Och jeetje wat lees ik nu.. Wij spraken mekaar heel sporadisch over onze liefde voor champagne paarden maar wat is dit schrikken. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en ieder die haar moet missen ....
Wist dat Faline (Janke) niet gezond was, zag ineens de tekst van het topic. En dan zie je in het topic ineens dat ze overleden is, piepjong, kan het niet bevatten, zit te janken. Heb jaren bij haar ouders op stal gestaan en leuk contact met haar gehad. Kan het niet bevatten, hoe dan, waarom ? Rust Zacht Janke
Edit: ik weet nog dat ik haar les gegeven heb op Manege Molenruiters, met Goldy, ondanks haar handicap deed ze alles wat alle anderen ook deden. En later reed ze bij de club, ook wedstrijden, dat deed ze ook super. Gelukkig had ze haar ouders en zus altijd, die er voor haar waren en voor wie zij er was, ik was wel eens jaloers op haar fijne familie en hoe ze met elkaar om gingen. Sprak haar eind vorig jaar voor het laatst op de rommelmarkt, waar zij en haar moeder altijd heen gingen. Onvoorstelbaar dat ze er niet meer is .