Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Maar deze ervaringen maken juist waarom mensen boos aan de telefoon kunnen hangen.
Wat haar vraag oa was.
Waar mensen al boos aan de telefoon hangen bij een kapotte tv hoe denk je dan hoe dat gaat met bovenstaande ervaringen?
Dus het is niet offtopic.
TS kan daaruit een beeld vormen wat voor mensen er aan de telefoon hangen.
Helaas heeft ts ook niet meer laten weten of ze denkt dat dit wat voor haar is.
DuoPenotti schreef:@chou
Niet waarom wel of; "Zijn mensen bijvoorbeeld veel boos aan de lijn."
En juist die waarom maakt wel een groot verschil.
Boos omdat je geen wijs kunt uit de gebruiksaanwijzing of boos omdat je geen inkomen meer krijgt.
Opzich met hoeveel het uwv in het nieuws is een vraag die je dan eigenlijk al zelf kunt beantwoorden.
en zoals gezegd,alle andere emoties ook.
Van verdriet, hopeloos. Wanhoop enz.
Allemaal door wat het uvw toch bij mensen naar boven haalt.
De ervaringen dus.
Liannetje86 schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb dit gedaan bij de belastingdienst. Ook een plek waar het gaat over geld + de overheid.
Bedreigingen, schelden, woede etc gebeurde echt heel vaak. Dat in combinatie met de hele dag moeten praten + bellen vond ik echt heel eenzijdig en niet leuk.
Ik had dat echt nauwelijks daar, die x zijn echt op 1 hand te tellen....
Zo zie je maar weer dat het echt voor iedereen verschillend is.
DuoPenotti schreef:Daar gaat het niet om gnome.
Heel fijn als mensen dat wel doen.
Maar ts vraagt of je er veel boze mensen aan de lijn krijgt.
Ja.
En wanhopig, gefrustreerd, verdrietig enz enz.
En daar moet je mee om kunnen gaan en tegen kunnen.
Niet persoonlijk nemen.
Maar ook de schrijnende gevallen niet in gedachte mee naar huis nemen en wakker van liggen.
Kun je daar niet tegen dan niet bij een klantenservice gaan werken met schrijnende gevallen.
Maar bij 101 andere bedrijven waar het onderwerp een stuk minder levensbepalend is.
DuoPenotti schreef:Daar gaat het niet om gnome.
Ja.
Niet persoonlijk nemen.
Maar ook de schrijnende gevallen niet in gedachte mee naar huis nemen en wakker van liggen.
Kun je daar niet tegen dan niet bij een klantenservice gaan werken met schrijnende gevallen.
Maar bij 101 andere bedrijven waar het onderwerp een stuk minder levensbepalend is.
Traiectum schreef:Ik heb geen ervaring met werken voor het UWV, maar wel met de Belastingtelefoon Toeslagen, zo'n 10 jaar geleden. Ook een organisatie waar veel mensen gillend gek van worden. Maar dat er veel boze mensen zijn wil niet zeggen dat dat de enige mensen zijn die bellen. Bij mij wilde 80% van de bellers informatie, of wijzigingen doorgeven (hele makkelijke gesprekken). De rest had een probleem met hun toeslagen. En toch waren dat meestal geen vervelende gesprekken, mensen waren boos op de organisatie maar niet persoonlijk naar mij toe. Ik denk dat ik 1 of 2 keer per week iemand had die zijn boosheid op mij richtte.
Ik heb een grafhekel aan telefoneren, dus ik was actief op zoek naar een andere baan, maar het was geen slechte baan/werkgever ofzo.
Gnome schreef:DuoPenotti schreef:Daar gaat het niet om gnome.
Ja.
Niet persoonlijk nemen.
Deze input is toch heel anders dan de antwoorden dat mensen niet voor het UWV zouden willen werken want het is het UWV?
Daar reageerde ik op. Niet of je boze mensen aan de lijn kunt krijgen. Dat lijkt me wel te verwachten waar dan ook.
DuoPenotti schreef:Gnome
Dat had ik niet tegen jou persoonlijk, dat was een hulk opmerking, plus bijvoorbeeld Purny die dat zei.
En daarom draait het topic zo in cirkels, er word niet echt gelezen.... enkel stukjes eruit geplukt of alleen de laatste bladzijde gelezen.
En dan herhaalt alles zich steeds.
Vandaar dat ik het voor gezien houd.
Petpa schreef:DuoPenotti schreef:Gnome
Dat had ik niet tegen jou persoonlijk, dat was een hulk opmerking, plus bijvoorbeeld Purny die dat zei.
En daarom draait het topic zo in cirkels, er word niet echt gelezen.... enkel stukjes eruit geplukt of alleen de laatste bladzijde gelezen.
En dan herhaalt alles zich steeds.
Vandaar dat ik het voor gezien houd.
Wellicht een topic openen om ervaringen met het UWV te bespreken?