Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 23:50

Yesssss ook ik heb me weer aangemeld! *\o/*
Voor m’n gevoel nog heel vroeg, maar de pepernoten liggen al in de winkels dus why not!

Mijn naam is Jody, 34 jaar alweer! Ik ben mama van 2 kids; 1 meisje van nu 1jr 4mnd en 1 jongen die in oktober 5 word!

Wij hebben thuis wat diertjes; 2 katten, kipjes, 2 pony’s en sinds een tijdje ook vissen. /3

Ik vind secret santa echt fantastisch!
Flops zijn wel de creatieve dingen, want hier heb ik door de kids echt geen tijd voor en ik ben ook totaal niet creatief :+

Ik houd van warme chocomel, snoepjes, “kinder chocolade” (die moet ik wel verstoppen anders eet vriendlief ze op), warme dingen en nog heel veel meer. De tops komen nog wel tevoorschijn met de weekvragen!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:39

Aangemeld *\o/*

Was een twijfelgeval haha, ik heb het ZO druk! Maar ik vind Secret Santa ZO leuk :')

Voorstelrondje: Vina, 36 jaar, woonachtig aan de de rand van Antwerpen (met mijn vriend - we zijn op 9/11 10 jaar samen <3 ). We hebben 2 katten, Sansi en Arya, en 5 kippen.
Hobby's: lezen en WOII. Als mijn Santa een boek overweegt: ik heb een CLZ lijstje, ik heb +1200 boeken :)
Ik werk door de week als consulent, in het weekend als gids voor het War Heritage Museum (fort Breendonk).

Ik vrees dat ik niet zo actief ga zijn in de aanloop - ik organiseer stiekem een feest voor mijn vriend, hij wordt 50 in begin november. Ik neem alles op mij, dus 't is héél druk. Zijn cadeau = ook stiekem; een all incl. reis naar de Algarve halfweg november :)

Maar: ik zal actief genoeg zijn! :)

Ik denk nog eens na over tops & flops, moet de kippen gaan buiten zetten en naar mijn werk vertrekken nu :D

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 12:31

Mijn opgave is ook de pb-box uit, ik wacht even op bevestiging en dan zal ik ook nog even iets van een voorstelpost maken :-)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 12:45

Aanmelding is de deur uit!

Als de bevestiging er is zal ik mij voorstellen. Accu van mijn mobiel is dan hopelijk ook weer wat meer gevuld.

Ik doe nu voor de derde keer mee. In de oude topics staat ook veel informatie over mij

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 12:48

Ik denk dat ik wel eens op Tobias heb gezeten heel wat jaren geleden, toen deden we het clubweekend van de studentenpaardrijvereniging een aantal jaren op de Eekwal. Er waren toen 2 van dit type paarden, die andere heette Prince geloof ik. Dat was denk ik zo rond 2009 dus dat zou Tobias inmiddels ook al best een oudje maken. Zou dat kunnen?

mriek1990 schreef:
Hallo allemaal!

Leuk om iedereen al een beetje te leren kennen.
Vorig jaar deed ik voor het eerst mee, dat vond ik zó leuk dat mij dit jaar weer heb opgegeven.
Ik ben Marieke, 35 jaar en woon met mijn vriend, zoon van 2 jaar, kat, 4 ratten en vis in Emmen.
Ik werk op het vooortgezet speciaal onderwijs als leerkracht. Soms heftig, maar ik vind het nog steeds heerlijk werk waar ik veel plezier uit haal.
Elke vrijdagavond rij ik paard op manege de Eekwal. Daar ben ik ook vaak te vinden om te helpen met wedstrijden, ponykamp of gewoon gezellig te kletsen met de paardenmeiden.
Naast paardrijden doe ik ook aan tennis en gaan mijn vriend en ik vaak baantjes trekken in het zwembad.

Verder spreek ik graag af met vrienden, ben gek op Ameland, kijk graag naar musicals en hebben we een abonnement op dierenpark Wildlands.

Paar foto's
[ Afbeelding ]
Ik op Tobias, de gvr waar ik eigenlijk altijd op rondhobbel

[ Afbeelding ]
Mijn gezin ♡

[ Afbeelding ]
Ik samen met onze zoon Hidde.

[ Afbeelding ]
Onze kat Moos

[ Afbeelding ]
Onze vier ratjes, Raja, Dory, Belle & Riley.

[ Afbeelding ]
Oké nog ééntje van Hidde dan. ;)

Ik heb weer helemaal zin in deze Secret Sanata editie!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 14:53

@mriek1990 wat leuk, mijn zoontje heet ook Hidde :-D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 14:56

Hier is de bevestiging van de aanmelding er. Dankjewel Lavitabella!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 15:20

Ik heb me ook aangemeld.
Ik ben de tel kwijt, maar doe alweer best wat jaartjes mee aan de Secret Santa :D In vorige topics vind je dus ook al een hoop tops en flops :j

Ik ben Annemiek, 40 jaar, en ik woon met mijn vriend en onze BB's (bejaarde beestjes) in Midden-Limburg op het platteland.
Thuis houd ik me oa bezig met de moestuin, ik wandel graag en ben graag creatief bezig. Ik doe bijvoorbeeld wat leerbewerking, 3D printen, tekenen, schilderen, fotografie, breien/haken, wijn maken, ecosystemen maken.. eigenlijk heb ik gewoon elk jaar een nieuwe hobby :')
En in de weekenden en vakanties zitten we meestal te klussen of te relaxen op onze opknapper zeilboot, waar we over een aantal jaartjes mee op reis gaan.
Afbeelding

Faizah is een afghaanse windhond van 13 jaar. Ze is niet meer de jongste, maar ik hoop heel hard dat ze nog een jaartje mee kan <3
Afbeelding

En Mystic is mijn stoere tinkerruin van 25.
Afbeelding

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-25 17:07

SSS 2025 Lijstupdate {:)

Hierbij de eerste lijst met aanmeldingen. Ik heb de aanmeldingen tot en met nu verwerkt. Staat er een foutje in of ben ik je vergeten? Laat het mij even weten via een pb. :D

1. Charaz
2. marleen_88
3. fohadie
4. Nala
5. Cheytjuh
6. Ineke2
7. Roosch
8. Sentir
9. _AB_
10. Naomi_Jortje
11. Tanya
12. Saul
13. Vlinder84
14. KM_Ris
15. Tancreda4
16. Boeflover
17. Zertab
18. capopjekop
19. Lavitabella
20. Banjer
21. Neonlight
22. Sjolvir
23. Roulette_
24. Krtek
25. Renee
26. Detroit
27. Germie
28. miccamaaike
29. cursebreaker
30. Stal_Fiore
31. hahahatsjoe
32. ManonGrr
33. Galja
34. Matheno
35. Apple
36. KimW
37. mriek1990
38. Linnie050
39. foxy80
40. Jodym
41. LWDaisy
42. Bienotje
43. fransje23
44. 8nnemiek

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 18:47

Bijna hetzelfde nummer als vorig jaar :-D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 18:51

Wat een leuke groep al!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 18:59

Oh dat zijn er al best veel!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 19:33

Mijn aanmelding is ook binnen, dus ikmag ook weer meedoen. Voorgaande edities is ook genoeg tops/ flopt van me te vinden
Maar gaat gedurende de looptijd van deze SS ook wel weer genoeg voorbijkomen in mijn reacties!

Ik denk dat ik als hint misschien wel een appel doe! Of verklap ik nu al teveel dan :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 19:44

Voor mij word het de eerste keer, dus ik heb nog geen tops/flops ergens staan in andere topics, dus zal gaandeweg dan ook hier dingen delen :j

Hint is wel iets waar ik nu al stress van heb hahahaa. Maar ik ga eerst afwachten wie mijn lootje is en dan meer inspiratie op doen nog. Ik heb wel al een eerste ideetje mbt de hint, en opgeschreven, maar dat kan bij mij zomaar ook last minute nog veranderen _O-

Wat een hoop aanmeldingen al, leuk!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 19:45

Ik heb wel een goed idee voor een hint. O:) wie wil raden?

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 20:03

Zo dat is al een aaardige lijst! Wat leuk
Blijf dit toch de leukste ss vinden. Zie er wel steeds meer voorbij komen. Honden, katten etc

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 20:19

Mooi lijstje al! Wordt straks weer lang pakketten kijken, helemaal leuk!

Ik was iets te voorbarig met mijzelf voorstellen, maar inmiddels gehoord dat ik wel écht mee mag doen. :D

Miccamaaike wat leuk en toevallig! Tobias is al wel op leeftijd inderdaad, maar hij gaat nog als de brandweer en heeft soms echt de boevenpruik op. Prins heb ik nooit in het echt gekend maar ken ik wel van verhalen. Er was ook nog een zwart koppel, Ulando en Polando. Die zijn helaas allebei gaan hemelen inmiddels.

Matheno wat leuk nog een Hidde! ♡ Ben nog steeds blij dat we hem die naam hebben gegeven. :D

Roosch jij doet een zonnebloem in je pakket als hint? ;)

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 20:41

Hoi allemaal! Ook mijn aanmelding is goedgekeurd *\o/* dus tijd voor voorstellen!

Ik ben Kim, 25 jaar oud en woon sinds een kleine 2 weken samen met mijn vriend in Almelo. :D
Ik werk als persoonlijk begeleider op een zorgboerderij, dit doe ik met veel plezier.
Mensen en dieren samenbrengen, dat maakt me ontzettend blij. <3 - ik ga in september ook de opleiding tot paardencoach doen!
Ik rij inmiddels al 10+ jaar paard en heb momenteel 2 leuke gelderse merries om te verzorgen en hiernaast heb ik nog privé les wekelijks!

Mijn hobby’s zijn: gamen, lezen (vooral fantasy & romance in het Engels), foto’s maken, wandelen, met dieren bezig zijn, koffie drinken, ik wil weer eens wat gaan bakken, modeldieren + Pokémon verzamelen, kleuren, terrasjes pakken, actief zijn.. eigenlijk vind ik heel veel leuk! :o
Voor mij zijn er weinig flops in een cadeau, ik vind het vooral heel leuk om me te laten verassen!

Afbeelding

Ohja, dit ben ik, samen met Odessa, 1 van de 2 merries die ik verzorg! <3

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 22:12

Oh er zijn er al best veel aangemeld, leuk!

Ik weet ook een hint, geen witte bonen in tomatensaus _O-

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 22:22

Krtek schreef:
!

Ik weet ook een hint, geen witte bonen in tomatensaus _O-

Bruine bonen dan? Chilibonen?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 22:36

Witte bonen in tomatensaus :9

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 22:37

Ik zal mij ook maar voorstellen, als ik iets over witte bonen lees voel ik mij toch een beetje aangesproken :+

Ik ben Franca, een halve eeuw oud en ik woon alleen in Heiloo.
Tot nog niet zolang geleden had ik een geweldige kat. Helaas heb ik hem vanwege een ernstige ziekte in laten slapen.
Rustig aan ben ik aan het rondkijken naar een opvolger. Waarschijnlijk weer een Siberische kat.

Mijn paard heb ik gelukkig nog wel! Aangezien ze vanwege een blessure niet meer volop kan rijden combineer ik nu vaak twee hobbies wandelen en mijn paard.

Wandelen doe ik graag, ook wat langere trektochten. Ik denk erover volgend jaar een camino te lopen.
Daarnaast houd ik van reizenlekker eten (wie niet?), lezen, muziek, popquizen, films.

Flop is dingen met gember, creatieve dingen zoals wol, sterk ruikende geurdingen.

Top: streekproducten zoals blond, wit of Weizen streekbier, tonic met speciale smaak, thee (geen fruit of gember), snoep en chocolade :9
Er komt vast nog wel meer in de loop van dit topic.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 22:55

Wow. Ik was er blijkbaar optijd bij dit jaar. :+ en al bijna op de helft van de aanmeldingen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 08:42

Welnee joh gewoon een kaartje erin met "de groeten van Roosch."

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:27

Bij deze nog even mijn iets uitgebreidere voorstellen:

Jakobien, 42 jaar oud. Wonend in het midden van het land met vriend en mijn 2 jongens (dit moment 7 en 9 jaar). Ik doe al meerdere jaren mee, rijd al jaren geen paard meer. Behalve misschien 1 á 2x per jaar nog een keer een bosritje ergens zoals afgelopen zondag :-)

Huisdieren momenteel alleen wandelende takken en behalve helaas wat huisspinnen verder niet. Naast werk doe ik hobbymatig aan paaldansen. Erg leuk om te doen!

Flops voor mij zouden koffie & alcohol zijn. Ik ben echt een theeleut (witte thee).

(Brood) bakken en koken vind ik erg leuk om te doen. Streekproducten zouden echt een top zijn :-) Schilderen op nummer vind ik ook leuk, alhoewel ik daar nog een exemplaar half geschilderd al minimaal een jaar van heb liggen. Kom er niet zo vaak aan toe. Verder ga ik graag in bad, momenteel geen bad tot mijn beschikking maar een toekomstig huis hopelijk wel. Mijn vriend en ik zijn namelijk naar een ander huis aan het kijken.

Verder draag ik altijd nagellak, voornamelijk roze/ paarse kleuren en glitters. Die kleuren zijn altijd goed, unicorns vind ik ook altijd leuk!

En verdere voorkeuren en tops of flops zullen de verdere periode nog wel voorbij komen :-)