Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
( dromen mag toch?)

Ik wil ook! Hahah alleen m’n man vindt 2 katten genoeg.
wat een mooie namen hebben ze ook.
woon met mijn vriend (verloofde eigenlijk al 6 jaar…) in een van de meest zuidelijke puntjes van noord Brabant. Lees op 800 meter van de Belgische grens haha.
.
LienC schreef:Al die kattenfoto's!![]()
Ik zal me ook eens voorstellen!
32 jaar, 2 kinderen en een geregistreerd partner (ja, nog even snel voor onze eerste werd geboren, haha).
Verder heb ik een hond, kat, 2 cavia's en een pony. De laatste staat helaas niet aan huis en op dit moment wat zorgen want hij is hoefbevangen.
Qua hobby's ben ik niet super creatief, maar ik vind het wel heel leuk! Is meer het gebrek aan tijd. Ik vind lezen heel erg leuk en sinds kort kleur ik ook wel eens.
Dit is trouwens de eerste keer ooit dat ik mee doe. Een aantal van mijn bokt-huiskamer-genootjes (die inmiddels wel wat meer zijn dan alleen forumgenootjes) doen mee en ik vind het altijd zo leuk om te zien!

Yonker schreef:Krijgen we deze editie ook weer weekvragen?

marleen_88 schreef:Hoe gaat het in zijn werk?
Om het 'paasgevoel' te vergroten, worden de lootjes voor Carnaval, 15 t/m 17 februari, verdeeld. Dan heb je 40 dagen de tijd om een pakket samen te stellen en te versturen. Het is de bedoeling dat je pakket in de week voor Pasen verstuurd en bezorgd wordt. Dit houdt in dat je pakket eind maart verstuurd moet worden en uiterlijk 3 april bij je lootje bezorgd moet zijn. In het paasweekend van 3 t/m 6 april pak je je pakket uit en plaats je een verslag in het topic. Ook doe je een gokje naar wie jouw Easter Bunny zou kunnen zijn.
Gedurende de gehele periode klets je gezellig mee in het topic, haak aan bij het laatst besproken onderwerp en beantwoord de weekvraag. Zo is er voldoende informatie voor jouw Easter Bunny om een pakket samen te stellen.
LienC schreef:Al die kattenfoto's!![]()
Ik zal me ook eens voorstellen!
32 jaar, 2 kinderen en een geregistreerd partner (ja, nog even snel voor onze eerste werd geboren, haha).
Verder heb ik een hond, kat, 2 cavia's en een pony. De laatste staat helaas niet aan huis en op dit moment wat zorgen want hij is hoefbevangen.
Qua hobby's ben ik niet super creatief, maar ik vind het wel heel leuk! Is meer het gebrek aan tijd. Ik vind lezen heel erg leuk en sinds kort kleur ik ook wel eens.
Dit is trouwens de eerste keer ooit dat ik mee doe. Een aantal van mijn bokt-huiskamer-genootjes (die inmiddels wel wat meer zijn dan alleen forumgenootjes) doen mee en ik vind het altijd zo leuk om te zien!