Adventskalender 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Adventskalender 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:24

Dankjewel! Als je deze geeft aan een whiskey fan (inderdaad van de zachtere smaken, niet de peated), is dit zijn geld dan waard denk je?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:27

Voor de hond/kat ga ik dit jaar niet meer doen denk ik. Eerder deed ik ze via een hondensnackwebshop waar ze zelf samengesteld werden (barkking), en wel getwijfeld om dit jaar bij Durk's iets te doen want haar kerst collectie is altijd zooo leuk. Maar in de praktijk eindigt het gros uiteindelijk in een pot omdat ik het vergeet te geven elke dag :') Maar misschien spiek ik toch nog even bij Durk's als de kerst collectie online gaat :') :j Maar willen dit jaar wel ook echt iets minder doen qua advent kalenders. Het is allemaal zo duur bij elkaar en wij pakken ook al altijd wat groter uit qua kerst cadeaus, de bokt SSS is er nu bijgekomen en ik heb nog een ander kerst pakket projectje in the making nu <3

de jam adventkalender ga ik ook niet meer doen. Misschien wel nog een legpuzzel. En de Notenshop dan. Dan is het denk ik wel goed geweest voor een keer :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:28

Ik twijfel. Ik vind het echt een leuke box omdat je veel uit kunt proberen… maar het vult een glaasje whiskey en alleen drinken is ook zo eenzaam. Plus je bent of iedere avond whiskey aan het drinken een maand lang of je legt ze weg en ‘ vergeet ze ‘ een beetje.

Iemand die graag meer smaken wilt leren kennen is het een hele leuke manier, zeker omdat er veel uitleg gegeven wordt over de whiskey’s. Iemand die ‘ ervaren whiskey drinker ‘ is, maak je denk ik blijer met 2 goede flessen die moeilijker te krijgen zijn.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:30

Hm.... Ok, dankjewel. Ga ik meenemen in de overwegingen...

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:32

Ik wil de adventkalender van zippy paws (voor honden)

Heb die van jan van haasteren en exix spel in pre-order besteld

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:33

Iemand suggesties voor een katten advent die niet van Zooplus is?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:37

Heeft zippy paws een nieuwe advent kalender en waar is die te verkrijgen? Paar jaar terug gehad en die was zo leuk! Mijn akita liep iedere wandeling met zo’n mini speeltje in haar bek en was er helemaal verliefd op.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:55

Ik heb Zippy Paws jaren terug eens gehad en die was inderdaad echt heeeel leuk. Onze herder van 37kg vind die mini's dus ook echt fantastisch en onze Maine coon kat ook haha.

Bellatrix
Heb je specifieke 'eisen' aan die kalender? Aan wat voor soort snoepjes erin moeten zitten?
Ik voer bv graanvrij en liefst ook zo min mogelijk gekke toevoegingen waardoor kant en klare kalenders voor zowel hond als kat al snel afvallen voor mij. Maar bv Wolf of wilderness had eerder ook een katten variant die hier erg goed in de smaak viel. Daar zaten gevriesdroogde snacks in bv. Maar die heb ik toen inderdaad wel via Zooplus gekocht haha. De Cosma kalenders zijn dan ook een optie, maar wederom is dat ook weer zooplus dus daar heb je weinig aan dan.

HappyCat of Purizon of Vitakraft zou je nog naar kunnen kijken evt. Ik weet niet of Claudia van Durk's hondensnacks nog wat kan betekenen voor je, als je zou overleggen tzt dat het voor een kat is (dat gaat dan om natuurlijke snacks, zonder toevoegingen e.d. dus dan kun je bv aan trainers denken en vanalles). Dan kan ze het daarop afstemmen. Of het zelf samenstellen met een mooie herbruikbare kalender. Misschien qua verrassing element minder leuk, maar dan kun je wel erin stoppen wat je zelf wilt :j Fijn assortiment aan bv gevriesdroogd spul wat je zelf kunt samenstellen, krijg je bij oa poezenparadijs.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 10:07

Thanks! Ik ga eens naar je tips kijken. :D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 11:13

Ga ik ook naar kijken, ook namens mij bedankt voor de tips!
Vorig jaar had onze Cookie een kalender van Trixie gekregen. Die viel goed in de smaak.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 22:53

Citaat:
Maar bv Wolf of wilderness had eerder ook een katten variant die hier erg goed in de smaak viel. Daar zaten gevriesdroogde snacks in bv. Maar die heb ik toen inderdaad wel via Zooplus gekocht haha.

Volgens mij heb ik deze 2 jaar geleden gehad.

Het hoe is mij nog steeds een raadsel. Want ik kan mij niet voorstellen dat ik voor mijn katten een adventskalender besteld zou hebben (had 1 op hypoallergeen en 1 op nierdieet).
Ik bestel mijn voer altijd in het voren dus kwam hem in februari in de doos tegen :') .

Ik heb alle snackjes eruit gehaald en in de loop van enkele maanden aan de katten gegeven.
Ik had toen het bijna op was pas door dat het verschillende smaken waren en dat dit op het zakje stond }:0 .

Het zag er wel mooi uit en het is denk ik wel een goede manier om uit te proberen of het wat voor je katten is.
Moet je dat wel iets meer verantwoord doen dan mijn methode :+ .

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:28

Wat leuk, weer een topic over de adventskalenders!

Ik zag net de notenshop adventskalender alweer online staan, daar ga ik er 2 van bestellen *\o/*

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:53

Oh leuk!
Ik zit ook te zoeken maar kan 'm nog niet vinden.
Misschien een stomme vraag maar als je die adventskalender met noten nu bestelt, is alles dan nog wel een beetje vers?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:56

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:58

Grainey schreef:
Wat leuk, weer een topic over de adventskalenders!

Ik zag net de notenshop adventskalender alweer online staan, daar ga ik er 2 van bestellen *\o/*

Nou dankuuu gelijk 2 besteld, ben ik er ook een keer optijd bij *\o/* *\o/*

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:59

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:59

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 12:08

Bo_Y schreef:
Ik wil de adventkalender van zippy paws (voor honden)

Heb die van jan van haasteren en exix spel in pre-order besteld

Waar is die van Zippy Paws altijd te koop?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 12:10

Dat seintje heeft niet gewerkt kennelijk, dus bedankt voor het zeggen, ik heb net die van de notenshop besteld

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 13:02

+:)+ notenshop is dus al en de verkoop...
Ik heb ook meteen besteld!!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 13:08

Whoops… gelijk maar twee Notenshopjes besteld. Eentje als cadeau voor de familie, en de andere lekker voor mezelf. Beviel zo goed vorig jaar! :9

Ik ga in Duitsland ook nog wel een noten kalender halen, bij de DM zal die wel weer verschijnen. Minder luxe dan de Notenshop, maar ook lekker veel nootjes.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 13:10

Eilish schreef:
Dat seintje heeft niet gewerkt kennelijk, dus bedankt voor het zeggen, ik heb net die van de notenshop besteld

Ook ik heb geen seintje gekregen. Jammer want heb echt net besteld bij ze, had er mooi bij gekunt dan

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 14:36

Volgens mij wordt ie morgen al geleverd. Zit ik de hele tijd tegen die freaking kalender aan te kijken zonder hem open te 'mogen' maken :')

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 14:45

Je hebt er al zin in? :D

Ik zag op een oudere kalender dat er losse zakjes in zaten. Een soort borrelnootjeszakjes maar dan kleiner. Dan snap ik wel waarom het langer houdbaar is. Ik dacht eerst dat de nootjes er los in zouden zitten en volgens mij is het dan niet meer vers, maar als het gesealed is dan zou dat wel kunnen natuurlijk.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 15:03

Dank voor de tip, ook besteld! Nog steeds geen Bokt korting. -O-

De nootjes en andere lekkernijen zitten idd verpakt. In de supermarkt kan je ze toch ook in een zak kopen met een datum erop? Hier staat ook overal een datum op. En na de datum kan soms ook nog, heb vorige week nog de fudge op die een tht van mei 2025 had, en ik heb nog iets liggen wat ik pas over een paar maanden ga gebruiken, ookal is de tht allang verstreken.

Verwacht alleen niet dat er alleen nootjes inzitten. Je kan beter op de site kijken wat ze zoal verkopen. Een sellectie daarvan vind je in de kalender.