Cirro Parcel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Cirro Parcel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-26 12:32

Echt? Per mail een berichtje? Met een tijdstip?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 15:24

Ik heb mijn pakket binnen. Geen tijdstip aangegeven, gewoon echt puur van we komen vandaag langs. Ik was thuis, zag een witte auto stoppen, geen logo van bedrijf er op en ben toen zelf al naar de deur gelopen. Dat had ik misschien niet moeten doen om te testen of ze het ook echt netjes bezorgen of niet. Maar goed, voordat ik het in handen had en de deur open deed zag ik dat de bezorger een foto maakte van het pakket in zijn handen en mijn voordeur.
Het pakket was erg smerig aan de buitenkant, had duidelijk op straat gelegen. En de bezorger had werkelijk ranzige kleding aan.
Maar goed, ik heb mijn pakket ontvangen en weet dus niet wat gebeurd zou zijn als ik het niet in ontvangst genomen had.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-26 20:56

Afgelopen week was er een item over GoFo bij Radar. Ze maken er een bende van! Ik las ook dat je via de chat functie bij Temu aan kunt geven dat je geen pakket wilt ontvangen via GoFo en zij het dan kunnen aanpassen. Het proberen waard!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-26 21:36

Tallie1979 schreef:
Afgelopen week was er een item over GoFo bij Radar. Ze maken er een bende van! Ik las ook dat je via de chat functie bij Temu aan kunt geven dat je geen pakket wilt ontvangen via GoFo en zij het dan kunnen aanpassen. Het proberen waard!

Chat bij Temu? Waar zit dat dan?
Want mijn volgende bestelling gaat ook weer via Gofo. En het vervelende is dat je dus eerst ziet dat het door PostNL, DHL, enz geleverd wordt en dan moet je doorklikken dat Gofo ook een optie kan zijn.
Ik heb nu die eerste keer wel mijn pakket gekregen, maar het zat onder de modder en ik zag de bezorger aankomen. Maar die man had gewoon zulke gore kleding aan, dat is niet normaal.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 11:26

Rechts boven in de app staat een headset, daar kan je contact met ze opnemen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 06:43

Tallie1979 schreef:
Rechts boven in de app staat een headset, daar kan je contact met ze opnemen.

Ah, heb de app niet, alleen de webpagina. Zal daar ook eens kijken.