Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Nog een vraagje, ik slaap altijd met een hempje en broekje/string. Maar dat is denk wel te koud? Anders moet ik nog een pyjama kopen haha
manzano schreef:Vreselijk warm die huisjes inderdaad.
Hier ook naar Äkäslompolo geweest. Ik 1x, mijn vriend nu totaal 3x. Laatste 2x dat hij er was in februari was het amper onder nul. Veel te warm de laatste winters
manzano schreef:Vreselijk warm die huisjes inderdaad.
Hier ook naar Äkäslompolo geweest. Ik 1x, mijn vriend nu totaal 3x. Laatste 2x dat hij er was in februari was het amper onder nul. Veel te warm de laatste winters
mvdende schreef:manzano schreef:Vreselijk warm die huisjes inderdaad.
Mijn poging de slechte winters in de Alpen te ontwijken dit jaar, lijkt óók uit te draaien om nét aan wél, net aan géén vorst in Rovaniemi....wat een k*t gedoe om in Europa nog een échte winter te kunnen vinden.
Scandinavië is deze maand véél en véél te warm geweest, straks met kerst is het daar gewoon +10°c
Saga schreef:De temperaturen zijn nu weer gestabiliseerd en normaal, dus ik zou er niet vanuit gaan dat het niet koud is.