De geur maak ik me eigenlijk niet druk om, tot nu toe vind ik de geur vaak lekker ruiken als ik langs het platteland kom

met gieren is het natuurlijk wel een tandje eerder vooral als je er naast woont.
Ik maak me dan ook iets meer zorgen over geluid, maar hoe vaak wordt een land daadwerkelijk bewerkt op een heel jaar? Of hoevaak worden de stallen voorzien met machines voor nieuw stro, of hoe luid loeien koeien? Wat ik zei de keren dat ik bij koeien was hoorde ik ze eigenlijk helemaal niet, maar dat zijn momentopnames, misschien loeien ze elke keer bij het melken? Een varkenshouderij met het gillen zou mij wel een stap te ver gaan trouwens.
Overigens woon ik nu op 100 meter van een 80 weg en omringt met andere tuinen met bijvoorbeeld spelende kinderen en minder dan 100 meter van een kinderopvang waar de kinderen bij mooi weer ook veel buiten zijn. Kinderen moeten natuurlijk lekker kunnen spelen en juist belangrijk dat ze ook regelmatig naar buiten kunnen gaan, maar persoonlijk heb ik niks met die geluiden

Het donker lijkt me juist heel fijn, ik kijk graag naar de sterrenhemel

soms als we in de nacht rijden stoppen we bewust om van een mooie nacht te genieten.
Boodschappen doen is nooit mijn hobby geweest, dat doe ik nu ook het liefst maar om de anderhalve week