Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kabayo schreef:Kookaburra schreef:Huisdieren in huis? Dan zo'n rubberen borstel om haren te verwijderen van stof. Niet duur, maar werkt super!
De magic brush voor paarden helpt hier trouwens ook uitstekend voor. Ook voor tapijt etc
Miiej schreef:Tazzey schreef:
Absoluut! Ik heb onlangs nog een huisspin, waarvan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen dat het een veulen van Shelop en Aragog was, om zeep geholpen.
Om het commentaar even voor te zijn. Het is die spin dood of ik weg. En nee, ik ga ze niet met een glaasje vangen en buiten zetten. Als ik ze op 4 meter afstand niet kan doodmaken dan is een ruimte onbewoonbaar tot er een held is die hem weghaalt.
Ook van die grote dikke spinnen? Dit zou nog wel is mijn redding kunnen zijn hahah
nevica schreef:Ik ging even googlen naar die bug a salt maar hallokloppen die prijzen of zit ik naar iets verkeerds te kijken?
Tazzey schreef:Daarvoor moet ik echt nog steeds te dichtbij komen. Zelfs een volledig uitgeschoven stofzuigerslang is te dichtbij. No way dat ik dat ga doen. Brr....
Celebi schreef:Tazzey schreef:Daarvoor moet ik echt nog steeds te dichtbij komen. Zelfs een volledig uitgeschoven stofzuigerslang is te dichtbij. No way dat ik dat ga doen. Brr....
I feel you. Die instelling heeft mijn vriend trouwens ook maar op wonderbaarlijke wijze lukt dit hem prima. Dus daarom dacht ik ik deel het toch. Maar het zal voor sommige mensen nog steeds veel te kort zijn inderdaad.
Ik heb er ook wel eens van die gigantische wespen mee gevangen. Hebben een nest ergens in de muur en voordat we nieuwe kozijnen hadden kwam er nog wel eens eentje naar binnen. Nou ik ben echt als de dood voor die dingen maar ze kunnen vangen was wel een soort overwinning haha.
Tazzey schreef:Oh en de Bug-a-Salt is een fantatische toevoeging. Een geweer met laser pointer dat geladen wordt met keukenzout en waarmee je op grote afstand muggen en ander vliegend gespuis uit de lucht kunt schieten. Kinderachtig? Absoluut maar wel succes gegarandeerd.
.
lor1_1984 schreef:Deze:
[ Afbeelding ]
Ik krijg regelmatig geen flessen of blikjes meer open ivm pijnlijke stijve polsen en vingers.
Dit hulpje helpt daar fantastisch mee, heb er inmiddels meerdere zodat ik niet misgrijp.
En deze:
[ Afbeelding ]
Je moet er soms een beetje op meppen maar mijn groenten zijn nu in gelijke blokjes gesneden.