Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 18:10

Lego, wij hebben een enorme verzameling staan. Gisteren ook een pre-order gedaan voor het nieuwste modulair huis, die komt ieder jaar in januari uit.

Wat leuk om de verhalen achter de stalnamen te horen! Mijn stalnaam is Reedhill's. Die naam is al sinds de jaren 70 in gebruik voor de hackney fokkerij. En aangezien mijn pony's daar staan vond ik het passend om dezelfde naam te gebruiken omdat ze op dezelfde plek geboren zijn. Staleigenaar vond dat ook leuk dus zodoende staat deze naam nu ook geregistreerd op mijn naam voor de rijpony fokkerij. Is een slechte vertaling van het dorp waar ik woon, Riethoven.

Het heeft hier vanmiddag weer flink gesneeuwd, maar gelukkig net op tijd op gehouden. Toen ik naar huis reed waren de wegen al weer schoon. Baalde wel dat ik vandaag de hele dag EHBO cursus had en niet met de hond naar de bossen kon, want het was donker toen ik ging en donker toen ik thuis kwam. Morgen beter, dan werk ik vanuit thuis en kan ik of in de lunchpauze gaan, of na het werk.
Op de weg is sneeuw een ramp maar in de bossen is het volop genieten.

Mijn man is inmiddels wel helemaal zat van het sneeuwruimen, het is thuis al een hoop maar op stal nog veel meer wat er geruimd moet worden. En staleigenaar (overbuurman) is 80, het moet voor hem wel veilig zijn als hij vanuit zijn huis naar stal loopt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-26 18:40

Easter Bunny deelnemerslijst:

1. marleen_88
2. Jolien87
3. Banjer
4. Neonlight
5. Galja
6. Cheytjuh
7. Charaz
8. Tanya
9. Roosch
10. Vlinder84
11. Sky_As
12. KimW
13. hahahatsjoe
14. LienC
15. Yonker
16. Saul
17. miccamaaike
18. candalisa

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-26 18:41

Ik snap dat wel Maaike, je blijft schuiven en scheppen met al die sneeuw.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 19:44

Ohhh leuk!!! Ik ga me gauw aanmelden.
Hoop dat ik Marleen krijg als lootje… hahaha.
sinds de kersteditie zit ik in een aristocat loop op Facebook.

Ik lees (en antwoord) later even bij.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 20:18

mooi clubje al zo bij elkaar :D

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 21:34

Oh en jullie gaan nu al zo snel :')

Voorstelrondje:

Ik ben Krista, nu nog 41 winters jong maar zodra er lootjes worden getrokken mag er een jaartje bijgeteld worden.
Woonachtig met man en 2 zoontjes ( eentje van 5,5 jaar en een kruimel van bijna 5 maanden) sinds deze zomer in durp in Zeeland ( best wennen voor een van origine echte Rottûdamse :+ )
((Mijn man is overigens ook een bokker en we hebben elkaar via Bokt leren kennen ))
Wij hebben 3 paarden en 2 shetjes die allemaal al op respectabele leeftijd zijn zodat we eigenlijk alleen aan het mantelzorgen zijn, voeren en strontscheppen :')
Beide hebben we altijd fanatiek gereden vanaf jongs af aan, al is het nu inmiddels zo’n 6 jaar geleden dat we in het zadel hebben gezeten.
Thuis hebben we nog 3 prettig gestoorde honden en een aquarium met visjes maar van dat laatste hebben we niet zoveel last.
Ik ben een échte Anglofiel, ben gek op Engeland en alles wat met Engeland te maken heeft. Het is ook onze jaarlijkse vakantiebestemming en “als ik later groot ben wil ik er graag wonen” :+ ( dromen mag toch?)
Heel veel tijd voor (andere) hobby’s heb ik niet.
Ik ben zelf totaal niet creatief dus helaas hoeft mijn lootje geen zelfgemaakte creaties te verwachten :o
Qua eten ben ik net een kliko en heb echt een zwak voor chocola ( zoals velen) :+
Ik heb eigenlijk geen flops, vind het hele concept gewoon leuk en ben met alles blij.
Temu en ome Ali is prima, 2e hands ook mits nog een beetje in goede staat.

Voor de rest is er niet heel veel over mij te vinden op Bokt al staat zo’n beetje alles wel in de 2 voorgaande Secret Santa edities.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 21:48

Wat al een hoop leuke aanmeldingen!

Sky_as; zo leuk een kitten! <3 Ik wil ook! Hahah alleen m’n man vindt 2 katten genoeg.

Roosch; Neko is echt knap! Ohhh en Kedy ook *\o/* wat een mooie namen hebben ze ook.

Marleen; jouw katten zijn ook zoooo mooi!

En Banjer, hou op hoor! Ze zijn te mooi!!!

Neon, katloos, maar Kiko is geweldig!

Roossie; kunnen wel een bunnystaartje op je pakket plakken.

Cheytjuh; mooi nummer!

Marleen; de sneeuw is hier niet zo heftig als in het midden van het land. Maar het is wel glad. Moment morgen al vroeg op pad, best spannend.

Marie is echt goed gelukt!

Leuk die uitleg van de stalnamen. Mijn naam is afkomstig van Bloem, Fiore in het Italiaans. Ik heet Margriet. En m’n eerste merrie heette Roos (Rosalinde).

Morgen komt m’n voorstel post.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 22:08

Oh cheytjuh ik wist niet dat je ongewenst kinderloos bent. Dikke knuffel. Hier er ook echt jaren voor gestreden dus ik heb wel een idee hoe je je voelt :knuffel:

Wat mooi die stalnaam zo <3

Goede reminder want ik moet die van ons nog aan gaan vragen *\o/*

Die marie LEGO!! Fantastisch <3

Hier ook een voorstel post.
Fervent secret Santa deelnemer. Dus ik heb er zin in :D

Ik ben 38 #) woon met mijn vriend (verloofde eigenlijk al 6 jaar…) in een van de meest zuidelijke puntjes van noord Brabant. Lees op 800 meter van de Belgische grens haha.

In het bezit van 2 katten. Helaas vorige week afscheid moeten nemen van onze trouwe Billy. Waar mijn katten liefde mee begon ;(
Hij is net geen 18 geworden. Kreeg bot kanker jee wat ging dat snel zeg.
Ik ben er echt wel kapot van.

Goed nog 2 poezen over. Alledrie zijn ze aan komen lopen.

Nu 2 pony’s (afgelopen jaar ook afscheid moeten nemen van mijn allerbeste vriendje Mickey na 23 jaar samen. Maar zijn longen waren op). We hebben geen al te best jaar gehad helaas.

Bo ons oudje van 27, en sinds augustus is daar mijn droom pony bij gekomen.
Een prachtige zwarte Welsh cob merrie Magic. Die ook nog eens drachtig is :=

Ook nog 2 konijnen en 3 schapen.

Verder ben ik dol op lezen, puzzelen, tekenen, hardlopen. Eigenlijk te veel haha.

Er is denk ik genoeg over mij te vinden inmiddels :P

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 07:54

Sterkte Saul, Billy heeft een mooie leeftijd bereikt.

Leuk die verhalen van stalnamen, ik ben dus niet de enige met iets bijzonders <3 .

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:03

Heel veel sterkte Saul!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:22

Stal_Fiore schreef:
Ohhh leuk!!! Ik ga me gauw aanmelden.
Hoop dat ik Marleen krijg als lootje… hahaha.
sinds de kersteditie zit ik in een aristocat loop op Facebook.

Ik lees (en antwoord) later even bij.

Die wens deel ik met je :j

Ik zal straks een voorstelpost maken :)

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:43

Al die kattenfoto's! <3

Ik zal me ook eens voorstellen!
32 jaar, 2 kinderen en een geregistreerd partner (ja, nog even snel voor onze eerste werd geboren, haha).
Verder heb ik een hond, kat, 2 cavia's en een pony. De laatste staat helaas niet aan huis en op dit moment wat zorgen want hij is hoefbevangen.
Qua hobby's ben ik niet super creatief, maar ik vind het wel heel leuk! Is meer het gebrek aan tijd. Ik vind lezen heel erg leuk en sinds kort kleur ik ook wel eens.

Dit is trouwens de eerste keer ooit dat ik mee doe. Een aantal van mijn bokt-huiskamer-genootjes (die inmiddels wel wat meer zijn dan alleen forumgenootjes) doen mee en ik vind het altijd zo leuk om te zien! *D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:44

Welkom LienC en sterkte met je pony, ik weet helaas hoe het voelt. Vanavond krijgen de 2 een behandeling met bloedzuigers.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:52

Jij dan ook veel sterkte! Ik vind al die zorgen altijd zo rot!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 09:58

Krijgen we deze editie ook weer weekvragen? :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 10:07

LienC schreef:
Al die kattenfoto's! <3

32 jaar, 2 kinderen en een geregistreerd partner (ja, nog even snel voor onze eerste werd geboren, haha).
Verder heb ik een hond, kat, 2 cavia's en een pony. De laatste staat helaas niet aan huis en op dit moment wat zorgen want hij is hoefbevangen.
Qua hobby's ben ik niet super creatief, maar ik vind het wel heel leuk! Is meer het gebrek aan tijd. Ik vind lezen heel erg leuk en sinds kort kleur ik ook wel eens.

Dit is trouwens de eerste keer ooit dat ik mee doe. Een aantal van mijn bokt-huiskamer-genootjes (die inmiddels wel wat meer zijn dan alleen forumgenootjes) doen mee en ik vind het altijd zo leuk om te zien! *D

Ja!! Super leuk <3

Dankjewel Banjer en Hahahatsjoe, het is een stuk stiller in huis.
Was voor mij de eerste keer dat ik echt een huis huisdier verloor, en van de zomer de eerste keer dat ik een pony verloor. Al denk ik niet dat het ooit went, maar toch.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 10:12

Yonker schreef:
Krijgen we deze editie ook weer weekvragen? :D

Het antwoord staat in de openingspost. :)

marleen_88 schreef:
Hoe gaat het in zijn werk?
Om het 'paasgevoel' te vergroten, worden de lootjes voor Carnaval, 15 t/m 17 februari, verdeeld. Dan heb je 40 dagen de tijd om een pakket samen te stellen en te versturen. Het is de bedoeling dat je pakket in de week voor Pasen verstuurd en bezorgd wordt. Dit houdt in dat je pakket eind maart verstuurd moet worden en uiterlijk 3 april bij je lootje bezorgd moet zijn. In het paasweekend van 3 t/m 6 april pak je je pakket uit en plaats je een verslag in het topic. Ook doe je een gokje naar wie jouw Easter Bunny zou kunnen zijn.
Gedurende de gehele periode klets je gezellig mee in het topic, haak aan bij het laatst besproken onderwerp en beantwoord de weekvraag. Zo is er voldoende informatie voor jouw Easter Bunny om een pakket samen te stellen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 10:18

Ow haha sorry wel gelezen maar niet opgeslagen :=

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 14:44

Sterkte Saul, 18 jaar je maatje… dat is flink slikken om hem nu te moeten missen.

Leuk Lien dat je mee doet. En heftig van je pony. Ik weet er helaas alles van. In 2021 m’n liefste meisje moeten laten gaan na 8 maanden hard vechten tegen de bevangenheid.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 17:42

LienC schreef:
Al die kattenfoto's! <3

*\o/* *\o/* *\o/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-26 18:42

Gets Saul en LienC. :(:)

De weekvraag komt op woensdag, dat breekt zo lekker de week.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:08

Ik krijg shopdrang van dit topic.

Jawel.

Ik zat te bedenken wat ik leuk zou vinden om te krijgen en nu heb ik allerlei dingen in mijn winkelmandje. :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:18

Wat super leuk!! Ik zou ergens wel mee willen doen maar op dit moment past het er niet bij dus ik hou het bij meelezen. Of er moet voor de einddatum van inschrijven weer wat rust komen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:48

Roosch schreef:
Ik krijg shopdrang van dit topic.

Jawel.

Ik zat te bedenken wat ik leuk zou vinden om te krijgen en nu heb ik allerlei dingen in mijn winkelmandje. :))

Whaha , graag screenshot van je winkelwagen en niet kopen :-p

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 19:50

Beter inderdaad om niet te kopen. :))