Renee1991 schreef:Heel eerlijk, officieel zou je kunnen zeggen dat dit bij verkoop een ondeugdelijk product was. Maar... Wij hebben een aantal jaar geleden een auto gekocht van 8000 euro met een verborgen gebrek, en dachten met rechtsbijstand sterk te staan. Helaas niet. Als je de auto niet bij een Bovag garage hebt gekocht, sta je helemaal niet zo sterk.
Ik weet niet wat je hebt betaald voor de auto en of die 200 euro realistisch is, maar mijn ervaring is inmiddels dat je ze weinig kunt maken en gewoon vette pech hebt.
Maar ik ben wel benieuwd naar die lekkages. Ik geloof nooit dat je lekkages aan carterpan, versnellingsbak én keerringen voor 300 euro kunt laten fixen.
Hier auto gekocht bij een Bovag garage 119.000 op de teller, 8.500 euro. Ze hebben wat kleine euvels kosteloos opgelost (piepende multiriem, bleek uiteindelijk poelie op de waterpomp te zijn maar daar is hij 5x voor terug geweest). Heb hem met veel plezier weer ingeruild zodra er 40.000 km bij stond want ik was het helemaal zat. Dus met Bovag garantie wil het ook niet zeggen dat je een top product hebt. In mijn geval wel dat ze kosteloos eea hebben opgelost.
Of nouja, niet alles, de airco ging kapot binnen de garantie. Ze hebben hem gevuld, toen deed hij het 2 weken, toen was de garantie klaar en toen deed hij het niet meer. Ze wilden ook niet meewerken. Kon ook nog betalen voor de analyse van een kapot onderdeel a 600 euro. Net na een jaar. Toen was ik het zat en heb ik hem ingeruild. Nooit meer die garage. Dus Bovag zegt niet altijd alles.
Boekjes zaten er bij, al het onderhoud was netjes uitgevoerd.. de remmen zouden als volgt komen en aangezien ik niet wist wat verder nog aan kosten en ik die auto niet (meer) vertrouwde, heb ik hem de deur uit gedaan en ingeruild voor eentje met 92.000 op de teller. Ook kans op kosten, maar net iets nieuwer. Hopelijk meer geluk.