Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Ik ben pro jouw keuze.
Hier ook getwijfeld destijds om ofwel hek rond de ganse oprit en erf te doen ofwel hek te starten halfweg de oprit (dus voorbij de voordeur).
Uiteindelijk heb ik dus het hek pas halfweg de oprit gezet en kan je vanop straat vrij op de oprit tot aan de voordeur.
Vanaf de voordeur is het hekwerk en rond de hele tuin.
Echt ideaal.
Thuiskomen of weggaan en telkens een hekwerk open moeten doen en weer dicht, is aan mij niet besteed. Teveel tijdverlies met telkens dezelfde handeling.
Nu rij ik gewoon op, zet mijn auto halfweg de oprit voor het hek en heb nergens omkijken naar.
Prairy schreef:Onze poort moeten we ook handmatig elke keer open en dicht doen. Dat is zeker als het regent wel irritant (de motor ligt al zeker 3 jaar klaar...). Je went er wel aan maar ik zou ook bereikbaarheid van voordeur en sluis werking voor hond kiezen. En dat de bezorgers niet met een hond te maken is zeker een bonus.
. Van de hond hebben bezorgers gelukkig geen last, maar het lijkt me zo irritant als je voor een dicht hek staat te wachten, en dat vervolgens tergend langzaam opengaat en je dan nog een keer het erf op moet. En dat alles voor een paar meter
BloemBloem schreef:Ik zou voor een pakketbrievenbus aan de poort gaan

Marcella schreef:Denk dat als je veel lichamelijke klachten heb liever heb dat het bij de deur geleverd wordt.
. Wat een plaatje van een huis. En die tegeltjes op de vloer in het toilet
. _San87_ schreef:Ik kom nu pas binnenrollen, maar wat grandioooooos zonde dat dit niet meer te renoveren is zeg. Wat een plaatje van een huis. En die tegeltjes op de vloer in het toilet
.
Prairy schreef:Ik laat de laatste tijd pakketten gewoon onder onze ring deurbel zetten. Ik heb (nog) geen pakketten brievenbus, zou misschien nog een idee kunnen zijn. Wakosda?
Bentuh schreef:ik ben ook team een vrije oprit, zo ideaal als je zo je auto neer kan knallen zonder eerst op een hek te moeten wachten.
Bielsje schreef:_San87_ schreef:Ik kom nu pas binnenrollen, maar wat grandioooooos zonde dat dit niet meer te renoveren is zeg. Wat een plaatje van een huis. En die tegeltjes op de vloer in het toilet
.
Nou ja, het is wel te renoveren natuurlijk... Maar dan kunnen we dat nog een paar keer gaan doen en dat is wel een beetje zonde van het geld imo.
Was het riet niet vervangen door pannen, dan was het een ander verhaal geweest gok ik.
. Bielsje schreef:Little_Gift schreef:Ik ben pro jouw keuze.
Hier ook getwijfeld destijds om ofwel hek rond de ganse oprit en erf te doen ofwel hek te starten halfweg de oprit (dus voorbij de voordeur).
Uiteindelijk heb ik dus het hek pas halfweg de oprit gezet en kan je vanop straat vrij op de oprit tot aan de voordeur.
Vanaf de voordeur is het hekwerk en rond de hele tuin.
Echt ideaal.
Thuiskomen of weggaan en telkens een hekwerk open moeten doen en weer dicht, is aan mij niet besteed. Teveel tijdverlies met telkens dezelfde handeling.
Nu rij ik gewoon op, zet mijn auto halfweg de oprit voor het hek en heb nergens omkijken naar.
Dat lijkt mij dus ook enorm fijn![]()
Goed om te horen dat meer mensen zo denken en dat het bevalt!
.
Electra63 schreef:Ik kom net dit topic tegen !
Wat een geweldig huis, maar je moet wel handig zijn en geduldig !
Ik ha zeker volgen!