Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:Ik doe hooguit 2x per week boodschappen. De zelfscan mag je enkel gebruiken als je minder dan 10 producten hebt bij de supermarkten hier in de omgeving ivm het vele jatten. Ik had ze toen net ontdekt en was er dus ook vlot weer klaar mee. Ik ga langs de kassa en zet het strategisch op de band en zo de tas in.
karuna schreef:Wat maakt een paar minuten wachten nu uit? Vanwaar altijd haast, snel, vlug enz? Even een momentje niets hoeven is ook fijn toch?
Mars schreef:karuna schreef:Wat maakt een paar minuten wachten nu uit? Vanwaar altijd haast, snel, vlug enz? Even een momentje niets hoeven is ook fijn toch?
Omdat niet iedereen de supermarkt een prettige omgeving vindt. Boodschappen doen is een klus voor mij, die doe ik omdat het moet en niet om eens heerlijk te staan recreeren. Bovendien hebben de meeste mensen meer te doen op een dag, werken, kinderen, etc...
karuna schreef:Wat maakt een paar minuten wachten nu uit? Vanwaar altijd haast, snel, vlug enz? Even een momentje niets hoeven is ook fijn toch?
Ik ben een trage boodschapper en waarschijnlijk de nachtmerrie van veelvan jullie. Ik sta lang voor een schap, moet alles lezen en met inpakken ben ik heel traag. Anders val ik om.maar dat is me niet aan te zien
_San87_ schreef:karuna schreef:Wat maakt een paar minuten wachten nu uit? Vanwaar altijd haast, snel, vlug enz? Even een momentje niets hoeven is ook fijn toch?
Ik ben een trage boodschapper en waarschijnlijk de nachtmerrie van veelvan jullie. Ik sta lang voor een schap, moet alles lezen en met inpakken ben ik heel traag. Anders val ik om.maar dat is me niet aan te zien
Dat momentje niks doen, doe ik liever thuis nadat ik met de handscanner binnen een half uurtje mijn boodschappen voor de week heb gedaan.
_Nancy schreef:_San87_ schreef:
Dat momentje niks doen, doe ik liever thuis nadat ik met de handscanner binnen een half uurtje mijn boodschappen voor de week heb gedaan.
Een half uur voor je weekboodschappen?
Ren jij door die winkel met je wagen?
Nee gekheid, ik reken altijd op bijna een uur voor mijn weekboodschappen.
Neem ook mijn tijd en als ik controle krijg bij de kassa, is dat maar zo.
Ik krijg dan wel eens een sorry voor het ongemak van de controleur, maar zij doet ook gewoon haar werk. Daar hoeft ze geen sorry voor te zeggen, zeg ik altijd maar.
Ik win hoe dan ook tijd door de zelfscan te gebruiken, anders was het denk ik wel 1,5 uur per keer.
Ach ja, vind ik het leuk? Nee, zeer zeker niet. Het is een noodzakelijk kwaad, dus doe ik het er maar mee.
Chickyy schreef:En de mensen die korting willen omdat ze zelf afrekenen.. Hoe dan?!De kosten van een caissière zijn maar een fractie van de prijs die je voor je boodschappen betaalt, daarbij loopt er ook gewoon iemand op het zelfscanplein voor de controles en die kassa's moeten toch ook betaald worden? Het is toch vooral een voordeel voor jezelf van veel sneller klaar zijn bij het afrekenen dan via de normale kassa..
Koper schreef:BeFunny schreef:Ja ik had dat bij Lidl een keer ik reken daar altijd contant af. Maar die keer daar bij de zelfscanner. Ze hebben alles nagekeken voelde me net een crimineel dacht de heletijd "als ik maar niks ben vergeten te scannen" de manier waarop ze keken was ook echt alsof ze dachten te weten dat ik iets bewust niet had gescand naar God dank was ik niks vergeten. Was wel zo dat ik sindsdien nog maar zelden bij die Lidl kom maar dan naar de Hoogvliet ernaast ga. Want ik voelde me iig niet zo gewenst als klant.
Da's wel typisch Lidl. Had eens onder andere een prei gehaald bij de supermarkt waar ik de meeste boodschappen doe, daar kon ik een ander ingrediënt niet vinden en daarom ging ik nog even naar de Lidl. Werd ik me daar toch vuil aangekeken omdat die prei met wat blaadjes uit mijn tas stak, en of ik het bonnetje nog had?
Kom óp. Als ik wat zou willen jatten ga ik toch geen risico lopen om gepakt te worden met een prei?