Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 19:28

denisesilver schreef:
Suzanne F. schreef:
Nou ja de ouders zijn vaak superdruk met het maken van de surprises en als die het niet doen dan krijgt er een kindje gewoon een doos met plakband erom ofzo. Er is veel ongelijkheid in de surprises.

De leukste surprise die ik ooit ben tegengekomen was een schoenendoos ingewikkeld met drie rollen duct tape. Maar goed, daar was dan daadwerkelijk over nagedacht. Die jongen is twee uur bezig geweest zich door de tape te banen :+

Nou leuk. -O-
Dan heb je zelf een hele mooie surprise geknutseld en dan krijg je een schoenendoos met ducktape.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 19:34

Kan ik al naar bed? Ben zo zo zo zo moe en lichtelijk ziek. Maar heb geen zin om nu te gaan slapen en dat om ficking 6 uur ofz weer wakker te zijn.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 19:53

Lau schreef:
Kan ik al naar bed? Ben zo zo zo zo moe en lichtelijk ziek. Maar heb geen zin om nu te gaan slapen en dat om ficking 6 uur ofz weer wakker te zijn.

Anders nog even een lekker kopje thee, of lekker warm onder de douche? Beterschap!

Gisteren op pad geweest, vandaag spierpijn als een malle.

Roihi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 19:57

ik krijg stilaan een hekel aan naar kantoor gaan
en dat allemaal omdat het bedrijf besloten heeft (en dan nog niet officieel) dat we 4 dagen zullen moeten komen opdraven ipv max 2 die het lange tijd was.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:07

Ik was dit topic kwijt...

Onze kittens luisterd stiekem Snollebollekes.
"Beuk de ballen uit de boom."

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:08

Roihi schreef:
ik krijg stilaan een hekel aan naar kantoor gaan
en dat allemaal omdat het bedrijf besloten heeft (en dan nog niet officieel) dat we 4 dagen zullen moeten komen opdraven ipv max 2 die het lange tijd was.

Bij ons was t 50/50 en dat is minimaal 3 dagen naar kantoor geworden. Ik begrijp 't wel. Maar snap ook dat het vervelend is opeens weer volle bak te moeten gaan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:21

Zucht, neem een hond, dat is leuk. Meestal dan

Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:23

Suzanne F. schreef:
Nou leuk. -O-
Dan heb je zelf een hele mooie surprise geknutseld en dan krijg je een schoenendoos met ducktape.

Bij ons waren er altijd twee soorten surprises; de mooie surprises, en de surprises die je vaak onder goede vrienden zag waar je heel veel moeite voor moest doen (ingevroren cadeautjes, cadeautje in een dichtgelaste kist, etc.). Ik zie daar de humor wel van in, ja.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:26

Ik heb ooit een gipstaart gemaakt. Die was heel mooi hoor, maar mijn lootje was bijzonder lang bezig hem open te maken en daar had ik niet bij stilgestaan :o

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 20:54

Bij mijn dochter op de basisschool doen ze vanaf groep 7 ( ze zit nu in 8) zelf op school surprises maken .. voor de groepen 1 t/m 6 komt Sinterklaas met kadootjes..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 21:20

Al heb ik het al een week of weken eerder, maar begin er nu aan te ergeren...
Heb een ploppend geluid in mijn oor, maakt niet uit of ik zit, sta of loop hoor het de hele dag.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 21:47

Mijn ergenis was vandaag toch wel dat er weer zo'n minkukel zonder licht in een zwarte jas om half 6 de hond gaat uitlaten in het buitengebied. Bijna een hartverzakking toen ik hem op het laatste moment opmerkte! Echt waar... neem een zaklamp mee en trek een hesje aan!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 21:53

Mijn auto moest voor de apk vandaag. Had ik mijn sleutelbos in de andere auto laten liggen, die m'n vriend mee had naar het werk.. -O- kon én het huis niet uit, én de auto niet wegbrengen.. |o Gelukkig heeft vriendlief de sleutels gebracht, dus met vertraging toch nog gelukt.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 22:05

Al een paar dagen last van mijn buik, en als gevolg nu onwijze reflux. Zat net tijdens mijn les bijna kotsend op het paard :')

Had ook nog om een andere paard gevraagd omdat ik deze al heel lang een keer wilde rijden en zijn leaser er niet was. Dus moest ook nog echt aan de bak. Verder gelukkig wel heel fijn gereden *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 22:14

Dat ze eens optyfen met die klote helicopter. Ik wil slapen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 22:18

maralyn schreef:
Ik was dit topic kwijt...

Onze kittens luisterd stiekem Snollebollekes.
"Beuk de ballen uit de boom."

Ik zie dit voor me :+

Jollie fijn bericht van de dokter!

Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!

Ik erger me aan mezelf... koop ik weer van alles voor de kinderen voor sinterklaas terwijl ze toch echt wel genoeg krijgen...
Zaterdag vieren we pakjes avond met mijn vader,zusje,zwager,nichtje... maar nu heb ik toch nog maar wat gehaald voor de vrijdag want dan hebben ons kindjes toch nog wat leuks nadat we naar de begrafenis zijn geweest :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 22:55

Moet nog zoveel mesten.. Beetje verzuimd de laatste dagen dus dan heb je een berg om weg te werken. Helaas kun je die workout niet skippen want die drollen gaan niet zelf de mestbak in. Morgen maar even focussen en dan mn kerstdeco schilderen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 23:01

Nacht 3 op de bank... Dit keer een bloed irritante snurkende man...

:') de katten zijn heeeeel blij... Dat wel... :') warm bij vrouwtje.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 23:32

Ineke2 schreef:
Ik heb ooit een gipstaart gemaakt. Die was heel mooi hoor, maar mijn lootje was bijzonder lang bezig hem open te maken en daar had ik niet bij stilgestaan :o

denisesilver schreef:
Suzanne F. schreef:
Nou leuk. -O-

Bij ons waren er altijd twee soorten surprises; de mooie surprises, en de surprises die je vaak onder goede vrienden zag waar je heel veel moeite voor moest doen (ingevroren cadeautjes, cadeautje in een dichtgelaste kist, etc.). Ik zie daar de humor wel van in, ja.

Ik kan me bij ons in de familie nog wel een keer herinneren dat een oom een blok beton had gekregen, cadeautje zat middenin.
Ook wel eens speurtochten door hele huis en dat soort dingen.

Goeie ouwe tijd, met mn opa en oma die altijd samen deden en dan mn oma beide gedichten maakte en mn opa beide surprises. Dat is toch wel een moment dat je ze extra mist, ondanks dat het toch al even geleden is dat ze zijn overleden Y;(

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 23:34

Heftige tijden met schoonmoeder en haar gezondheid. En ik probeer er zoveel mogelijk te zijn voor mijn vriend en zijn vader, maar verder zo machteloos dat je niks kan doen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 00:21

Joliegirl, hebben jullie een extra kamer over? Dan zou ik je man daarheen verbannen en apart gaan slapen. Mijn man en ik slapen nu een jaar apart omdat hij vreselijk snurkt. Beste beslissing ooit.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 02:06

Knarsbitje laten vallen en die is nu opgeslokt door een zwart gat... Durf niet te gaan slapen zonder, want mijn voortand breekt steeds af zonder knarsbitje.. Laatste keer binnen 1 dag nadat m'n tand gemaakt was :=

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 02:07

Dat ik klaarwakker in bed lig nu.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 02:10

Ik slaap zo slecht de laatste weken, ik lig al een uur of 3 maar slapen ho maar. En ja dit is het eerste moment dat ik de telefoon pak uit verveling.

Succes met zoeken Daphne!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-25 02:10

Daphne__ schreef:
Knarsbitje laten vallen en die is nu opgeslokt door een zwart gat... Durf niet te gaan slapen zonder, want mijn voortand breekt steeds af zonder knarsbitje.. Laatste keer binnen 1 dag nadat m'n tand gemaakt was :=

Ik zou ook niet meer zonder kunnen. Heb het pas 2 weken. Ik hoop voor je dat je een hebt met een felle kleur zodat je het bitje snel weer hebt gevonden.

--

Angst om te slapen en honger.