Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij was zooo verbaast dat ik een andere baan had. Echt totaal geen zelf inzicht ook.
Warboel schreef:Ik had tot deze week ook zo’n rare manager, kon uit het niets extreem explosief reageren en tegen je staan schreeuwen. Ging zelf ook vaak uren eerder weg, en schreef dan de volledige 8 uur werk. Of kwam helemaal niet opdagen maar wel gewoon z’n uren schrijven (thuiswerken is niet mogelijk bij ons dus het is niet alsof hij thuis aan het werk was). Als een van ons dan eens een uurtje eerder weg moest, werd er natuurlijk wel verlof geschreven. Ik heb het aangegeven bij hogerhand maar werd niks mee gedaan. Voor mij was de druppel toen hij tegen me schreeuwde “maar ik ben de BAAS! Je moet meer respect voor mij hebben!”![]()
![]()
Volgende week begin ik bij mijn nieuwe baanhij was zooo verbaast dat ik een andere baan had. Echt totaal geen zelf inzicht ook.
rien10 schreef:Warboel schreef:Ik had tot deze week ook zo’n rare manager, kon uit het niets extreem explosief reageren en tegen je staan schreeuwen. Ging zelf ook vaak uren eerder weg, en schreef dan de volledige 8 uur werk. Of kwam helemaal niet opdagen maar wel gewoon z’n uren schrijven (thuiswerken is niet mogelijk bij ons dus het is niet alsof hij thuis aan het werk was). Als een van ons dan eens een uurtje eerder weg moest, werd er natuurlijk wel verlof geschreven. Ik heb het aangegeven bij hogerhand maar werd niks mee gedaan. Voor mij was de druppel toen hij tegen me schreeuwde “maar ik ben de BAAS! Je moet meer respect voor mij hebben!”![]()
![]()
Volgende week begin ik bij mijn nieuwe baanhij was zooo verbaast dat ik een andere baan had. Echt totaal geen zelf inzicht ook.
Ik heb eens tegen mijn chef gezegd "Doe normaal tegen me. Als je gaat schreeuwen, schreeuw ik terug en geloof me, mijn stem is harder". Deze man had iedere 6 maanden een andere secretaresse. Ik heb jaren heel fijn met hem samen gewerkt. Zelfs met hem mee gegaan naar een ander bedrijf. Maar ik moest gewoon even de piketpaaltjes slaan.
rien10 schreef:Ha ha, ik kwam net uit een scheiding. Iedere man die iets deed wat mij niet aan stond kon de volle laag krijgen. En dat was precies wat hij nodig had.