Amber_anne schreef:
Dank je!
Die was ik aan het zoeken, maar kreeg hem niet gevonden..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:Gister heb in een aantal spulletjes gekocht op Vinted en niks geks. Nu kan ik opeens bij niemand meer Vinted Go (Homerr) als verzending kiezen. Krijg alleen maar duurdere. Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Artimes schreef:Cardy schreef:Gister heb in een aantal spulletjes gekocht op Vinted en niks geks. Nu kan ik opeens bij niemand meer Vinted Go (Homerr) als verzending kiezen. Krijg alleen maar duurdere. Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Meestal lukt het de volgende dag wel, maar heb ook wel eens gehad dat het dagen bleef, dan gaf ik het op
Artimes schreef:Cardy schreef:Gister heb in een aantal spulletjes gekocht op Vinted en niks geks. Nu kan ik opeens bij niemand meer Vinted Go (Homerr) als verzending kiezen. Krijg alleen maar duurdere. Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Meestal lukt het de volgende dag wel, maar heb ook wel eens gehad dat het dagen bleef, dan gaf ik het op
Justme_Lisaa schreef:Ik ben weer wat vaker boeken via Vinted aan het komen, moet wel echt een verschil hebben met de nieuwprijs, maar tot nu toe echt wel goedkope pareltjes gevonden. Maar nu heb ik een boek gevonden die verkocht wordt in dezelfde woonplaats als waar ik woon, hebben jullie ooit wel eens voorgesteld om het op te halen bij diegene ipv verzenden? Het klinkt zo stalkerig
.
foxy80 schreef:En vragen om op te halen vind ik zeker niet gek als je dicht bij elkaar woont, dat doe ik ook. Verzenden is EN een risico EN extra kosten. Bij een nee zou ik trouwens afhaken, wat is er mis met het product dat je er de deur niet voor open wil doen?
Justme_Lisaa schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik ben weer wat vaker boeken via Vinted aan het komen, moet wel echt een verschil hebben met de nieuwprijs, maar tot nu toe echt wel goedkope pareltjes gevonden. Maar nu heb ik een boek gevonden die verkocht wordt in dezelfde woonplaats als waar ik woon, hebben jullie ooit wel eens voorgesteld om het op te halen bij diegene ipv verzenden? Het klinkt zo stalkerig
.
Nou het antwoord was dat ik hem best kon ophalen, maar ze ging hem niet reserveren voor voor als ik hem kwam ophalen. Nou dan wil je hem zsm verkopen ondanks dat wij een afspraak hebben staan, bestel hem wel ergens anders..
Nayan schreef:Ik weet niet of ik het zou weigeren, maar ik ga wel mee met hierboven ja.
Ik kan op het moment ook weer eens geen VintedGo kiezen, behalve één punt wat lekker uit de richting ligt.
Justme_Lisaa schreef:Ik ben weer wat vaker boeken via Vinted aan het komen, moet wel echt een verschil hebben met de nieuwprijs, maar tot nu toe echt wel goedkope pareltjes gevonden. Maar nu heb ik een boek gevonden die verkocht wordt in dezelfde woonplaats als waar ik woon, hebben jullie ooit wel eens voorgesteld om het op te halen bij diegene ipv verzenden? Het klinkt zo stalkerig
.
cobiie schreef:Nayan schreef:Ik weet niet of ik het zou weigeren, maar ik ga wel mee met hierboven ja.
Ik kan op het moment ook weer eens geen VintedGo kiezen, behalve één punt wat lekker uit de richting ligt.
Mogelijk een punt dicht ivm vakantie?
Hier is dat wel het geval, op vinted is die dan eerder dicht dan het punt zelf ivm de reistijd van de pakjes.