Nu ze beide puber zijn, en niet uit bed te branden zijn in de morgen, zit ik ook in de 2e puberteit. Ik snooze wel 3 keer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunnda schreef:Ik denk dat alle mensen die zeggen; snoozen, dat is toch gek als je die tijd ook kunt slapen', niet helemaal beseffen hoe het is om uitgeput wakker te worden. En dat klinkt gek, maar zo is het wel.
Ik heb een tijd onregelmatig gewerkt en toen had ik dat heel erg. Wakker worden op de wekker was een soort combi tussen extreem slaperig, heel erg beroerd voelen en nauwelijks beseffen wat er op de wereld gebeurd. Dan heb je die snooze nodig om een soort 'op de wereld te komen'. Tijdstip van opstaan pf naar bed gaan maakte niet uit.
Sinds ik regelmatig werk nergens meer last van, maar dan lig je ook meestal 5 dagen dezelfde tijd op bed en doet het weekend aardig mee.

marleen_88 schreef:nevica schreef:Wekker gaat 1 seconden en ik sta naast het bed.Ik erger me dood aan mijn vriend die wel 5x kan snoozen. Zet je wekker dan gewoon later?
Jaaa, zo irritant dat gesnooze.
Hup, uit en eruit.
Sunnda schreef:Ik denk dat alle mensen die zeggen; snoozen, dat is toch gek als je die tijd ook kunt slapen', niet helemaal beseffen hoe het is om uitgeput wakker te worden. En dat klinkt gek, maar zo is het wel.
Ik heb een tijd onregelmatig gewerkt en toen had ik dat heel erg. Wakker worden op de wekker was een soort combi tussen extreem slaperig, heel erg beroerd voelen en nauwelijks beseffen wat er op de wereld gebeurd. Dan heb je die snooze nodig om een soort 'op de wereld te komen'. Tijdstip van opstaan pf naar bed gaan maakte niet uit.
Sinds ik regelmatig werk nergens meer last van, maar dan lig je ook meestal 5 dagen dezelfde tijd op bed en doet het weekend aardig mee.
. Dacht dat de snooze-days over zouden zijn nu ik moeder ben maar ik heb mezelf gekloond en m'n peuter is net zo'n grote snoozer als ik. c_alsemgeest schreef:Sunnda schreef:Ik denk dat alle mensen die zeggen; snoozen, dat is toch gek als je die tijd ook kunt slapen', niet helemaal beseffen hoe het is om uitgeput wakker te worden. En dat klinkt gek, maar zo is het wel.
Ja niet iedereen kan tegen onregelmatig werken, heb het bijna 20 jaar gedaan, ook veel avond en nachtdiensten en eigenlijk nooit ergens last van gehad gelukkig.
Maar waren ook genoeg collega's die het niet trokken
Mariska_28 schreef:Ik was dit topic met poll nog vergeten, die is ook erg verdeeld qua meningen:
[MWS] Douchen: 's ochtends of juist 's avonds POLL
misschien is er een verband