoment, wat al onwijs veel scheeld.
Alleen een telefoon abonoment (€27 pm) met onbeperkt bellen/SMS en data. M'n telefoon gebruik ik als hotspot voor m'n laptop en beamen enzo.

Dan ben ik met een vaste razendsnelle glasvezelaansluiting met Wifi en TV, sim-only by Youfone en Prime abbo ongeveer net zo duur uit als jij. Dus zoveel scheelt (met een t :o ) dat niet.

-----------------
Waar kijken jullie op YouTube naar, en hoe vaak, dat je er een abbo voor hebt :o? :o?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:13

Netlix, videoland, Disney+, HBO Max, spotify, podimo en Nexstory... aan die 50 euro komen wij dus makkelijk := Maar we zijn gek op films en series, Luisterboeken en podcasts heb ik ook heel veel aan. Dankzij Ublock origin adblocker kijk ik Youtube zonder advertenties op mn laptop.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Netflix, HBO, Prime, Disney, NLZiet, Apple Music, KoboPlus, Playstation Plus.
En de duurste: Adobe CC abo :+ die alleen al is €80.

Maar streamingdiensten worden wel allemaal zeer regelmatig gebruikt dusja. Tv abonnement hebben we dan weer niet.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:32

Ik heb netflix, Disney+ en storytel (luisterboeken).
Bij elkaar €40,- à €45,-
Maar mijn totale budget voor streaming en telefoon abbo's is €75,- per maand, dus heb nog voldoende ruimte over om eens wat extra te nemen.
Daarnaast switch ik nog weleens van streamingsdienst.

Geen gewone tv trouwens, ook geen behoefte aan ofzo, NPOstart kijk ik gewoon de gratis versie van en Spotify luister ik ook de gratis versie van.
Heb wel ff Spotify Premium gehad, maar vond er te weinig voordelen aan zitten voor mij om dat te behouden dus toen weer opgezegd.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:42

karuna schreef:

Tablet/telefoon.
Via hdmi-kabel met een koppelstuk met usb-c aan de telefoon/tablet gekoppeld.
Voorheen ook met de laptop, maar die is aan vervanging toe. :+

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:13

Ik heb enkel een telefoon en een wifi abonnement. Geen tv, geen streamingsdiensten. :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:53

DuoPenotti schreef:
F_T schreef:

dat zou ik ook wel willen weten

uBlock Origin!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:33

F_T schreef:
Tazzey schreef:

Voor PC werkt uBlock Origin Lite nog steeds hier. Voor telefoon gebruik ik ReVanced, maar dat is net wat ingewikkelder.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 03:03

Ik heb netflix, paid tv dat geeft een boel meer (internationale) zenders dan free to air en starlink want internet is super slecht hier. HBO max komt gratis bij paid tv dus dat hebben we dan omdat het er is. Ik ga niet voor disney, stan en alles apart betalen. Spotify gebruik ik de gratis versie.