Niqui schreef:De slowcooker. Gekocht om stoofvlees te maken. Dat heb ik een aantal keer gedaan, maar nu eten we nauwelijks nog rundvlees en staat hij te verstoffen in de kast.
Idem dit inderdaad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snippergroen schreef:Mijn Techweise stoomreiniger. Blij met het concept hoor! Maar mijn huis is te schoon om er echt satisfying mee aan de slag te gaan. Ik zie geen verschil tussen zelf schoonmaken en dat ding er opzettenEn in de badkamer op de koude tegels geeft ie zoveel stoom dat ik steeds na een paar seconde moet stoppen omdat ik anders niks zie
Dus mocht iemand lifehacks hebben voor dat ding die onze samenwerking beter maken, let me know
Raineri schreef:Snippergroen schreef:Mijn Techweise stoomreiniger. Blij met het concept hoor! Maar mijn huis is te schoon om er echt satisfying mee aan de slag te gaan. Ik zie geen verschil tussen zelf schoonmaken en dat ding er opzettenEn in de badkamer op de koude tegels geeft ie zoveel stoom dat ik steeds na een paar seconde moet stoppen omdat ik anders niks zie
Dus mocht iemand lifehacks hebben voor dat ding die onze samenwerking beter maken, let me know
Oh! Wilde deze aanschaffen. Vooral voor tussen de voegen in de badkamer. Ik ga nu steeds los met een tandenborstel.
Is het vooral het visuele/gevoel way het een miskoop maakt? Of maal je zelf beter schoon? Had hrt idee day het ook minder energie kostte dan zelf schrobben
Niqui schreef:De slowcooker. Gekocht om stoofvlees te maken. Dat heb ik een aantal keer gedaan, maar nu eten we nauwelijks nog rundvlees en staat hij te verstoffen in de kast.
Foaly schreef:Niet echt een aankoop, maar mn haar pastel lila laten verven. 300 euro, 4 uur in de stoel gezeten, zag er prachtig uit en na drie keer wassen was de kleur eruit en was mn haar alleen nog maar wit van de bleek
DubbelFun schreef:Foaly schreef:Niet echt een aankoop, maar mn haar pastel lila laten verven. 300 euro, 4 uur in de stoel gezeten, zag er prachtig uit en na drie keer wassen was de kleur eruit en was mn haar alleen nog maar wit van de bleek
Dé reden dat ik het al jaren zelf doe. Weliswaar niet meer groen, blauw of oranje zoals vroeger, maar 'gewoon' blond.
Eén van de keren dat ik het nog wel door een kapper liet doen heb ik iemand van het personeel gevraagd om een broodje voor me te halen want ik ging zowat van de graat van de honger door het lange zitten
Foaly schreef:Niet echt een aankoop, maar mn haar pastel lila laten verven. 300 euro, 4 uur in de stoel gezeten, zag er prachtig uit en na drie keer wassen was de kleur eruit en was mn haar alleen nog maar wit van de bleek
Memories schreef:Foaly schreef:Niet echt een aankoop, maar mn haar pastel lila laten verven. 300 euro, 4 uur in de stoel gezeten, zag er prachtig uit en na drie keer wassen was de kleur eruit en was mn haar alleen nog maar wit van de bleek
Hetzelfde hier, maar dan roze/paars![]()
En ik wist dat het geen permanente verf was, goed over ingelicht tijdens de behandeling en me ingelezen enzo. Daarna dus ook nog honderden euro’s aan verf en speciale shampoos en conditioners uitgegeven om het zelf te doen maar dat bleef nog minder lang zitten dan bij de kapper (zelfs met hetzelfde merk!), elke keer na 1x wassen de kleur al voor 90% eruit. Zelfs als ik volledig koud wasen dat zou dan semi-permanente verf moeten zijn. Ik kreeg het maar niet voor elkaar en er was niet tegenop te verven, kan er nog kwaad om worden wat een verspilling van tijd en geld dat was. Maar die kleuren zijn zo leuk… Zou echt graag permanente haarverf in fantasy kleuren willen.
Hutcherson schreef:Niqui schreef:De slowcooker. Gekocht om stoofvlees te maken. Dat heb ik een aantal keer gedaan, maar nu eten we nauwelijks nog rundvlees en staat hij te verstoffen in de kast.
Idem dit inderdaad.
JorineV schreef:MarlindeRooz schreef:Soda stream... ik wil hem niet weg doen. Maar ik vind de prik eigenlijk niet sterk genoeg. Maar ik vind echt veel prik heel lekker. Ik vind cola uit een fles ipv een blikje daarom al wat "flauw".
Maar dan geef je 'm toch gewoon wat pompjes extra..?