Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boedjang schreef:Accepteren, in een tijd als deze. Wat een hoop voordelen.
Mijn zus sliep op een slaapbank in huiskamer zodat kinderen de slaapkamers hadden. En om de week heb je dan keuze om in de slaapkamer te liggen vanwege je omgang regeling met de vader.
Er wonen zoveel mensen aan het spoor, of in een flat. Zo woon in vlakbij de A9 ( stomme auto's) en dus ook vliegverkeer van Schiphol. Maar ja in heb vrij uitzicht en woon op 5 minuten van een meer, park, spaarnwoude. Met m'n zus om de hoek . Dus voordelen gaan hier boven de nadelen.
En als je eenmaal wat verder bent in je leven weet je nooit wat er op he pad komt.
Woningruil ( mijn zus heeft daardoor nu prachtig huis) of wie weet een partner met eigen woning.
Kimbers schreef:Ik zou informatie inwinnen over hoe groot de kans is dat je op korte termijn een betere woning kan vinden.
Je moet hier wel 10 jaar willen wonen natuurlijk. Niet iedereen kan wennen aan bepaalde geluiden.
veneri schreef:Kimbers schreef:Ik zou informatie inwinnen over hoe groot de kans is dat je op korte termijn een betere woning kan vinden.
Je moet hier wel 10 jaar willen wonen natuurlijk. Niet iedereen kan wennen aan bepaalde geluiden.
Dat laatste zeker, maar ik denk dat ts nu in zo'n lastige sitauatie zit dat dit toch een goede optie is.
En info over wanneer er weer een woning beschikbaar komt, en of je daar voor in aanmerking komt, weet een wbv natuurlijk niet op voorhand.
Dat is van zoveel dingen afhankelijk.
Het blijft een gok, want wie weet komt er volgende maand een beter passend huis voorbijde vraag is vooral; hoe lang is de huidige situatie nog te doen?
Kimbers schreef:Ik zou informatie inwinnen over hoe groot de kans is dat je op korte termijn een betere woning kan vinden.
Gwenvd schreef:Ik twijfel nu zelfs om het muurtje niet te laten (als het allemaal lukt en ik de woning krijg natuurlijk). Het bied in de keuken namelijk wel mogelijkheden om kastruimte te creëren. Als je hem weghaalt is het een open ruimte.
Ik zou inderdaad de kleinste slaapkamer zelf nemen en de grote voor de kinderen zodat ze de meeste ruimte hebben.
Beneden slapen zou in de toekomst kunnen maar de eerste tijd zeker niet. De jongste zal toch bij mij in bed kruipen verwacht ik.
Ik ben best nerveus of het allemaal gaat lukken.